Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

Nei. Jeg er litt lei at man liksom ikke skal kunne bare være her og nå og se sjarmen. Alltid bare glede seg til ting, men når man kommer dit skal man ikke være fornøyd, men begynne å glede seg til noe annet! :bond:

Bruker du tøfler eller annet fottøy inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Gummistøvler? Nei...

Bruker du sånne knotter under møblene så de skal "gli" litt lettere mot gulvet, og ikke lage riper, men(!) hvor støv og hybelkaniner fester seg med en gang som en grå hårdott?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Vet ikke helt jeg, for jeg tror jeg deler det likt på mange mindre lidenskaper. :nigo: 

Har du èn spesiell ting som du gleder deg veldig til, som du skal gjøre i disse siste dagene av året? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Vet ikke helt jeg, for jeg tror jeg deler det likt på mange mindre lidenskaper. :nigo: 

Har du èn spesiell ting som du gleder deg veldig til, som du skal gjøre i disse siste dagene av året? 

Ja. Skal møte han jeg dater en gang i løpet av romjula 😍

Hva gleder du deg mest til å gjøre neste år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til at asfalten blir bar og tørr igjen, for da skal jeg starte sykkelsesongen. :jepp: 

Har du noe kjempeartig på din to-do-liste til neste år? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Har ikke lagt noen store planer, regner med at man fortsatt må være forsiktig til sommeren hverfall. 

Tror du at til neste år blir det helt bananas julebord og julefeiring for å ta igjen det folk måtte ofre i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende, men jeg spår at neste jul blir som denne...og pekefingre og påminnelser vil prege oss alle. 

Jeg tror at vi ikke kommer til å få normaliserte tider igjen slik de var før, så lenge vi lever. Har du tenkt noe om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt, siden jeg jo ikke er så julete av meg, men...gamle fine blanke kuler kanskje,
slike som er fnugglette med retromotiv på? 

Liker du gamledagers remser med norske flagg på juletreet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Vet ikke helt, siden jeg jo ikke er så julete av meg, men...gamle fine blanke kuler kanskje,
slike som er fnugglette med retromotiv på? 

Liker du gamledagers remser med norske flagg på juletreet? 

Nja, liker bedre glitter og lenker. Men vil tro det har å gjøre med hva jeg har vokst opp med. 

Har du lyst å hive ut jula allerede nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

Nei! Nå skal den få stå og jeg skal kose meg med jul. Folk må klare å kose seg der de er akkurat nå, og nå er det jul. 

Hvilken tradisjon til jul liker du best? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Ja. Har skjedd mye utenom corona og, corona har vært hard mot mennesker, men bra for miljøet. Og tenk på alle kjæledyr som fikk ha mennesker sitt hjemme. 

Hvordan tror du påsken blir i år, sammenlignet med i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...