Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2012 #641 Del Skrevet 6. april 2012 ja, er kjedelig påskevær... Fikk litt frysen i meg, så nå er det teppe, kaffe og pensum til vi får besøk i kveld Ha en flott dag Maja! Du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. april 2012 #642 Del Skrevet 9. april 2012 Da har jeg vært og trent på verdens mest overfylte treningssal. Fy søren. Uansett, ble bare 20 min på mølla pga kø, men de var effektive med tabata-intervaller! Svett! Deretter ble det leg curls (eneste maskinen jeg kom frem til), planke, og sidemage med ball. Ikke verdens mest effektive treningsdag, men jeg holdt ikke ut å være der lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. april 2012 #643 Del Skrevet 10. april 2012 Kondismaskinkø er en uting! Bra økta ble effektiv ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. april 2012 #644 Del Skrevet 10. april 2012 Kanskje folk hadde dårlig samvittighet for all godisen de har spist i påska og tok seg selv i nakkeskinnet samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. april 2012 #645 Del Skrevet 10. april 2012 Haha, ja Da har jeg fått påvist beinhinnebetennelse hos naprapaten min. Han skal prøve å teipe opp beinet mitt () og se om det hjelper, blir neste uke. Fikk ingen treningsforbud, og kan forsøke på en veldig lett økt allerede fredag styrke var det bare å kjøre på med da! Veldig kjipt, men dette skal løse seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. april 2012 #646 Del Skrevet 10. april 2012 Uff, den var kjip! På den gode siden fant du ut hvorfor det gjør vondt, og da kan du gjøre noe med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. april 2012 #647 Del Skrevet 10. april 2012 Uff, så kjipt med beinhinnebetennelse! Men tross alt bra at du ikke har fått treningsforbud Må bare passe på å trene akkurat passe og ikke ta i for hardt, så håper jeg du snart er frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 10. april 2012 #648 Del Skrevet 10. april 2012 Så kjedelig! Bra det ikke er så ille at du har fått treningsforbud da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 10. april 2012 #649 Del Skrevet 10. april 2012 Neiiii, så kjipt!! Godt at du er i gode hender, da, slik at det behandles. Får du treningsprogram eller tips til noe som kan bedre det, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. april 2012 #650 Del Skrevet 10. april 2012 Uff, den var kjip! På den gode siden fant du ut hvorfor det gjør vondt, og da kan du gjøre noe med det! Ikke sant, satser på at dette er siste gang på lenge! Uff, så kjipt med beinhinnebetennelse! Men tross alt bra at du ikke har fått treningsforbud Må bare passe på å trene akkurat passe og ikke ta i for hardt, så håper jeg du snart er frisk igjen! Ja, balanse er ikke heeelt lett... Jeg vil jo helst bare kjøre på Men nå blir det sykkel imorgen, lett lett lett jogg fredag, og teiping på mandag. Styrke fikk jeg lov til takk og lov :D Så kjedelig! Bra det ikke er så ille at du har fått treningsforbud da Ja, heldigvis Da hadde jeg nok blitt sinna Neiiii, så kjipt!! Godt at du er i gode hender, da, slik at det behandles. Får du treningsprogram eller tips til noe som kan bedre det, da? Ja, naprapaten kan sakene. Ikke treningsprogram, men vi skal først prøve å teipe beina mine (aner ikke hvordan, skal ta bilde!) for å se om det hjelper. Så blir det kanskje såler og kompresjonssokker, for å hindre at jeg får vondt mens jeg jogger. Jogge ute, variere osv Så gode dere er alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. april 2012 #651 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Dagens økt: 3x10 40 kg knebøy 3x10 30 kg markløft 3x12 60 kg leg press Planke 1 min 3x10 pushups på kne 3x10 12 kg stang up right row 3x10 cable triceps pushdown 3x8 30 kg nedtrekk 3x12 12 kg dumbbell side bend Mer rygg og biceps neste trening Endret 11. april 2012 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. april 2012 #652 Del Skrevet 11. april 2012 Så flink du er! Godt du ikke fikk treningsforbud til tross for beinhinnebetennelsen. Jeg har (heldigvis) aldri hatt noe sånt, men innbiller meg at det må være rimelig smertefullt! Håper det hjelper å teipe beina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 11. april 2012 #653 Del Skrevet 11. april 2012 Håper du blir fort frisk i beina igjen! Forferdelig kjedelig å ta det med ro når man vil gi jernet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. april 2012 #654 Del Skrevet 11. april 2012 Så flink du er! Godt du ikke fikk treningsforbud til tross for beinhinnebetennelsen. Jeg har (heldigvis) aldri hatt noe sånt, men innbiller meg at det må være rimelig smertefullt! Håper det hjelper å teipe beina! Det er ikke behagelig nei Er overlevbart når det "bare" gjør vondt når man jogger, men når det gjør vondt å gå i tillegg.. Da gidder ikke jeg mer. Håper også teip hjelper, men håper mer på at jeg ikke trenger det Håper du blir fort frisk i beina igjen! Forferdelig kjedelig å ta det med ro når man vil gi jernet Jeg også! Men nå tar jeg meg mer ut på styrketrening da, så det er jo helt ok det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. april 2012 #655 Del Skrevet 11. april 2012 Jippi, en av to forsendelser med treningstøy har kommet! Gikk litt amok i påska, haha. Ble Anti-shakes fra Rönish, som jeg sitter med nå, gleder meg til å teste på fredag, og en t-skjorte og en topp som kommer senere +Lue med hull til hestehale! Haha. Fikk prosenter på alt heldigvis... Er lenge siden jeg kjøpte noe nytt treningsklær, herlig dette! Har alt for mye i bomull (spesielt topper), som jeg holder på å bytte ut. Går ikke å jogge en time i bomull etterfulgt av styrke, da fryser jeg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 11. april 2012 #656 Del Skrevet 11. april 2012 Lue med hull i er jo genialt!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 11. april 2012 #657 Del Skrevet 11. april 2012 Jippi, en av to forsendelser med treningstøy har kommet! Gikk litt amok i påska, haha. Ble Anti-shakes fra Rönish, som jeg sitter med nå, gleder meg til å teste på fredag, og en t-skjorte og en topp som kommer senere +Lue med hull til hestehale! Haha. Fikk prosenter på alt heldigvis... Er lenge siden jeg kjøpte noe nytt treningsklær, herlig dette! Har alt for mye i bomull (spesielt topper), som jeg holder på å bytte ut. Går ikke å jogge en time i bomull etterfulgt av styrke, da fryser jeg sånn! Lue med hull! Genialt Er så deilig med nytt treningstøy. Blir ekstra inspirert jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 11. april 2012 #658 Del Skrevet 11. april 2012 Lue med hull må jo være genialt, ja! Hvor kjøpte du det? Jeg kjøpte meg også litt nytt treningstøy i dag. Sånt hjelper på motivasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 11. april 2012 #659 Del Skrevet 11. april 2012 Oooh, sånn lue vil jeg også ha! Hvor fant du den hen? Nytt treningstøy er digg, da får man så lyst til å løpe og trene med en gang, bare for å vise fram den nye stasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. april 2012 #660 Del Skrevet 11. april 2012 Lua fant jeg på nelly.no, den er fra Nike tror jeg! Svar med hvit nike-logo foran :D nå må bare pakka komme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå