Gjest Neferet Skrevet 28. april 2012 #701 Del Skrevet 28. april 2012 Grattis med strålende gjennomføring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosenkål Skrevet 29. april 2012 #702 Del Skrevet 29. april 2012 Så utrolig flink du er :-) så kjekt at du klarte løpet uten gåpauser. Ha en superfin søndag, håper dere har like fint vær som vi har, strålende sol :D jeg får nyte sola fra vinduet med en pensumbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 29. april 2012 #703 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg er storfornøyd med Sentrumsløpet Jogget i pulje 5, den lengste bak, med forventet sluttid på 60-80 minutter. Jeg skulle bare ta det som en rolig langtur, enkelt og greit! Det største målet var egentlig å jogge absolutt hele veien, ingen gåpauser. Det klarte jeg Sluttid: 1:13! Superfornøyd. Og treningsbuddy jogget under timen, helt fantastisk! Gratulerer, så flink du er! Og god helg, håper sola stråler like mye der nede som her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 30. april 2012 #704 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er storfornøyd med Sentrumsløpet Jogget i pulje 5, den lengste bak, med forventet sluttid på 60-80 minutter. Jeg skulle bare ta det som en rolig langtur, enkelt og greit! Det største målet var egentlig å jogge absolutt hele veien, ingen gåpauser. Det klarte jeg Sluttid: 1:13! Superfornøyd. Og treningsbuddy jogget under timen, helt fantastisk! Så flink du er Gratulerer med gjennomført løp! Godt å se at beinet ditt er bedre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 30. april 2012 #705 Del Skrevet 30. april 2012 Gratulerer med gjennomført løp, og 5 km. på 30 min! Har leste raskt gjennom de siste sidene i dagboken din, og du er jo superflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 30. april 2012 #706 Del Skrevet 30. april 2012 Wow, gratulerer med gjennomført sentrumsløp! Flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. april 2012 #707 Del Skrevet 30. april 2012 Takk dere! nå ligger jeg rett ut med en tung forkjølelse, kan ikle fatte at jeg løp for 2 dager siden når jeg blir svimmel av å stå oppreist i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mai 2012 #708 Del Skrevet 2. mai 2012 Huff, så kjedelig å bli helt slått ut! Masse god bedring, håper du er på beina igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. mai 2012 #709 Del Skrevet 2. mai 2012 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 2. mai 2012 #710 Del Skrevet 2. mai 2012 God bedring Drikk masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. mai 2012 #711 Del Skrevet 2. mai 2012 Takk dere! 11. mai er jeg ferdig med bacheloren. 2 eksamener på 3 dager. Så innlevering av oppgaven dagen etter. Det blir nok ingen trening før den 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 2. mai 2012 #712 Del Skrevet 2. mai 2012 Hva skriver du om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 2. mai 2012 #713 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Åh, lykke til med innspurten! EDIT: Lurer også på det samme som Aramee Endret 2. mai 2012 av Surriball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. mai 2012 #714 Del Skrevet 2. mai 2012 Dere får sende meg pm er såpass snevert at jeg kan ikke engang nevne fag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 2. mai 2012 #715 Del Skrevet 2. mai 2012 Lykke til med bacheloren! Jeg trente ikke mye de siste ukene jeg heller for å si det sånn, jeg hadde konstant høy puls uansett Men det er godt å bli ferdig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 10. mai 2012 #716 Del Skrevet 10. mai 2012 Lykke til med siste innspurten i dag! Jeg husker selv hvor stressa jeg var den siste uken, stakkars samboeren min (eks nå da men men) og omgangskretsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. mai 2012 #717 Del Skrevet 10. mai 2012 Lykke til med siste innspurten i dag! Jeg husker selv hvor stressa jeg var den siste uken, stakkars samboeren min (eks nå da men men) og omgangskretsen min Leverer imorra Samboeren er fantastisk, han har ryddet, vasket, handlet mat, lagd mat, gjort ALT de siste dagene Heldig! Mamma får en sjelden telefon: "Hei, jeg er litt stressa nå..." og resten gir meg ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosenkål Skrevet 10. mai 2012 #718 Del Skrevet 10. mai 2012 Lykke til, kan tenke meg det blir godt å få levert og bli ferdig Bra du har en snill kjæreste som hjelper til litt ekstra når du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 11. mai 2012 #719 Del Skrevet 11. mai 2012 Lykke til!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 11. mai 2012 #720 Del Skrevet 11. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå