Gjest Daenerys Skrevet 11. mai 2012 #721 Del Skrevet 11. mai 2012 Tusen takk dere! Om jeg står har jeg nå en dobbel bachelorgrad. Utrolig sliten etter en helt horribel eksamenuke, men lykkelig Nå skal jeg sove masse og nyte friheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 12. mai 2012 #722 Del Skrevet 12. mai 2012 Gratulerer så masse med vel overstått innlevering! Håper du får en herlig helg, med masse søvn og frihet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. mai 2012 #723 Del Skrevet 12. mai 2012 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 12. mai 2012 #724 Del Skrevet 12. mai 2012 Gratulerer så mye! Nyt friheten, den har du virkelig fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. mai 2012 #725 Del Skrevet 14. mai 2012 Ah, ny uke, og endelig tid til trening! I dag ble det: Tabata-intervaller på møller, totalt 20 min jogging. Leg press 60 kg 3x12 Leg curl 15 kg 3x10 Mage i TRX 3x10 Planke 45 sek (haha, pleide være 1min30sek) Triceps nedtrekk (elns) 12,5 kg 3x8 Ettarmsroing 10 kg 3x10 Arnold press (elns) 5 kg 3x10 Dynamiske løft 2 kg 3x10 Biceps curl 15 kg 3x5 Nedtrekk 30 kg 1x10, 30 kg 1x8, 25 kg 1x10 (her var jeg GÅEN!) Altså armer, skuldre, og litt mage/bein økt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 14. mai 2012 #726 Del Skrevet 14. mai 2012 Gratulerer med vel overstått eksamen Og for en super treningsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 14. mai 2012 #727 Del Skrevet 14. mai 2012 Woho, skal si noen er i gang igjen! Vel blåst super økt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. mai 2012 #728 Del Skrevet 15. mai 2012 Takk dere! I dag ble det morgenjogg 3,3 km på 25:21. Ikke veldig raskt, men det er nok rekord på den ganske bakkete ruta jeg er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 16. mai 2012 #729 Del Skrevet 16. mai 2012 Alltid gøy med nye rekorder! Ha en strålende 17.mai!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. mai 2012 #730 Del Skrevet 20. mai 2012 Ah, herlig joggetur ute i sola i dag! Ble 25 min, så 3x10 armhevinger på kne og planken Nå skal jeg planlegge morgendagens styrkeøkt, før jeg pakker, for i morgen ettermiddag sitter jeg på flyet for å besøke ei venninne lengre sør i Europa, og så skal jeg til London! Blir borte en hel uke, så det blir nok ikke alt for mye trening, men satser på å gå mye Gleder meg masse! Endelig en skikkelig ferieuke Skal prøve å få skrevet inn morgendagens trening her når den er overstått, hvis ikke snakkes vi fra utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 20. mai 2012 #731 Del Skrevet 20. mai 2012 Ah, herlig joggetur ute i sola i dag! Ble 25 min, så 3x10 armhevinger på kne og planken Nå skal jeg planlegge morgendagens styrkeøkt, før jeg pakker, for i morgen ettermiddag sitter jeg på flyet for å besøke ei venninne lengre sør i Europa, og så skal jeg til London! Blir borte en hel uke, så det blir nok ikke alt for mye trening, men satser på å gå mye Gleder meg masse! Endelig en skikkelig ferieuke Skal prøve å få skrevet inn morgendagens trening her når den er overstått, hvis ikke snakkes vi fra utlandet Åååå! Du får kose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 24. mai 2012 #732 Del Skrevet 24. mai 2012 Ha det fint på velfortjent ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. mai 2012 #733 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg har virkelig kost meg! Er på flyet hjem nå, moro med internett oppi lufta har gått masse denne uka, men gleder meg til å trene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 28. mai 2012 #734 Del Skrevet 28. mai 2012 Høres ut som du har kost deg. Det har vært som å være på ferie her hjemme også! Nydelig vær og varme late dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. mai 2012 #735 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Takk dere! I dag ble det morgenjogg 3,3 km på 25:21. Ikke veldig raskt, men det er nok rekord på den ganske bakkete ruta jeg er fornøyd! Etter en uke med ferie, god mat og en del gåing, tenkte jeg meg bare å ta en liten runde (den vanlige) i nabolaget. Når jeg merket at beina funket bra, satte jeg opp tempoet. Jeg er LEI av tusletempoet mitt, det skal det gjøres noe med! Målet mitt ble under 25 min. Jeg grusa den, og ny rekord er 23:32 Jeg må uansett påpeke at ruta startes med et par minutter gange, pluss at det er en horribel bakke på slutten. På flat mark tror jeg det går hakket raskere, men det er moro å konkurrere med seg selv! Ellers er jeg sinnsykt trøtt, men veldig glad for fint vær, ferie, og tid til trening! Endret 29. mai 2012 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2012 #736 Del Skrevet 30. mai 2012 Ojoj! Gratulerer med ny rekord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 30. mai 2012 #737 Del Skrevet 30. mai 2012 Gratulerer med ny pers! Og ferie er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. mai 2012 #738 Del Skrevet 30. mai 2012 Ojoj! Gratulerer med ny rekord! Tusen takk! Er alltid moro det! Gratulerer med ny pers! Og ferie er digg! Elsker ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. mai 2012 #739 Del Skrevet 30. mai 2012 Tok samme runde i dag, men mye roligere I dag sier jeg meg også ferdig med usunn mat frem til lørdag, etter en uke med alt for mye rart i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. mai 2012 #740 Del Skrevet 31. mai 2012 I dag var jeg og treningsbuddy på senteret i 2 og en halv time! Og jeg tror vi har most kroppene våre Jeg bare måtte regne ut hvor mange kilo jeg har løftet totalt på trening i dag. Jeg fikk litt sjokk: 7713 kg!! Denne kroppen verker allerede, imorgen får jeg problemer med å gjøre ca alt Jeg tror det er få muskler vi ikke var innom i dag altså. Jeg er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå