Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Jeg skal lage meg en world of warcraft figur nå.. Er det noen som spiller wow som anbefaler noen klasse og hvilken server skal jeg starte på, skal jeg være ond eller god?
Gjest Fable Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Horde eller alliance er egentlig bare etter hvor pent du ønsker at det skal være =p Jeg anbefaler hunter som første karakter, de klarer seg fint på egenhånd.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Anbefaler troll om du er nybegynner på grunn av questene og hjelpen du får av npcer, klasse bør du lese litt om før du velger. Ikke velg en klasse fordi noen sier at det og det er best ettersom folk har veldig forskjellig syn på akkurat det. Har sluttet selv så er usikker på hvilke realmer som er the stuff akkurat nå, men tror ravencrest er ganske stabil menneskemessig.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 På WoW er det ikke god vs. ond. Det er horde vs. alliansen, altså dreier det seg om en krig mellom to grupper. Hvilken du velger er opp til deg selv, det er stort sett det samme på begge sider, men noen trives bedre på en spesifikk side. Ang. server, så har du flere typer servere, Normal, PvP (player vs player) og RP (roleplay) Hvis du ikke har spilt så mye, så bør du starte på en Normal server, men det går fint på pvp også. Men det står forklart inne i spillet når du velger dette. Rase og klasse bør du finne ut av selv. Det er en av grunnene til at mange spiller dette spillet, fordi man har muligheten til å velge mellom så mye. Hvis du er en ny spiller så bør du lese litt om de forskjellige klassene og velge den som du synes virker best for deg og din spillestil. Prøv deg heller fram
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 ok. Jeg har sett litt på deathknight, den synes jeg ser kul ut. Men hva er det morsomste valget av de allianse og horde? Kan jeg være deathknight på begge ?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 ok. Jeg har sett litt på deathknight, den synes jeg ser kul ut. Men hva er det morsomste valget av de allianse og horde? Kan jeg være deathknight på begge ? Du kan ikke velge deathknight som førstevalg, med mindre dette har blitt endret? Tror du må ha en spiller på 50 for å kunne lage en. du kan være det på begge sider ja. Forutenom dps kan du da være tank som leder gruppen i et instance.
Næjøss Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 Selv spiller jeg hunter (horde) og det er en fin klasse for både nybegynnere og vidrekommne spillere. Hunter er fint om du spiller mye alene, og utifra det du skriver, så virker det som at du ikke har noen å spille sammen med enda. Så du kan jo prøve hunter. Men det beste er at du finner ut av hvilke klasse du liker best ved å prøve dem ut
Raven Emerald Skrevet 13. juni 2011 #8 Skrevet 13. juni 2011 (endret) ok. Jeg har sett litt på deathknight, den synes jeg ser kul ut. Men hva er det morsomste valget av de allianse og horde? Kan jeg være deathknight på begge ? Du må ha en karakter på level 55 før du kan lage en DK. Og du kan bare ha én på hvert realm. DK'ene starter ikke på level 1, som de andre. Det er en helt spesiell klasse, der karakteren starter på level 55. Men ut over det, er DK'en min, min absolutte favoritt. Jeg liker også warlock. Endret 13. juni 2011 av Raven Emerald
Næjøss Skrevet 13. juni 2011 #9 Skrevet 13. juni 2011 Selv spiller jeg hunter (horde) og det er en fin klasse for både nybegynnere og vidrekommne spillere. Hunter er fint om du spiller mye alene, og utifra det du skriver, så virker det som at du ikke har noen å spille sammen med enda. Så du kan jo prøve hunter. Men det beste er at du finner ut av hvilke klasse du liker best ved å prøve dem ut Det er samme klassene på begge sidene, men det er raser som er forskjellige. Du må ha en karakter på 50 eller mer for å lage en DK.
Raven Emerald Skrevet 13. juni 2011 #10 Skrevet 13. juni 2011 Det er samme klassene på begge sidene, men det er raser som er forskjellige. Du må ha en karakter på 50 eller mer for å lage en DK. Nei, det er 55 eller mer...
Gjest charella Skrevet 13. juni 2011 #11 Skrevet 13. juni 2011 Ja jeg og ville valgt hunter om jeg var deg. Jeg har de fleste classene men hunter er og blir min favoritt. Vil ikke anbefale bloodscalp serveren. Bare Hungarians der..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #12 Skrevet 13. juni 2011 Les litt på wowwiki. http://www.wowwiki.com/Class din nye gud.
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #13 Skrevet 13. juni 2011 Ok. Hvor lang tid tar det å bli nivå 50? Jeg leste at deathknight kan tanke og de kan være skade givere i grupper. Jeg har kompiser som har spilt dette spillet men de har sluttet og sier det er så kjedelig. De har slettet figurene sine og sånt. Men jeg har fortsatt lyst å spille dette spillet litt. Går den figuren jeg lager over til en deathknight om jeg spiller han opp til 50? Eller får jeg bare lov å lage deathknight på nytt?
Næjøss Skrevet 13. juni 2011 #14 Skrevet 13. juni 2011 The Maelstrom og Dunemaul er greie servere. Jeg spiller mest på Maelstrom, og er mange nordmenn der, iallefall på horde siden.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #15 Skrevet 13. juni 2011 Anbefaler herved druid. Den kan du gjøre alt med! Eller paladin om du liker mange klussete spells. De kan altså heale, dps og tanke. Og nei, du må desverre lage en helt ny spiller. Men som nevnt starter den på samme level så du taper ikke noe.
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #16 Skrevet 13. juni 2011 Les litt på wowwiki. http://www.wowwiki.com/Class din nye gud. Genialt.. !! Men dæven så mange alternativer det var å velge på. Er det noen klasser dere IKKE anbefaler meg å spille da? Fordi jeg har en tendens til å velge det dårligste om jeg ikke har litt "hjelp" i spill
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #17 Skrevet 13. juni 2011 Genialt.. !! Men dæven så mange alternativer det var å velge på. Er det noen klasser dere IKKE anbefaler meg å spille da? Fordi jeg har en tendens til å velge det dårligste om jeg ikke har litt "hjelp" i spill Rogue med mindre du skal spille en hel del PvP.
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #18 Skrevet 13. juni 2011 Druide ja.. Den leste jeg om, den virket kul og hadde mange spells. Jeg har funnet ut at jeg må være på en pvp server også at jeg må være med i en guild. Jeg skal være horde vertfall
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #19 Skrevet 13. juni 2011 Jeg skal være en ork kriger den så også kul ut, slik som deathknighten og den kan jeg spille fra level 1. Er den god når jeg skal spille på en pvp server?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #20 Skrevet 13. juni 2011 Tror ikke du vil angre så mye på en druid. Personlig er jeg litt oppgitt av at alle skal anbefale hunter. Joda, du kan gjøre veldig mye alene, men en shaman, druid og paladin klarer også det utmerket. Og med druid og paladin får du samtidig utforsket tanking og healing. Mine hovedkarakterer er hunter og druid. Jeg er glad i dem begge, men hunter er rett og slett en einstøingklasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå