Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Etter denne kveldens utstemming er jeg offisielt ferdig med å se på The voice! :huh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt Monika gjør er så overdrevent og tilgjort synes jeg. Nesten "fælt" å høre på!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt noen radbrekke Bob Dylans Blowing in the wind så jævlig som Monika gjorde! Grøss :tristbla: Fatter IKKE at hun gikk videre!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Monica, men er litt enig at det blir for mye noen ganger. I duell sang hun kjempebra, for da tok hun i litt og hadde en mer "normal" stemme om det går an å si det... synes jo jeg da.

Men Josef kan bare gå å legge seg, hva holder han på med??? Synes ingen av hans er gode, og hva Omar gjør der fatter jeg ikke... klarer ikke å høre på han :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Josef kan bare gå å legge seg, hva holder han på med??? Synes ingen av hans er gode, og hva Omar gjør der fatter jeg ikke... klarer ikke å høre på han :(

Ja, hva er det med stemmen til Omar, den er ikke nasal men høres ut som han er litt "tykk i halsen"? Blid og glad gutt, men en ubehagelig stemme synes jeg...

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Monica, men er litt enig at det blir for mye noen ganger. I duell sang hun kjempebra, for da tok hun i litt og hadde en mer "normal" stemme om det går an å si det... synes jo jeg da.

Men Josef kan bare gå å legge seg, hva holder han på med??? Synes ingen av hans er gode, og hva Omar gjør der fatter jeg ikke... klarer ikke å høre på han :(

Leif Anders er jo kjempeflinK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg elsker lyden i stemmen til Aleksander!

Og blir irritert av å høre på Monika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne og Magne har vært utrolig subjektive i sine valg. Jeg visste at både Monica og Hege ville bli valgt siden de er kjæledeggene deres. Håper de blir stemt ut nå som seerne har mulighet til å stemme dem ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i det hele tatt noen her som synes Monica er flink?

Jeg får lyst til å gråte hver gang jeg hører henne synge - fordi det er så grufullt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at Monica egentlig er flink, men så gjør hun seg så til at den fine stemmen bare drukner i babystemme og helt på trynet uttale....

Hanne og Josef sine lag er helt tragiske syns jeg, spesielt Josef sitt. Tragisk er for så vidt Josef også, jeg er helt allergisk mot ekstrem-utadvente-og-ååå-så-morsomme folk.

Heia Martin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne hadde kanskje de tre beste deltagerne igjen. Både Shaun, Monika og Martin er veldig klare, særegne artister. Jeg synes Monika er en spennende artist, og at hun fortjente plassen videre. I morgen skal hun jo synge eget materiale, og det tror jeg kan bli meget bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne hadde kanskje de tre beste deltagerne igjen. Både Shaun, Monika og Martin er veldig klare, særegne artister. Jeg synes Monika er en spennende artist, og at hun fortjente plassen videre. I morgen skal hun jo synge eget materiale, og det tror jeg kan bli meget bra!

Synes du virkelig

er bra?? :kvalm:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å bestemme meg når det gjelder Monika, den aller første låten hun sang gjorde hun jo veldig bra, det samme med Some die young. Men enig i at Blowin' in the wind var fææææl! Hun trenger å slappe av litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig

er bra?? :kvalm:

For meg spiller det liten rolle den store sammenhengen om man har en "mindre bra" opptreden. Det er helheten som teller for meg. Jeg ser artisten Monika, og jeg liker det jeg ser og hører. Men herregud, smak og behag- takk gud for det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt Monika, og skjønner ærlig talt ikke hva folk ser i henne.

Synes for øvrig ingen er veldig flinke. Hadde ikke kjent igjen noen av stemmene på radioen (unntatt Monica, men henne vil jeg ikke høre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker Hege. Akkurat i dag var hun ikke helt der.

Men jeg er litt skap-køntri :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skap-køntri. :)

Og jeg likte Hege veldig godt i dag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...