Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Så bra å høre at det går den rette veien for deg :klemmer: skal bli godt for deg å komme i ny jobb ja, utrolig hvor mye et dårlig arbeidsmiljø på jobben kan ødelegge for mye annet!

Vet hvordan det er med angsten og depresjoner for jeg har følt det samme på kroppen en stund nå, ikke like lenge som deg.. Men er på bedringens vei håper jeg, gikk på medisiner en liten mnd bare før jeg klarte meg uten dem.. Selv om psykologen er på grensen til å sette meg igang igjen, han tror det kanskje kan få meg til å tenke litt mindre, noe som egentlig hadde vært godt også!

Vi er sterke jenter vi, Frigg! :klemmer: du vet hvor du finner meg om du har lyst til å prate :)

Angst og depresjoner er noe forbanna dritt. Jeg var veldig glad for at jeg begynte på medisiner da jeg gjorde det. De hjalp meg veldig mye akkurat der og da. Og jeg er glad for at jeg også var fast bestemt på å ha en bra psykolog, kontakt med legen min og være åpen overfor kollegare og familie da jeg sluttet på medisinene. Det har vært noen vanskelige dager nå som jeg har måttet ta valget om å si opp jobben samt finne meg noe nytt. Det har vært slitsomt, skummelt og spennende. Men jeg har klart det, kommet meg gjennom og faktisk fått meg en ny jobb.

Håper virkelig at du kommer deg gjennom dette uten for mange nedturer. Hvis du vil snakke så vet du at jeg er her for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så glad du har fått deg ny jobb!!!!!!!!! :duskedame:

:duskedame:

jeg også....selv om det er dritskummelt :ler:

man vet hva man har, men ikke hva man får...

Men det kan vel ikke bli værre enn hva det er nå i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Ny bok! Iæm bækk tuu, men skal skrive et lengre " Jeg har savnet deg og du er så super Frigg!"-innlegg i kveld :rodmer:

åååå...der er jo du også jo venne :hoppe:

Må innom å lese i boka di :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er solbrent!!!

Har vært ute i dag fra 08:15 - 16:30...uten solkrem. Det er ikke bra når sola har vært fremme hele dagen og jeg blir fort brent :fnise:

Har vært på Ekeberg i dag; 5 barn og 2 voksne! Det var deilig det! Deilig å komme seg litt bort fra barnehagens fire vegger og gjerder.

Da vi kom tilbake til jobb, fikk jeg et lite referat fra ledermøte og der hadde det blitt sagt atter en gang at vi ansatte må slutte å være så ilojale mot eierne!

:kjefte: Hvis det er noen som er illojale så er det i alle fall ikke vi ansatte. Vi har jo ikke sagt en dritt til foreldrene slik eierne påstår, men foreldrene begynner å skjønne at noe er på gang ettersom mange sier opp. I tillegg så har jo eierne selv sendt ut skriv til foreldrene med beskjeder om hva som skjer og selvfølgelig utelatt en del også, noe som gjør at foreldrene begynner å stille spørsmål om ting. Og når foreldrene spør meg, så svarer jeg selvfølgelig på det jeg vet! Så lenge at jeg ikke bryter taushetsplikten min så sier jeg akkurat hva jeg vil.

Og nå ser det jo atter en gang ut til at vi ikke får lønnen vår i tide. Vi skal ha lønn/ feriepenger nå på torsdag, men det ser ikke ut til at de kommer før i neste uke. Og det kommer ikke til å bli poulært! Møkkafolk. Beklager uttrykkene, men enkelte mennesker tror de kan så mye å så viser det seg at de ikke kan en dritt om det de holder på med.

Bah!

Men ellers er alt bra :nigo: Skal få redigert ferdig de siste filmene i dag og gitt dem ut i morgen tenkte jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god du er som lager filmsnutter av barna, det hadde jeg satt veldig pris på!

Og bæsj på jobb, fytti, at det går ann! Burde nesten sende inn et anonymt tips til en lokalavis eller noe.

Solbrenthet vet jeg alt om, auau, ble selv solbrent på armene lørdag, men heldigvis ikke flasset!

PS: Har ikke begynt å skrive i boken enda, det må nok vente litt, men jeg kommer til å være mer aktiv her inne hos dere andre fremover :popcorn:

Og heldiggriser som skal på barnefritt på hotel (det er lov å drømme er det ikke *haha*?)! Det blir nok herlig! Vi skal antakelig leie feriehus i Danmark med et vennepar, så det blir vår "ferie" :sjenert:

:skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god du er som lager filmsnutter av barna, det hadde jeg satt veldig pris på!

Og bæsj på jobb, fytti, at det går ann! Burde nesten sende inn et anonymt tips til en lokalavis eller noe.

Solbrenthet vet jeg alt om, auau, ble selv solbrent på armene lørdag, men heldigvis ikke flasset!

PS: Har ikke begynt å skrive i boken enda, det må nok vente litt, men jeg kommer til å være mer aktiv her inne hos dere andre fremover :popcorn:

Og heldiggriser som skal på barnefritt på hotel (det er lov å drømme er det ikke *haha*?)! Det blir nok herlig! Vi skal antakelig leie feriehus i Danmark med et vennepar, så det blir vår "ferie" :sjenert:

:skravle:

Gjett om vi har lyst til å tipse en avis eller noe angående jobben! Men hvem tørr? Man vet aldri hva slike folk kan gjøre i hevn :ler:

Barnefritt hotell blir deilig :nigo: Er 16-års aldersgrense på det :jepp:

Sender deg en PM, for lurer på en ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høres fantastisk herlig ut med syden og barnefritt hotell! høres og nydelig ut å være solbrent.. gud jeg er så vær-syk!! vil ha sol!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres fantastisk herlig ut med syden og barnefritt hotell! høres og nydelig ut å være solbrent.. gud jeg er så vær-syk!! vil ha sol!!!!!

Ja, veldig nydelig å være solbrent du :fnise: NOT!

Men skal ikke klage når det først er sol og varmt da, men i dag har det faktisk vært såpass at vi nesten har gått i svime :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom feriepengene til lønnsdatoen i år da? Nei :kjefte:

De forbanna eierne av barnehagen er så dumme, inkompetente, teite, og dumme og dumme og dumme!!!

Ja, jeg er barnslig nå, men skal det være så forbanna vanskelig å få utbetalt lønn/ feriepenger til riktig dato da?

Blir så sint!

Men fikk kontrakten fra den andre jobben i posten i dag. Og hærlighet for en forskjell fra der jeg jobber nå! Kommunen har virkelig orden på sakene sine.

Ble litt bekymret da det i kontrakten sto at de ønsket at jeg skulle begynne 1.august. Har snakket med dem om at jeg ikke kan begynne før 1.oktober, så jeg får bare skrive det.

Jeg har jo fått jobbtilbudet og kontrakten i posten, så de kan jo ikke gjøre noe annet med det.

Og det beste av alt: Jeg får mer lønn i den nye jobben enn der hvor jeg er nå. Ikke mye (1000kr i mnd), men eierne der jeg jobber nå påstår gang på gang at vi har mye mer betalt enn andre som jobber i barnehage. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gjøre mye gøy for 1000kr ekstra i mnd ;)

Som å trekke dem i skatt? :fnise:

Tror nok ikke jeg ser så mye forskjell på utbetalingene tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Er så glad på dine vegne at du begynner i ny jobb. Tenk så deilig det skal bli å slippe å tenke på alt maset og konfliktene som har vært i jobben du har nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innom å ønske deg en god helg! Vi reiser til Fredrikstad i morgen for å være feriegjester hos en venninne av meg, de har stort badebasseng som holder 28 grader *kooos* og blir borte til onsdag.

Håper på godt vær for oss alle!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter fortsatt på feriepengene mine jeg :sjenert:

Vi fikk 7900kr til å begynne med da, men det er jo langt fra nok til å betale regningene jo. Enten så kan de gi oss alt på en gang ellers så venter de.

En smule vondt i hodet i dag. Jeg og to kollegaer var hjemme hos en annen kollega som er sykmeldt i går kveld. Ble en smule mye vin og ikke noe vann :fnise: Men litt egg og bacon fikser sikkert den saken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt mens jeg pakker brevbombe til arbeidsgiveren din...

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt mens jeg pakker brevbombe til arbeidsgiveren din...

:plystre:

:hoppe:

Du er vel en god venn du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny uke og siste uka før sommerferie en i ehel måned :nigo:

Kjenner at det er på tide med fri, for denne helga har både jeg og kjære brukt til å sove. Lørdag våknet vi kl. 13:30, var våkne i noen timer og sov jaggu meg fra 17 - 18:30 igjen!

Våknet i dag med kløe i halsen og tett i nesa, men vet fortsatt ikke om det er allergi eller forkjølelse. Men nå tror jeg det har gått fra allergi til forkjølelse.

Kjenner jeg har lyst til å krype tilbake i senga og inn i armkroken til kjære. Men må vel pent bare komme meg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du Marianne har levert den brevbomben nå!

Feriepengene har fortsatt ikke kommet :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute og gått tur med kjære i en times tid. Ble god og varm og sliten :nigo:

Treningen har vært heller laber den siste tiden. Kjennes på kroppen ved at jeg er i dårligere form og trøtt og sliten. Og jeg merker det ved at kroppen ikke er så stram som i høst/vinter. Men det merkes ikke på klærne heldigivis. Men nå er det for sent å gjøre de store forandringene før det er ferie, så jeg får heller sette inn høygiret når vi kommer hjem fra Tenerife.

Får si som en venninne av en kollega av meg: hvis folk ikke synes jeg er noe å se på, så får de heller se en annen vei :fnise:

Nå er det snart salat og kylling til middag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...