Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Takk Maja!

I dag ble det 6 km :) Den siste kilometeren i øspørregn, så den gikk kjapt ;)

Og i kveld skal jeg prøve å få med mamma på treningssenteret for en styrkeøkt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Takk Maja!

I dag ble det 6 km :) Den siste kilometeren i øspørregn, så den gikk kjapt ;)

Og i kveld skal jeg prøve å få med mamma på treningssenteret for en styrkeøkt! :)

Worst summer ever! Det regner jo hunder og katter. Må være fellesferie forbannelsen som rammer sommerværet :overrasket:

Bra jobbbet da, å løpe i regnet! Får litt Rocky feeling da :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Worst summer ever! Det regner jo hunder og katter. Må være fellesferie forbannelsen som rammer sommerværet :overrasket:

Bra jobbbet da, å løpe i regnet! Får litt Rocky feeling da :smilorange:

Haha, måtte jo komme meg hjem igjen ;)

Mamma var sporty og ble med på treningssenteret (det nye, skummelt når jeg ikke er kjent!) og vi hadde en kort økt på biceps, triceps og skuldre :) Og så skal jeg straks sykle en tur, tidenes dag dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg bøyer meg herved i støvet for din treningsdag i går!! :daane: Er spent på hvordan kroppen din føles i dag!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Jeg bøyer meg herved i støvet for din treningsdag i går!! :daane: Er spent på hvordan kroppen din føles i dag!! :duskedame:

Det ble 8-10 km sykkel i går ja :P Kroppen kjennes faktisk fin, men jeg begynner å bli syk - tett og vondt i hodet. Men det er jo ikke treningens feil, jeg satt og frøs en del i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Gratulerer med master-plass! :klappe::nigo:

Og håper kroppen rister av seg forkjølelsen før den rekker å sette seg ordentlig! :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn på master!!!!

Gratulerer, Daenerys! :smilorange:

Og wow, 6 km løping, styrke og nesten en mil på sykkel på én dag? Marit Bjørgen, go home...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Gratulerer med master-plass! :klappe::nigo:

Og håper kroppen rister av seg forkjølelsen før den rekker å sette seg ordentlig! :forkjola:

Takk! :) Kroppen skjerpet seg, heldigvis :)

Grattis!!!!!!!

Takk :klemmer:

Gratulerer så mye! :hoppendeglad:

Tusen takk, er så moro å komme inn!!

Gratulerer, Daenerys! :smilorange:

Og wow, 6 km løping, styrke og nesten en mil på sykkel på én dag? Marit Bjørgen, go home...

Takk :klemmer: Haha, tror Bjørgen trener mer enn det altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Ny 3,5 kilometer runde, jeg passer på at disse blir litt raskere enn langturene. Det går bedre å jogge litt raskere nå, jogger omtrent 6'30 på kilometeren nå i stedet for 7'30 :) Ikke fryktelig fort, men det er en forbedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Kveldsjoggetur i dag, det er sjeldent det! 4 km på 26 min, det tror jeg er rekord. Jeg klarer å jogge raskere på korte distanser nå, digger det! Presser meg selv :) 3 km var 19:45, den skal ned til 15 snart. Basta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Kveldsjoggetur i dag, det er sjeldent det! 4 km på 26 min, det tror jeg er rekord. Jeg klarer å jogge raskere på korte distanser nå, digger det! Presser meg selv :) 3 km var 19:45, den skal ned til 15 snart. Basta :ler:

Så flink du er :) De 15 klarer du in no time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Så deilig å forbedre egen tid! Sånt er alltid stas! :nigo:

Trener du til noe løp nå forresten? Jeg skulle egentlig være med på KK-bølgen, men så har jeg fått kalde føtter i og med jeg reiser på ferie dagen etter. Tør ikke risikere regn og kulde og forkjølelse på langtur... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Så flink du er :) De 15 klarer du in no time!

Hehe, vi får se ;)

Så deilig å forbedre egen tid! Sånt er alltid stas! :nigo:

Trener du til noe løp nå forresten? Jeg skulle egentlig være med på KK-bølgen, men så har jeg fått kalde føtter i og med jeg reiser på ferie dagen etter. Tør ikke risikere regn og kulde og forkjølelse på langtur... :sjenert:

Trener ikke til noen løp nei, har enda problemer med beinhinnebetennelse, den kommer og går. Ligger og murrer hele tida, så kan ikke presse meg veldig. Kanskje mila på Oslo Maraton i høst, eller mila på et lokalt løp, men tør ikke satse på noe. Skjønner godt du ikke vil bli forkjøla før tur, det er ca det kjipeste som fins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med masteropptak! :duskedame: Da blir du i Oslo da eller?

Har du forresten planer om å selge (eller låne bort :lur: ) noen av bøkene dine i høst? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Gratulerer med masteropptak! :duskedame: Da blir du i Oslo da eller?

Har du forresten planer om å selge (eller låne bort :lur: ) noen av bøkene dine i høst? ;)

Takk! :)

Det blir pendling, bor ikke i Oslo lengre :) kommer an på hvilke bøker det er, hva er det du har kommet inn på da?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...