Gjest *Maja* Skrevet 1. juni 2012 #741 Del Skrevet 1. juni 2012 WOW! Bra jobbet!!! Du er rå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2012 #742 Del Skrevet 1. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. juni 2012 #743 Del Skrevet 5. juni 2012 I går hadde jeg en god styrkeøkt på beina, økte knebøy til 45 kg Ikke så mye enda, men det går fremover. Kom nettopp hjem fra en joggetur på 7 km rundt et fint vann her, det var en fin tur! Men jeg kjenner at beinhinnebetennelsen murrer, selv om jeg nesten ikke jogger for tida. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Ellers er det jobbsøking og slikt for tida, vanskelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. juni 2012 #744 Del Skrevet 5. juni 2012 moro, du kunne fint ha bygget f.eks. en pyramide i Egypt mer eller mindre alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 5. juni 2012 #745 Del Skrevet 5. juni 2012 Hørtes ut som en fin treningsøkt. Har du prøvd sånne spesialinnleggsåler fra Løplabbet? Jeg har merket stor forskjell på knærne etter jeg begynte å bruke dem iallefall. (Jeg har litt innovertråkk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. juni 2012 #746 Del Skrevet 5. juni 2012 Hørtes ut som en fin treningsøkt. Har du prøvd sånne spesialinnleggsåler fra Løplabbet? Jeg har merket stor forskjell på knærne etter jeg begynte å bruke dem iallefall. (Jeg har litt innovertråkk) Ja, er det jeg bruker de er røde. Må nok teipe jeg, er bare så styrete og ubehagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. juni 2012 #747 Del Skrevet 6. juni 2012 moro, du kunne fint ha bygget f.eks. en pyramide i Egypt mer eller mindre alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. juni 2012 #748 Del Skrevet 6. juni 2012 Ny økt i dag, styrke på armer, rygg og bryst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 6. juni 2012 #749 Del Skrevet 6. juni 2012 Flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. juni 2012 #750 Del Skrevet 6. juni 2012 Flink! Takk! Begynner å få synlig biceps, og tricepsen popper også snart fram tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 6. juni 2012 #751 Del Skrevet 6. juni 2012 Takk! Begynner å få synlig biceps, og tricepsen popper også snart fram tror jeg Ooooooooo! Hot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. juni 2012 #752 Del Skrevet 8. juni 2012 Etter en hviledag ble det en god styrkeøkt på hele kroppen Prøvde et par nye øvelser også, regner med å kjenne det imorgen Tok også turen til naprapaten for å bli knadd på ryggen, glad jeg ikke har noen planer imorgen for å si det sånn God helg dere! Her blir det sushi (prøver å lære meg å like det), og en joggetur imorgen tenker jeg O frihet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 8. juni 2012 #753 Del Skrevet 8. juni 2012 Etter en hviledag ble det en god styrkeøkt på hele kroppen Prøvde et par nye øvelser også, regner med å kjenne det imorgen Tok også turen til naprapaten for å bli knadd på ryggen, glad jeg ikke har noen planer imorgen for å si det sånn God helg dere! Her blir det sushi (prøver å lære meg å like det), og en joggetur imorgen tenker jeg O frihet! Sushi er digg!!!!!! Kose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. juni 2012 #754 Del Skrevet 8. juni 2012 Sushi er digg!!!!!! Kose deg masse Det smakte faktisk kjempegodt! Ikke noe avanserte greier, men jeg likte begge maki'ene jeg bestilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. juni 2012 #755 Del Skrevet 10. juni 2012 Ukas femte og siste treningsøkt er ferdig, og slik så uka ut: Mandag: Styrke bein Tirsdag: Joggetur, 7 km Onsdag: Styrke overkropp Torsdag: Fri Fredag: Styrke hele kroppen Lørdag: Fri Søndag: 8 km jogg Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 10. juni 2012 #756 Del Skrevet 10. juni 2012 Fy søren, så flink du har vært denne uken!! Jeg er imponert Ute- eller innejogging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. juni 2012 #757 Del Skrevet 10. juni 2012 Fy søren, så flink du har vært denne uken!! Jeg er imponert Ute- eller innejogging? Takk Utejogg! Mølla hater meg. Har enda litt beinhinnebetennelse, så utendørs er mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. juni 2012 #758 Del Skrevet 10. juni 2012 Innom og heier på deg! Skikkelig rått og se hvordan du klarer å henge med i svingene selv med eksamen, ferie og jobbsøking om hverandre! Du er skikkelig flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 11. juni 2012 #759 Del Skrevet 11. juni 2012 Hm, har vurdert å kanskje tørre å prøve sushi selv... Kan det anbefales? Tok det lang tid før du begynte å like det? Så kult at musklene begynner å synes! Det er jo ganske snasent med veltrente armer... Og deilig å få lønn for strevet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. juni 2012 #760 Del Skrevet 11. juni 2012 Hm, har vurdert å kanskje tørre å prøve sushi selv... Kan det anbefales? Tok det lang tid før du begynte å like det? Så kult at musklene begynner å synes! Det er jo ganske snasent med veltrente armer... Og deilig å få lønn for strevet også! Dette er tredje gang jeg smaker, tror det tar omtrent 3 ganger Men det kommer også an på hva du velger. Jeg hadde maki med laks, og maki med agurk/avocado. Det er et veldig sikkert valg for nybegynnere, anbefaler det Og ikke kjøp ferdig i butikk om du kan unngå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå