Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn


FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte jeg også skulle lage en dagbok..:)

Har masse tanker og følelser alltid og her kommer det nok litt av hvert av min vei mot noe bedre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag er alt igrunn litt trist..

Jeg savner "Micke" helt forferdelig. Har skrevet om han i en annen tråd som dere kan lese her hvis dere vil.

Han var den eneste som virkelig så meg for den jeg er, og som alltid var på min side. Kunne trengt han idag!

Håper virkelig ikke jeg er på vei inn i en depresjon igjen, bare at jeg er trist. Håper psykologen min kommer tilbake fra sykmelding og at jeg takler ting litt bedre imorgen enn jeg gjør idag...

Håper alt blir litt annerledes enn det er idag..

Klem fra sutrefine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det KG-treff i Oslo! Veldig spent altså..

Føler det er veldig utenformegselv å tørre noe sånn! Men jentene virker veeeldig snille og gode, og føler det kommer til å være verdt det!

Jeg har lært etter alle disse år at det beste mot angst er å ikke høre på den, bare gjennomføre akkurat det angsten forteller meg at jeg ikke klarer! Så jeg prøver gjøre det motsatte av det angsten sier, nemlig dra på treff! :)

Angst er en luring, den sniker seg inn i hverdagen, i underbevisstheten, i selvtilliten og i frykten. Den lager hull i personligheten, den stopper meg fra og realisere meg selv, fra og utføre mitt potensiale. Den spiser tøffheten min til frokost og erfaringene mine til lunsj. Den fråtser i selvtilliten min som det var en sjokoladekake. Jeg prøver sette angsten på slankekur, men den er alltid sulten og vil ikke høre.

Jeg er tøff, men angst og depresjon etser meg innenfra. Gjør at jeg kan virke svak og feig. Men det er jeg ikke, jeg har kjempet kampen om livet siden jeg ble født, og jeg vinner vær eneste dag!

Om jeg vinner finalen? Jeg skal iallefall kjempe med nebb og klør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå kjære søteste fine Josefine!! :troest::klemmer::kose::klem:

Det var såå ufattelig hjertekjærende å lese innlegget om Micke, jeg selv har aldri elsket en person på denne måten, og likevel så satt jeg her med tårer i øynene.

Du er en sterk og vakker sjel, du så det andre ikke klarte å se i et menneske. Og det er ikke noe som burde bli tatt for gitt.

Men jeg tror at når du har funnet graven, og du har fått en avslutning på dette kapittelet, så har du de utroligste egenskapene til å bli det beste i deg framover! Nettopp pga all denne motgangen, sorgen og den personen Micke har hjulpet deg til å bli idag.

Synes du skal gå til speilet og gjøre en tilsynelatende teit ting hver dag, det tar deg et minutt av din dag. Gå til speilet, se deg selv i øynene og fortell deg selv at du elsker deg selv, du er din egen bestevenn, du er sterk, har høy selvtillit, vakker og alt det andre du vil være.

Dette er nok "teit" men med tiden vil det gi resultater.

Maaange gode klemmer fra meg!!!! :kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åå kjære søteste fine Josefine!! :troest::klemmer::kose::klem:

Det var såå ufattelig hjertekjærende å lese innlegget om Micke, jeg selv har aldri elsket en person på denne måten, og likevel så satt jeg her med tårer i øynene.

Du er en sterk og vakker sjel, du så det andre ikke klarte å se i et menneske. Og det er ikke noe som burde bli tatt for gitt.

Men jeg tror at når du har funnet graven, og du har fått en avslutning på dette kapittelet, så har du de utroligste egenskapene til å bli det beste i deg framover! Nettopp pga all denne motgangen, sorgen og den personen Micke har hjulpet deg til å bli idag.

Synes du skal gå til speilet og gjøre en tilsynelatende teit ting hver dag, det tar deg et minutt av din dag. Gå til speilet, se deg selv i øynene og fortell deg selv at du elsker deg selv, du er din egen bestevenn, du er sterk, har høy selvtillit, vakker og alt det andre du vil være.

Dette er nok "teit" men med tiden vil det gi resultater.

Maaange gode klemmer fra meg!!!! :kose::klem:

Tusentusen takk! :) Han var virkelig noe annet bak ryktet sitt, og stemplet han hadde i panna..ALle fortjener en venn som han, og selvom han er borte er jeg glad for at han fantes! Jeg har funnet ut hvor han ligger begravet, men siden jeg opprinnelig fant ut på facebook at han var død, en måned etter han var borte, så har det blitt en lang prosess..Gikk ikke opp for meg at han virkelig var død før jeg fikk den mailen fra kirken..

Så nå tror jeg bare at jeg fordøyer den informasjonen før jeg klarer dra på graven... Har liksom laget min egen sorgprosess ut av dette siden jeg var utenfor den alle andre hadde..

Men når sorgen har blitt et minne og jeg bare sitter igjen med de gode tingene vet jeg at jeg kommer til å ta med meg han i hjertet mitt resten av livet.. :) Fine Micken min!

Det var et veldig godt råd, Mysifusen, det skal jeg begynne med! :) Jeg prøver smile til meg selv vær dag, det hjelper det og, men skal nå prøve slenge på noen godord! :)

Mange, gode, varme klemmer fra meg! :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag lager mannfolket middag mens jeg ligger på sofaen på kg!

Første gang han lager middag til meg..spennende! Lurer på om han klarer fucke opp en salat..haha

Har vasket leiligheten idag og tenkt over treffet igår..:) Var veldig koselig og folkene var utrolig hyggelige, selvom jeg ikke klarte slappe heeelt av enda! Håper det blir flere treff fremover sånn at jeg kan bli ordentlig kjent med de! :)

Er fortsatt ganske deppa, men tror jeg klarer jobbe meg gjennom det på et vis..Har jo gjort det veldig mange ganger før!

Peace out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Hei!

Forstår litt av problemet ditt. Mistet en venn for lenge lenge siden, hans foreldre ville ikke velge gravstein fordi det var det siste de skulle gjøre for sin eneste sønn og de klarte ikke finne en som var perfekt. Graven stod med hvitt kors i ni år. Jeg trodde jeg var over det. Men når jeg fikk tilsendt et bilde av gravsteinen så mange år etter -

demninger brast. Så at en grav er viktig, er kanskje rart, men jeg skjønner det veldig godt. Og tror det kommer til å være både vondt og godt, opprivende og avsluttende når du kommer deg dit. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet mange i mitt liv dessverre, og har aldri hatt behov for en grav før nå..sikkert fordi jeg ikke fikk sagt hadet til han i en begravelse! Fikk ikke en avslutning på noe vis, bare brått og vondt alt sammen..

Har funnet ut hvor han ligger, men har ikke klart reise dit enda, er ikke helt klar!

Så utrolig vondt at du har gått igjennom noe sånt du også! :klemmer: Det unner jeg ikke noen!

Store, gode klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært utrolig sliten i hodet mitt idag, helt psykisk utmattet!

Men ser det positive i det og har funnet ut at selvom jeg har hatt mye egentid og allikevel har vært veldig aktiv, trenger jeg fjerne faktorer i livet mitt som gir mye mental støy.. Som feks rot i leiliheten, ting som har hopet seg opp, bekymringer og generelle angstskapende tull..:)

Jeg lærte kravle før jeg kunne gå, men jeg kravler fortsatt når jeg må! :)

Håper alle har det fint i natten!

Klem til alle vakre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen slette ebaykontoen min for meg? Hehe

Har laget smykkeorganiserer idag og da måtte jeg selvsagt kjøpe smykker til å fylle den opp! SÅ nå er gud vet hvor mange antall ringer på vei i posten.. Etter at jeg vant enda en auksjon med tredve ringer sluttet jeg telle..haha

Total egenpleie og kosedag! :)

Ebay er min venn.. og fiende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Uglering! :)

Tror jeg burde fordype meg i ebay i stedet for å hekse meg opp i navnetrådene her inne. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ja..

Jeg ble sittende i en rasisttråd og tråkke vann jeg, og prøver trekke meg ut, men blir så eitrandes sinna! :rasende:

Ble tilogmed kalt "heart-bleeding liberal" som et skjellsord! :nigo:

Ebay er funfunfun! Friday friday kicking it in the backseatbackseat!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

ehm...josse, jeg tror vi har veldig lik smak på smykker :fnise:

ikke nok med det med de ugle-øredobbene mine , men jeh har helt likt smykke som den kamera-ringen, bare at jeg har i kjede :)

også er den røøøød! :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, ebay er min venn! :D

Jeg elsker smykker som er søte og litt kitchy! :)

Har funnet en kinesisk yndlingsbutikk i den som fotballfrue har endel produkter fra, de har også vesker, smykker, klær og alt mulig rart!

http://www.wholesale-dress.net

Er på veskeshopping nå! Klarer ikke la være vett.. koster liksom femti kroner veska, og de er fiiine! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...