Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest sardintroll

Nå har jeg blitt ferdig med Fallout: New Vegas, i morgen kveld sitter jeg forhåpentlig fordypet i Batman: Arkham City. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes at Batman: Arkham City så kjedelig ut. Men har kjøpt meg Heroes og Might and Magic VI som jeg gleder meg til å prøve :D

Spill 3 av Heroes serien er min absolutte favoritt for øyeblikket ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkham er faktisk ganske artig, stort område, morer meg mye med å klatre opp på høye bygninger og seile utfor. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest sardintroll

Nå storkoser jeg meg med Skyrim! :biggrin: Var veldig spent på hvordan det ville gå, siden PC'en er noen år gammel, men det går så det griner! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå går det i Red Dead Redemption og Call of Duty: Black Ops da jeg ikke har fått meg MW3 enda. Litt Assassins Creed også :)

Alt på PS3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Den skulle egentlig vært anonym da denne profilen egentlig kun er laget i forbindelse med en brystoperasjon, haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Det går mye i skyrim her også ja. Har endelig funnet the dark brotherhood :D

Niiiice! :biggrin: Håper å finne dem selv snart, prøvde først metoden fra Oblivion, ved å myrde en uskyldig person, men ingen viste seg. Oops! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har spilt noe annet enn The Sims 3 nå. Men driver egentlig på med Alice Madness Returns på PC'n.. Men har ikke hatt muligheten til å bruke noe annet enn laptop de siste dagene :P

Ellers blir det eventuelt Skyrim og garantert MW3 over helgem, da pengene kommer inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skyrim! (Har assassins creed i bakhånd når jeg går lei, en gang om noen uker mest sansynligvis....Samt planer om å kjøpe en wii og zelda i januar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...