Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsøker å få i meg 1 liter pr.dag;men kaffe og te har en tendens til å 'vinne' over vannet :P 

Er du interessert/opptatt av klær,klesstil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjo, har en plan og har allerede kastet en pose med tøy, men vet ikke om planen får så mye tid til å bli fullført :sjenert:

Skal du rense vinterjakker/kåper i år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei i år tror jeg det går en kappe til Fretex...!   Synd... men kom tilfeldigvis til å se meg i speilet med den  :hoho:

Hvor langt vil du strekke deg for en person? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på personen. Svært langt for noen svært få, ingenting for mange og en mellomting for andre. 

Hva gjør du for å få sove når du er stresset før en viktig dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T skjorte og muligens en tynn liten dametruse.

 

Hender det at du snakker med deg selv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender? Ja, det gjør jeg hver eneste dag og har tenkt å fortsette med det. :jepp: 

Kjente du at det var bra at jeg innrømmet det nå, så DU ikke føler at du er den eneste som gjør det?  :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

 

Har du noen gang blitt overrumplet av at fremmede har hørt du snakker med deg selv?

 

 

 

Endret av Undermann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for etter at jeg en eneste gang ble oppmerksom på at jeg snakket med meg selv mellom reolene i matbutikk,
sverget jeg for meg selv på at EN SÅNN DAME :nei: ...skulle ikke jeg bli så lenge jeg kunne styre det selv.

Er du full av utagerende temperament om "ureglementerte ting" skjer i trafikken rundt deg...når du kjører bilen din? 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Er du full av utagerende temperament om "ureglementerte ting" skjer i trafikken rundt deg...når du kjører bilen din? 

Nei jeg er usedvanlig rolig i trafikken!!  :hoho:   NEI DET ER JEG IKKE, "IKKE LEGG DEG UT RETT FORAN MEG DA!!!!!"

Er du et suppemenneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig glad i ulike supper.

Blir du litt furten om grønnsakene til middagen er ihjelkokte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt umulig det også, men akkurat nå kunne jeg godt ha tenkt meg kjøttsuppe/godt med kjøtt
og god, tykk, glinsende løksaus laget på de gamles vis....de som virkelig kunne lage mat. :rodmer: 

Hva syns du om retten jeg beskrev? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke laget den selv,men har fått den servert noen ganger,nydelig godt :jepp:

Har du lagt noen planer for dagen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal ut og gå tur snart og så besøke ei venninne på kvelden. Og støvsuge! I dag MÅ det gjøres :ler:

Og fylle diesel. Håper på billigere priser på drivstoff i dag. :jepp:

Du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...