Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Aktiv. En del å gjøre som jeg ikke har gjort på en stund. Bra å få fart på sakene. :) 

Har du dagens gjøremål i morgen "laina opp" allerede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er passelig opptatt av det, men ingen fanatiker. Folk som er trenings og kostholdsfanatikere
kommer til å dø av ett eller annet de også og det er ikke sikkert at de kan styre helsa til tross for
et helt livs innsats. 

Kjenner du en slik fanatiker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Ja, men han trives med det og har interesse for det, så vil egentlig bare kalle han dedikert og engasjert.

Hvor langt er det lengste du har løpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 15 og 20 km.  Men det var da jeg gikk på ungdomskolen og var i mye bedre form enn det jeg er nå. Jeg hadde aldri greid det nå.

 

Hva er det lengste du har løpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig ikke langt, kanskje 400m? jeg er ingen løper og har ikke kondisjon til løping. Til dans derimot.... skjønne det det som kan.

Hvor langt er det lengste du har syklet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Å tilgi er jo ikke å si at det si har skjedd er greit på noen måte, å tilgi vil jo si å forsone seg med det som har skjedd. Ved å ikke akseptere det går det i bunn å grunn utover deg selv hvis du går å gnager på det. Jeg tilgir mye og ofte, men en ting klarer jeg ikke forsone meg med. 

Hvis jeg ber deg meg på konditori, hva bestiller du da? ( jeg spanderer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Romkake om vi er på riktig kant av landet for det, eller napoleonskake. Eller Oreokake om den smaker som hjemmelaget :jepp:

Og chai latte

Hva med deg?

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vanskelig å sette ord på. Det er vel noe med helheten, fornemmelsen av den personens intensjoner. Mange små observasjoner som lagt sammen gjør at det kjennes oppriktig. 

Hva er det første du vanligvis legger merke til hos nye mennesker du treffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...