Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon

Jeg er forbredt på det egentlig, så synes ikke noe annet enn at de får få opp farten med vaksinering. 

Hva synes du om farten og organisering av vaksineringen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da pandemien kom ut av det blå (eller det røde Kina) klarte de å handle og organisere i en god fart. Vaksinen har de visst skulle komme ganske lenge, og nå går det seint.

Blir du og andre mer avslappet i forhold til smittevernrådene nå når vi har vaksinen i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok mer avslappet. Men håper noen tiltak blir værende, synes det å sprite hender før man handler på matbutikk er veldig greit. Magevirus og sånn er det blitt lite av nå, og kan hjelpe med bedre håndhygiene.

Hvilken håndsåpe bruker du helst hjemme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som tok for seg liv etter døden på netflix.

Er du opptatt av de temaene der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på, noen ganger blir jeg litt kreativ av det og tenker at nå må jeg få noe til å skje. 

I dag er jeg bare hjemme og koser meg med skriverier og småtterier. Har ikke tenkt å utenfor døra på fridagen min. Hva synes du om slike "egodager"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sånne dager når jeg har fri. I dag måtte jeg ut en tur, men ellers tenkt å bruke den inne og kose meg. Tror det er nødvendig. 

Har du ofte sykefravær? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (1 time siden):

Hadde en dag i 2020 så det vil jeg ikke si.

Har du høy terskel for å melde deg syk på jobb?

Veldig høy. Gikk b.la med ødelagt ankel i et år ("går sikkert over snart") for litt vondt i en fot kan jo alle ha...

Skal du noe allright til helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det ikke bør være for hardt. Noe inkluderende som "A periodic learning" eller liknende. For man skal ikke skyve det under teppe, men lære av hele presidentperioden for framtidens skyld.

Hvilken president har vært den beste etter din mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Franklin D. Roosevelt ( Altså jeg bare antar at du mener Amerikansk president, for alt jeg vet kan du jo snakke om beste franske president eller beste Italienske president)

 

Burde Norge bli repubikk når Kong Harald V dør ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, tenkte på amerikansk. Skulle ha skrevet det ja, dere er jo ikke tankelesere :Nikke: godt det var åpenlyst likevel.

Nei, synes kongedømme er koselig og en del av landets identitet og kultur. Og Haakon vil bli en god representant som konge.

Samme spørsmål til neste, det var interessant spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...