Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Så flink du er :hoppe:

Ønsker deg en kjempefin helg!

Takk, endelig løsnet det! Ha en fin helg selv :klemmer:

Du er RÅÅÅ!

Ha en fin helg :)

:hoppe: Ha en flott helg!

Wow flink! :nigo: heiaheia :D

Tusen takk! Så koselig med et nytt fjes her inne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Etter en uke med nesten ingen trening pga... manglende motivasjon fordi beina har vært vonde, skulle jeg egentlig bare teste beina i dag. De er enda teipet, men teipen skal av i dag, begynner å falle av.

Det endte opp med at jeg jogget først i 21 min på 9 km/t 1% helling. Det gikk superbra. Vanligvis har jeg jogget på 8, ser ut som at 9 er mitt nye "kosetempo"! Vet ikke helt hvordan det skjedde, men jeg har faktisk litt tro på at styrketreningen min har hjulpet.

Uansett, etter 21 min ser jeg at dette kan gå. Tabata-intervaller på 13 km/t i 4-5 min, så jogge på 10, og deretter en ny runde tabata på 14-15 km/t. Og DER! 5,02 på 30:18! Fikk ikke sett akkurat når den bikket pga mølla var teit, men JEG KLARTE DEEEETTTT!! :hoppe::fnise:

Det har vært mitt store mål veldig lenge. Nå er neste mål å kunne jogge den uten intervallene, så er det 3 km på 15 min, og mila på timen. Jeg er lykkelig! :)

I dag blir det pizza og godteri, kos dere masse dere også! Dere er så flinke til å heie på meg!

PS: Glemte jo det viktigste av ALT: Beina gjorde ikke vondt i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

I dag har jeg trent styrke :) Liste kommer etterhvert, men det ble i hovedsak lår, rumpe, mage og rygg :) Fornøyd!

Jeg har så insane mye å gjøre for tida, det er helt sykt. Men jeg har trent 3 dager denne uka - mandag, lørdag og søndag (that's a first).

Go go go... snart ferdig med bachelor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

I dag har jeg trent styrke :) Liste kommer etterhvert, men det ble i hovedsak lår, rumpe, mage og rygg :) Fornøyd!

Jeg har så insane mye å gjøre for tida, det er helt sykt. Men jeg har trent 3 dager denne uka - mandag, lørdag og søndag (that's a first).

Go go go... snart ferdig med bachelor...

:hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Takk Maja :) Sitter her med siste arbeidet, tar lang tid dette.

Ingen trening denne uka, jeg sparer kroppen til lørdag og Sentrumsløpet :) Passer fint med alt jeg har å gjøre også :) mer trening igjen neste uke, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det er ingen smerter der nå, så jeg satser på å teipe på lørdag, kombinert med nye såler i mine fantastiske sko ;) Det må da holde, haha!

Men ingen vondt når jeg går lengre, og det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Takk dere :klemmer: Tankene mine er ikke helt på løpet. Men nå er i alle fall oppgaven levert til veileder, huset er litt ryddigere, og om et par timer skal vi plukke opp noen nye, skjønne dyr :rodmer: åh jeg gleder meg sånn!

Løpinga får gå som det går, ser ikke ut til å bli fint vær, er litt sur for det :ler: Ellers blir det nok litt lesing i kveld, snart skriflig!

God helg dere, rapport kommer imorra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse lykke til på løpet i morra!

Break a leg! Hihi :fnise:

Hva slags dyr er det dere skal plukke opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg er storfornøyd med Sentrumsløpet :) Jogget i pulje 5, den lengste bak, med forventet sluttid på 60-80 minutter. Jeg skulle bare ta det som en rolig langtur, enkelt og greit! Det største målet var egentlig å jogge absolutt hele veien, ingen gåpauser. Det klarte jeg :)

Sluttid: 1:13! :) Superfornøyd. Og treningsbuddy jogget under timen, helt fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...