Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Nei

Tror du havet noen sinnet kommer til å bli helt rent igjen fra avfall og forsøpling?

Endret av MaleficentAurora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Tror ikke det, er redd det blir være.

Syns du som meg at det er veldig trist at dyr og planter blir utryddet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Hva synes du om at binne med bjørnunger skal bli tilatt å skytes her i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er unødvendig å jakte og drepe for moro skyld, men ok hvis man skal spise maten. I følge mine kilder er alle dyrearter som mennesker har utryddet godt ivaretatt, både med en dna-bank her på jorden og i levende varianter på andre planeter. Sjøen vil bli renset opp også forresten, det samme med naturen.

Er du glad i planeten vår?

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker at den er den mest unike planeten i vårt solsystem siden den er så frodig og det er så mye liv her!

Tror du på liv utenfor vår fantastiske planet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt. 🙂

Tror du liv fra andre planeter ville vært enige med myndighetene om hvordan ting gjøres her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dem ville nok vært enige, mens andre ikke ville. 

 

Tror du skapninger fra andre planer har besøkt jorden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg. 🙂

Hvem tror du det er flest av i universet, gode som tenker mest på andre eller egoister som tenker mest på seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Det er ca 30% egoister i universet, resten med kjærlighet for andre. ❤ Er egoister som har hatt kontroll over jorden lenge da, og de som kommer er ikke egoistiske.

Tror du så mange mennesker ville vært egoistisk hvis strukturen i verden ikke var det, hvis det ikke var et pengesultent samfunn hvor alle blir oppfordret til å konkurrere med hverandre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror 90% av verdens befolkning er gode mennesker, hvor mange har blitt egoistiske av en egoistisk verden.

 

Hadde du innsett hvordan du er ansvarlig for å gjøre verden til et mørkere og verre sted, ved å støtte og løfte opp en som gjør verden til et mørkere og verre sted for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, jeg skjønner ikke helt spørsmålet. At hvis jeg støtter opp en ond person så er jeg med på å gjøre verden ond? Nei, sånt vil jeg ikke ha noe av.

Har du utført en slem handling vel vitende om at den er slem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Ehm, jeg skjønner ikke helt spørsmålet. At hvis jeg støtter opp en ond person så er jeg med på å gjøre verden ond? Nei, sånt vil jeg ikke ha noe av.

Har du utført en slem handling vel vitende om at den er slem?

Nei.

Ville du tatt ett naken bilde av hele deg på profilbilde på FB, så fikk du 20 millioner etterpå? Men du måtte si at du vant i lotto, ikke at du fikk det for FB bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja.

Visste du at det ikke finnes ondskap, bare egoisme (når det ikke er kjærlighet), at når folk er "onde" så gleder de bare seg selv på andres bekostning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Nei, det synes jeg er bare tull og vrøvl. Ondskap finnes så vist,man kan ikke med rette si at feks de kjente seriemorderene ikke er onde. Å påstå noe annet er idioti.

Hva skal du finne på denne tirsdagen? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lunsj avtale med noen venner.

Hvilket år ville du ha opplevd igjen om du kunne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...