Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest *Maja*

:fnise: ja, er kjedelig påskevær... Fikk litt frysen i meg, så nå er det teppe, kaffe og pensum til vi får besøk i kveld :)

Ha en flott dag Maja! :sol:

Du også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Da har jeg vært og trent på verdens mest overfylte treningssal. Fy søren.

Uansett, ble bare 20 min på mølla pga kø, men de var effektive med tabata-intervaller! Svett!

Deretter ble det leg curls (eneste maskinen jeg kom frem til), planke, og sidemage med ball. Ikke verdens mest effektive treningsdag, men jeg holdt ikke ut å være der lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje folk hadde dårlig samvittighet for all godisen de har spist i påska og tok seg selv i nakkeskinnet samtidig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Haha, ja ;)

Da har jeg fått påvist beinhinnebetennelse hos naprapaten min. Han skal prøve å teipe opp beinet mitt (:fnise:) og se om det hjelper, blir neste uke. Fikk ingen treningsforbud, og kan forsøke på en veldig lett økt allerede fredag :) styrke var det bare å kjøre på med da!

Veldig kjipt, men dette skal løse seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den var kjip! :klemmer:

På den gode siden fant du ut hvorfor det gjør vondt, og da kan du gjøre noe med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så kjipt med beinhinnebetennelse! Men tross alt bra at du ikke har fått treningsforbud :) Må bare passe på å trene akkurat passe og ikke ta i for hardt, så håper jeg du snart er frisk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiii, så kjipt!! Godt at du er i gode hender, da, slik at det behandles. Får du treningsprogram eller tips til noe som kan bedre det, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Uff, den var kjip! :klemmer:

På den gode siden fant du ut hvorfor det gjør vondt, og da kan du gjøre noe med det! :)

:klemmer: Ikke sant, satser på at dette er siste gang på lenge!

Uff, så kjipt med beinhinnebetennelse! Men tross alt bra at du ikke har fått treningsforbud :) Må bare passe på å trene akkurat passe og ikke ta i for hardt, så håper jeg du snart er frisk igjen!

Ja, balanse er ikke heeelt lett... Jeg vil jo helst bare kjøre på :ler: Men nå blir det sykkel imorgen, lett lett lett jogg fredag, og teiping på mandag. Styrke fikk jeg lov til takk og lov :D

Så kjedelig! Bra det ikke er så ille at du har fått treningsforbud da :jepp:

Ja, heldigvis :) Da hadde jeg nok blitt sinna :fnise:

Neiiii, så kjipt!! Godt at du er i gode hender, da, slik at det behandles. Får du treningsprogram eller tips til noe som kan bedre det, da? :)

Ja, naprapaten kan sakene. Ikke treningsprogram, men vi skal først prøve å teipe beina mine (aner ikke hvordan, skal ta bilde!) for å se om det hjelper. Så blir det kanskje såler og kompresjonssokker, for å hindre at jeg får vondt mens jeg jogger. Jogge ute, variere osv :)

Så gode dere er alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Dagens økt:

3x10 40 kg knebøy

3x10 30 kg markløft

3x12 60 kg leg press

Planke 1 min

3x10 pushups på kne

3x10 12 kg stang up right row

3x10 cable triceps pushdown

3x8 30 kg nedtrekk

3x12 12 kg dumbbell side bend

Mer rygg og biceps neste trening :)

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så flink du er! :klappe: Godt du ikke fikk treningsforbud til tross for beinhinnebetennelsen. Jeg har (heldigvis) aldri hatt noe sånt, men innbiller meg at det må være rimelig smertefullt! :overrasket: Håper det hjelper å teipe beina! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir fort frisk i beina igjen! Forferdelig kjedelig å ta det med ro når man vil gi jernet ;):duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Så flink du er! :klappe: Godt du ikke fikk treningsforbud til tross for beinhinnebetennelsen. Jeg har (heldigvis) aldri hatt noe sånt, men innbiller meg at det må være rimelig smertefullt! :overrasket: Håper det hjelper å teipe beina! :jepp:

Det er ikke behagelig nei ;) Er overlevbart når det "bare" gjør vondt når man jogger, men når det gjør vondt å gå i tillegg.. Da gidder ikke jeg mer. Håper også teip hjelper, men håper mer på at jeg ikke trenger det :)

Håper du blir fort frisk i beina igjen! Forferdelig kjedelig å ta det med ro når man vil gi jernet ;):duskedame:

Jeg også! Men nå tar jeg meg mer ut på styrketrening da, så det er jo helt ok det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jippi, en av to forsendelser med treningstøy har kommet! Gikk litt amok i påska, haha. Ble Anti-shakes fra Rönish, som jeg sitter med nå, gleder meg til å teste på fredag, og en t-skjorte og en topp som kommer senere :) +Lue med hull til hestehale! Haha. Fikk prosenter på alt heldigvis...

Er lenge siden jeg kjøpte noe nytt treningsklær, herlig dette! :) Har alt for mye i bomull (spesielt topper), som jeg holder på å bytte ut. Går ikke å jogge en time i bomull etterfulgt av styrke, da fryser jeg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Maja*

Jippi, en av to forsendelser med treningstøy har kommet! Gikk litt amok i påska, haha. Ble Anti-shakes fra Rönish, som jeg sitter med nå, gleder meg til å teste på fredag, og en t-skjorte og en topp som kommer senere :) +Lue med hull til hestehale! Haha. Fikk prosenter på alt heldigvis...

Er lenge siden jeg kjøpte noe nytt treningsklær, herlig dette! :) Har alt for mye i bomull (spesielt topper), som jeg holder på å bytte ut. Går ikke å jogge en time i bomull etterfulgt av styrke, da fryser jeg sånn!

Lue med hull! Genialt :jepp:

Er så deilig med nytt treningstøy. Blir ekstra inspirert jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lue med hull må jo være genialt, ja! Hvor kjøpte du det?

Jeg kjøpte meg også litt nytt treningstøy i dag. Sånt hjelper på motivasjonen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, sånn lue vil jeg også ha! Hvor fant du den hen? Nytt treningstøy er digg, da får man så lyst til å løpe og trene med en gang, bare for å vise fram den nye stasen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Lua fant jeg på nelly.no, den er fra Nike tror jeg! Svar med hvit nike-logo foran :D nå må bare pakka komme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...