Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig flink du er :-) så kjekt at du klarte løpet uten gåpauser. Ha en superfin søndag, håper dere har like fint vær som vi har, strålende sol :D jeg får nyte sola fra vinduet med en pensumbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er storfornøyd med Sentrumsløpet :) Jogget i pulje 5, den lengste bak, med forventet sluttid på 60-80 minutter. Jeg skulle bare ta det som en rolig langtur, enkelt og greit! Det største målet var egentlig å jogge absolutt hele veien, ingen gåpauser. Det klarte jeg :)

Sluttid: 1:13! :) Superfornøyd. Og treningsbuddy jogget under timen, helt fantastisk! :)

Gratulerer, så flink du er! Og god helg, håper sola stråler like mye der nede som her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Jeg er storfornøyd med Sentrumsløpet :) Jogget i pulje 5, den lengste bak, med forventet sluttid på 60-80 minutter. Jeg skulle bare ta det som en rolig langtur, enkelt og greit! Det største målet var egentlig å jogge absolutt hele veien, ingen gåpauser. Det klarte jeg :)

Sluttid: 1:13! :) Superfornøyd. Og treningsbuddy jogget under timen, helt fantastisk! :)

Så flink du er :) Gratulerer med gjennomført løp! Godt å se at beinet ditt er bedre igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gjennomført løp, og 5 km. på 30 min! Har leste raskt gjennom de siste sidene i dagboken din, og du er jo superflink :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Takk dere! :) nå ligger jeg rett ut med en tung forkjølelse, kan ikle fatte at jeg løp for 2 dager siden når jeg blir svimmel av å stå oppreist i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Huff, så kjedelig å bli helt slått ut! Masse god bedring, håper du er på beina igjen snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Takk dere! :)

11. mai er jeg ferdig med bacheloren. 2 eksamener på 3 dager. Så innlevering av oppgaven dagen etter.

Det blir nok ingen trening før den 12. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lykke til med innspurten! :duskedame:

EDIT: Lurer også på det samme som Aramee :)

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med bacheloren! Jeg trente ikke mye de siste ukene jeg heller for å si det sånn, jeg hadde konstant høy puls uansett :fnise: Men det er godt å bli ferdig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Lykke til med siste innspurten i dag! :duskedame: Jeg husker selv hvor stressa jeg var den siste uken, stakkars samboeren min (eks nå da men men) og omgangskretsen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Lykke til med siste innspurten i dag! :duskedame: Jeg husker selv hvor stressa jeg var den siste uken, stakkars samboeren min (eks nå da men men) og omgangskretsen min :fnise:

Leverer imorra :haar:

Samboeren er fantastisk, han har ryddet, vasket, handlet mat, lagd mat, gjort ALT de siste dagene :) Heldig! Mamma får en sjelden telefon: "Hei, jeg er litt stressa nå..." og resten gir meg ro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, kan tenke meg det blir godt å få levert og bli ferdig :) Bra du har en snill kjæreste som hjelper til litt ekstra når du trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...