Go'jenten Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 1. juli 2011 Det gikk veldig fort! Vi er litt sjokkert her vi sitter, men veldig glade. Skal ta en test nå snart, med morgenurin. Vil være sikker. Men, bør vel også ringe til legen.. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Tok en cb idag, den er litt svak, men fremdeles positiv.. Får noen tester i posten idag, så kommer nok til å ta test noen dager fremover. Men fire positive tester må vel love godt?! Har sett litt på bilder av tester på ulike forum, og mine tester ser ikke svake ut i forhold... Tør jeg å si... JIPPI!!! Endret 1. juli 2011 av Go'jenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 1. juli 2011 Eh, nå så jeg på testen jeg tok for noen timer siden.. Den var positiv da, men nå kan man kun såvidt skimte at det er et kryss. - streken er myyye sterkere enn | streken, den er nesten forsvunnet.. Hva betyr dette da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. juli 2011 #84 Del Skrevet 1. juli 2011 Gratulerer! Dette høres jo veldig lovende ut! Tror ikke du skal bekymre deg for den testen som har blitt svakere i løpet av noen timer. Det står jo som regel i bruksanvisningen at man må se på testen innen ca. 5 min, etter dette er ikke resultatet riktig (eller noe i den dur). Sjekk bruksanvisningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 1. juli 2011 #85 Del Skrevet 1. juli 2011 Gratulerer masse Spennende å høre hvordan det går fremover, krysser fingrene for at alt går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 1. juli 2011 Ny test viser fremdeles positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. juli 2011 #87 Del Skrevet 1. juli 2011 Så bra med ny positiv test! Som Haley sier så skal du ikke bry deg om hva testen viser etter x antall timer, resultatet er bare gyldig de første 10 min eller noe (varierer sikkert litt fra test til test) Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #88 Del Skrevet 1. juli 2011 Så utrolig spennende og kjekt! Jeg gleder meg sånn. Og har vanvittig mange spørsmål. Burde vel ringe til lege. Eller er det for tidlig uansett? Vi lurer på å fortelle foreldrene våre om nyheten. Vi ønsker å ha noen å snakke med, og hvis det går galt (bank i bordet) trenger vi nok støtte. Men usikker enda, er det for tidlig å si noe? Må vel få meg en sånn ticker! Og gravid-dagbok istedenfor prøve-dagbok... Har en god følelse i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. juli 2011 #89 Del Skrevet 1. juli 2011 Så utrolig spennende og kjekt! Jeg gleder meg sånn. Og har vanvittig mange spørsmål. Burde vel ringe til lege. Eller er det for tidlig uansett? Vi lurer på å fortelle foreldrene våre om nyheten. Vi ønsker å ha noen å snakke med, og hvis det går galt (bank i bordet) trenger vi nok støtte. Men usikker enda, er det for tidlig å si noe? Må vel få meg en sånn ticker! Og gravid-dagbok istedenfor prøve-dagbok... Har en god følelse i meg Skjønner at det er mange spm nå De fleste drar vel ikke på kontroll før uke 10 (?) eller noe sånt, så tror du kan vente litt enda, men tror jeg hadde hatt litt problemer med å vente å ringe selv Vi er litt usikre på hvordan vi skal gjøre det når vi skal ha barn. Vi kommer nok ikke til å greie å vente til uke 12 i allefall med å si det til nærmeste familie, så vi inviterer nok til middag så fort det passer kan jeg se for meg Enig i at det er greit at de vet det uansett, skulle jeg oppleve en SA eller MA (gud forby), så ville jeg garantert snakket med mamma om det uansett Gravid-dagbok ja... Håper jeg kan følge etter snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #90 Del Skrevet 2. juli 2011 Ja, får ringe til legen på mandag.. "Eh, jeg er gravid, skal jeg til legen da?" Hehe.. Styr, for nå har jeg lege så langt vekke fra der jeg bor og jobber. Vil bytte, men ingen kvinnelige leger tilgjengelig. Ser liksom for meg at jeg vil ha en kvinne, men kan være en mann tar meg mer på alvor, han som ikke opplever slikt selv.. Hehe. Har fortalt nyheten til mamma på tlf i går, hun begynte å grine og var veldig glad Det er godt å kunne alliere seg med henne om jeg lurer på noe, mamma'er er gode å ha. Spesielt når hun ble så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 2. juli 2011 #91 Del Skrevet 2. juli 2011 Oi oi - her har jeg vært aaltfor lenge borte skjønner jeg!! Gratulerer med positiv test!!! Dette gikk jammen fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #92 Del Skrevet 3. juli 2011 Det gikk utrolig fort! Vi er helt sjokkerte enda, hehe! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 15. august 2011 #93 Del Skrevet 15. august 2011 Hurra,hurra,etter en sommer uten kg surfing ,var det stas å titte innom her !!!! GRATULERER !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå