Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Nei, jeg vet at vi er alle Gud, vi er alle likeverdige og bør ikke ta ansvar for noen andre, med mindre det er barn.

Pleier du å dømme noen mennesker og har unntak for andre mennesker, hvor du tenker de ikke er ansvarlige for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dessverre dømmer jeg andre mennesker i det stille sinn. Forsøker å unngå det. Barn er unntaket.

Handler du ubevisst eller bevisst påvirket av fordommer noen ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gang kjøpt en Guessveske i utlandet og var svært så fornøyd med den- til noen her inne sa at hun snakket ikke med folk som gikk med det merket fordi de ikke var bra nok. Neste kjøp var ikke en Guessveske for å si det sånn. 
 

Hvis du hadde hatt muligheten, ville du ønsket å kunne høre andres tanker? 

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg synes det er så slitsomt når man ikke blir fortalt ekte meninger, men det forventes at man skal skjønne alt.

Spør samme spørsmål videre, da det var interessant spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare om jeg kunne slå det av og på, ikke om det var slik at jeg hørte andres tanker 24 timer i døgnet 7 dager i uka 365 dager i året.

 

Tror du det finnes intelligent liv ute i universet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg aldri tok en skikkelig utsendelse.

 

Om du hadde fått muligheten til å bli med på den første ferden til Mars, hadde du blitt med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serviceelektroniker

Synes du man har god oversikt på hva man vil gjøre for resten av livet i en alder av 15?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med saken. Har fagbrev innen ikt-servicefag. Ønsker å bli barnehagelærer eller vernepleier.

Trivdes du på barne- og ungdomskolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ble ansett som et lett mål fordi jeg ikke hadde mindreverdighetskomplekser og behov for å mobbe eller ta igjen. 

Har du noen gang opplevd at det lønner seg å stole på noen som ikke bryr seg om tillit og lyver til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Jerry Lee said:

Det tør jeg ikke si her...

Gjør du ditt i henhold til regler, anbefalinger, forbud og påbud?

Absolutt!

Ville du sladret på en nær venn som ikke overholdt karantenen etter hjemreise fra rødt land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig ikke.  Men ville sagt hva jeg mente om det.

Syns du sladring...les : angiveri...alltid er det rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke det alltid er rett. Avhenger av situasjonen, alvorlighetsgrad og reaksjon til "skyldige". I mangel på bedre forklarelse, ble det seendes alvorlig ut, men det er jo snakk om mindre alvorlighet stort sett :laugh:

Synes du at du har blitt feilaktig anklaget før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...