Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det kommer litt an på hva jeg skal kjøpe. Men gjør det egentlig ganske ofte. 

 

Har du kjøpt noe som skulle være kjempebra, også holdt det ikke mål i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke humlekasse.Det er veldig mye humler her,jeg burde kanskje ha hatt en slik kasse :klo:  Har ikke så god greie på det der.

Har du mye grønne innedørsplanter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Ja, så klart. I blandt fortjener snille gutter noen fine blomster, og i blandt må man kjøpe dem selv. 

Sier du noen gang Ja  når de i kassen spør om det er en gave, slik at de pakker den inn fint og du kan sitte hjemme og pakke opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For da må jeg rydde bort papiret. Mer arbeid rett og slett.

Kjøper du noen gang "forundringspakker" i butikker til deg selv som en litt spennende overraskelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun når jeg vet hva som er inn i dem fordi jeg har kjøpt dem med overlegg selv. :lur: 

Hender det at du klapper deg på skulderen og syns at du er en ganske ok utgave av menneskeheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Kanskje jeg syntes det før, når jeg gjorde mer nytte av meg.

Hva er dagens høydepunkt på en vanlig hverdag for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden er det ærlig talt ikke så mange høydepunkt, men ellers; fuglene i hagen, plantene, været, samtaler, musikk/litteratur, kattevideoer og annet fjas.

Hva med deg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gusjegrønn høres ut som noe som smakte best på vei ned og ikke da det kom op igjen og den jeg ikke likte.

Hvor mange dører vender innover? Begrunn svaret slik at det er mer  forståelig enn spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det, kan det spørsmålet besvares på flere måter

1: I huset mitt vender 3 dører innover i det rommet de hører til. De andre dørene vender utover og vekk fra rommet. Grunnen til at jeg klassifiserer dem som dører som tilhører ett spesifikt rom når de i virkeligheten er et skille mellom 2 rom, er at det er flere dører i samme gang. Altså at man skal inn eller ut av rommet hvor man har et ærend eller et ønske: eks soving, dusjing osv. Har ikke spesifikke ærender i gangen, så ganger blir nedprioritert som rom. Har ikke dør mellom stue og kjøkken, så der faller "problemstillingen" bort.

2: Man kan snakke om dører som en metafor for selvinnsikt. Altså "hvor mange dører som vender innover" kan handle om hvordan en ser og forstår seg selv.

Men dette er bare mine tanker. Kan være du tenkte på noe helt annet.

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for tidlig på dagen til å tenke på dører,konsentrerer meg bare om å ikke kræsje inn i dem :fnise:

Er søndag vanligvis en ' i dag slapper jeg av'-dag for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapper av og finner på noe enkelt sammen med barna, evt sender de ut slik at jeg kan slappe av. Evt litt husarbeid. Kommer an på været. Stikkord for dagen er: rusle rundt 😊

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...