Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon

Ikke akkurat det jeg liker best, men det er helt ok hvis jeg ser sammen med noen som er skikkelig gira.

Hva slags sport liker du å følge med på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moby Dick

Jeg bruker en app på telefonen. Har ikke fjernkontroller liggende, annet enn noen sonos kontroller i noen rom. 

Pleier du å stå opp, hvis du kjenner at du må tisse i det du har lagt deg under dyna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her er en historie fra den tiden han Edvart var herredsagronom i Balsfjord. Bygdeungdomslaget lå i sauefjøset og slafset småsei. Det ble snakket om vær og vind, og det var ikke fritt for at ett og annet hodeløst ord ble uttalt.

Plutselig slo rossa inn med et fryktelig rabalder, og en bokselger kom traskende gjennombløt av sjøsprøyt. “Ka i svarte!? ..æ har no mi tro!” utbrøt han Olaus som hadde glemt brillene hjemme. Da kom det fra han Jendor, som ikke akkurat hadde sittet og spyttet i glassene; “nei, det ekje kvær dag at oppsynsmainn Karlsen kainn tørk sæ ruindt kjæften me ei kopptua!”

 

Forstår du deg på nordlendinger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er syk, så jeg skal holde sofaen under pleddet stort sett hele dagen. Har tenkt meg ut å kjøpe middag og mango (på salg), og se om jeg får tatt ut av oppvaskmaskinen. 

Hvor mange timer sover du hvis du ikke har på vekkerklokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...