Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Tusen takk dere! Om jeg står har jeg nå en dobbel bachelorgrad. Utrolig sliten etter en helt horribel eksamenuke, men lykkelig :) Nå skal jeg sove masse og nyte friheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med vel overstått innlevering! Håper du får en herlig helg, med masse søvn og frihet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ah, ny uke, og endelig tid til trening!

I dag ble det:

Tabata-intervaller på møller, totalt 20 min jogging.

Leg press 60 kg 3x12

Leg curl 15 kg 3x10

Mage i TRX 3x10

Planke 45 sek (haha, pleide være 1min30sek)

Triceps nedtrekk (elns) 12,5 kg 3x8

Ettarmsroing 10 kg 3x10

Arnold press (elns) 5 kg 3x10

Dynamiske løft 2 kg 3x10

Biceps curl 15 kg 3x5

Nedtrekk 30 kg 1x10, 30 kg 1x8, 25 kg 1x10 (her var jeg GÅEN!)

Altså armer, skuldre, og litt mage/bein økt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Takk dere!

I dag ble det morgenjogg :) 3,3 km på 25:21. Ikke veldig raskt, men det er nok rekord på den ganske bakkete ruta :) jeg er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ah, herlig joggetur ute i sola i dag! Ble 25 min, så 3x10 armhevinger på kne og planken ;)

Nå skal jeg planlegge morgendagens styrkeøkt, før jeg pakker, for i morgen ettermiddag sitter jeg på flyet for å besøke ei venninne lengre sør i Europa, og så skal jeg til London! Blir borte en hel uke, så det blir nok ikke alt for mye trening, men satser på å gå mye :)

Gleder meg masse! Endelig en skikkelig ferieuke :hoppe:

Skal prøve å få skrevet inn morgendagens trening her når den er overstått, hvis ikke snakkes vi fra utlandet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Ah, herlig joggetur ute i sola i dag! Ble 25 min, så 3x10 armhevinger på kne og planken ;)

Nå skal jeg planlegge morgendagens styrkeøkt, før jeg pakker, for i morgen ettermiddag sitter jeg på flyet for å besøke ei venninne lengre sør i Europa, og så skal jeg til London! Blir borte en hel uke, så det blir nok ikke alt for mye trening, men satser på å gå mye :)

Gleder meg masse! Endelig en skikkelig ferieuke :hoppe:

Skal prøve å få skrevet inn morgendagens trening her når den er overstått, hvis ikke snakkes vi fra utlandet ;)

Åååå! Du får kose deg masse :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg har virkelig kost meg! Er på flyet hjem nå, moro med internett oppi lufta :) har gått masse denne uka, men gleder meg til å trene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Maja*

Høres ut som du har kost deg. Det har vært som å være på ferie her hjemme også! Nydelig vær og varme late dager :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Takk dere!

I dag ble det morgenjogg :) 3,3 km på 25:21. Ikke veldig raskt, men det er nok rekord på den ganske bakkete ruta :) jeg er fornøyd!

Etter en uke med ferie, god mat og en del gåing, tenkte jeg meg bare å ta en liten runde (den vanlige) i nabolaget. Når jeg merket at beina funket bra, satte jeg opp tempoet. Jeg er LEI av tusletempoet mitt, det skal det gjøres noe med! Målet mitt ble under 25 min. Jeg grusa den, og ny rekord er 23:32 :hoppe: Jeg må uansett påpeke at ruta startes med et par minutter gange, pluss at det er en horribel bakke på slutten. På flat mark tror jeg det går hakket raskere, men det er moro å konkurrere med seg selv!

Ellers er jeg sinnsykt trøtt, men veldig glad for fint vær, ferie, og tid til trening! :)

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Ojoj! Gratulerer med ny rekord! :klappe:

Tusen takk! :) Er alltid moro det!

Gratulerer med ny pers! Og ferie er digg!

Elsker ferie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tok samme runde i dag, men mye roligere :) I dag sier jeg meg også ferdig med usunn mat frem til lørdag, etter en uke med alt for mye rart i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

I dag var jeg og treningsbuddy på senteret i 2 og en halv time! Og jeg tror vi har most kroppene våre :fnise:

Jeg bare måtte regne ut hvor mange kilo jeg har løftet totalt på trening i dag. Jeg fikk litt sjokk:

7713 kg!!

:daane:

Denne kroppen verker allerede, imorgen får jeg problemer med å gjøre ca alt :fnise: Jeg tror det er få muskler vi ikke var innom i dag altså. Jeg er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...