Gjest Indianlady Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Jeg lurer på hvorfor de lagde pupper på seidamene,og ikke lage brede skuldre og tissefant på seigemennene. Det er ikke likestilling dette her da ?
bluebird Skrevet 15. november 2003 #3 Skrevet 15. november 2003 Seigemennene har faktisk fått bredere skuldre. Du kan lese mer på http://www.nidar.no/ (Link til høyre på siden.) "Laban Seigmann blir mann. Før var han en pingle, nå er han blitt mann. I håp om å få sjans´ på Seigdamene har Laban Seigmenn trent i hele vinter. Nå fremstår han med ny og velproporsjonert kropp med brede skuldre og smal hofte. "
Gjest mattahara Skrevet 15. november 2003 #4 Skrevet 15. november 2003 makan der å skal man liksom være idealer..... Kan ikke seigmannen ha ølmage å svetteringer under armene å seigdamene å valker på magen å ridebukselår??? huh?? huh?? huh??
Gjest Indianlady Skrevet 15. november 2003 #5 Skrevet 15. november 2003 makan der å skal man liksom være idealer..... Kan ikke seigmannen ha ølmage å svetteringer under armene å seigdamene å valker på magen å ridebukselår??? huh?? huh?? huh?? Helt enig med deg der,henger pikk på gubben
Gjest mattahara Skrevet 15. november 2003 #6 Skrevet 15. november 2003 yammi vet hva jeg hadde tatt først dah......
Redhead Skrevet 15. november 2003 #7 Skrevet 15. november 2003 yammi vet hva jeg hadde tatt først dah......
Tilde Skrevet 15. november 2003 #8 Skrevet 15. november 2003 Synes det er dødsteit at seigemennene har gitt etter for "kroppsidealet". Hva slags signaler sender det?! Men hvis de boler, så forklarer jo det litt at vi ikke ser noen tissefant...
Gjest mattahara Skrevet 15. november 2003 #9 Skrevet 15. november 2003 Synes det er dødsteit at seigemennene har gitt etter for "kroppsidealet". Hva slags signaler sender det?! Men hvis de boler, så forklarer jo det litt at vi ikke ser noen tissefant... så sant så sant
xeyes Skrevet 16. november 2003 #10 Skrevet 16. november 2003 Synes det er dødsteit at seigemennene har gitt etter for "kroppsidealet". Hva slags signaler sender det?! Men hvis de boler, så forklarer jo det litt at vi ikke ser noen tissefant... Tenkte akkurat på det!! Når seigmenn får en tissefant så skal jeg vurdere å kjøpe en pakke..
dolly duck Skrevet 16. november 2003 #12 Skrevet 16. november 2003 Det er søndag her er jeg med et utvalg av søte menn.Det er bare å forsyne seg med så mange jeg vill ha og bare nyte dem. tenk..... en hel pose seigemen! ha en god søndag!
Væren Skrevet 16. november 2003 #13 Skrevet 16. november 2003 OK, jenter: Her har dere et dikt dere kan lese mens dere nyter deres seige menn! Jeg kjøper forresten av prinsipp ALDRI seige kvinner, og er av den oppfatning at seigmennene burde hatt tissemann! NB: Diktet må leses med sensuell stemme... DEN MYKE MANN Gi meg en myk mann, gi meg en seigmann med utstrakte armer og sprikende ben, klar til å nytes, urørt og ren. Gi meg en rød eller grønn eller blå, duftende deilig med sukker på. Gi meg en føyelig, smidig og bøyelig, en jeg kan ta i, hale og dra i, forme ham til presis som jeg vil. En jeg kan kikke på, en jeg kan slikke på, slikke og nyte i langsomme drag, legge vekk og ta igjen neste dag. Og når jeg omsider har slukt hele mannen, da henter jeg posen og tar opp en annen. Ha en fin søndag!
Gjest Embla s Skrevet 16. november 2003 #14 Skrevet 16. november 2003 Ehm, jeg trodde dette skulle være en diskusjon om hvilke som er best i smak jeg, men neida kroppsideal og kroppsfokuseringen har nå også kommet til de stakkars seigmennene- og damene! De skal jo bare spises, suges på, slikkes på og begjæres... så hva er alt dette maset om den perfekte seigmann (-og dame) kropp? Ærlig talt Nei, skjerp dere! De er alle gode uansett om de ikke er perfekte i kroppene sine (og hvis dette hadde vært en sånn ordentlig og seriøs debatt om hvilke typer som SMAKER best, ville jeg ropt: SEIGMENNENE !!!! for -damene er for søte!!). *danner foreningen BSODFKT (Befri Seigmennene -og damene fra kroppsTyrraniet) i morgen den dag*
Tilde Skrevet 16. november 2003 #15 Skrevet 16. november 2003 Melder meg inn i BSODFKT! Da blir eg vel nestleder?!
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #16 Skrevet 17. november 2003 Det er jaggu på tide med en skikkelig debatt om Herr og fru Laban og deres kroppsfiksering. Er de barbert, for eksempel?
chimp Skrevet 17. november 2003 #17 Skrevet 17. november 2003 De er glattbarbert og sukret vettu........
Gjest Embla s Skrevet 17. november 2003 #18 Skrevet 17. november 2003 *sjokkert* Her er det på tide at noen gjør noe!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå