Gå til innhold

"En god kone bør oppføre seg som en prostituert i senga".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er vel inne på noe, men det er jammen vesentlig at mannen stiller opp seksuelt også.

Også må jeg si jeg lurer på hva sex som en prostituert er? At mannen betaler hver gang?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jenter. Her har dere fasiten på et godt og vellykket ekteskap:

Min lenke

Hmmm... Når jeg tenker prostituert-sex (ikke det at jeg gjør det til daglig!) så ser jeg for meg en stakkar mann som ikke kan slikke, ikke kan fingre, ikke kysser eller noe som helst intimt annet enn den vanlige inn-og-ut'en som har det å komme til endes som eneste mål :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Ser også på "prostitusjons sex" som noe kjedelig.

Menn som helst vil slippe det meste og være ego.

Sikkert flott for mannen, men sexen må funke for begge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette i et land med polygami. Jaja... Må si meg enig med de som steiler over dette utspillet. Snakk om å oppføre seg som om mannen er kongen på jorden.

(Forøvrig viser forskning at polygami fører til stress og dårlige bånd innad i familier mellom koner og dine-mine barn. Ikke så rart i kanskje...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke helt greia, jeg tror mange kvinner som lever i et slikt "ekteskap" går fort lei av å tilfredstille mammen på denne måten om det kun går mannens vei.

jeg ser for meg at selvtillit og psyken blir brutt helt ned til slutt, og mannen vil finne seg ei hore uansett.

(i mange tilfelelr hvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

jeg ser ikke helt greia, jeg tror mange kvinner som lever i et slikt "ekteskap" går fort lei av å tilfredstille mammen på denne måten om det kun går mannens vei.

Enig.

Det er det jeg aldri har skjønt med slike utspill, som jo tyter ut her og der fra folk som Anna Anka og Hanne Nabintu Herland med jevne mellomrom. Alt handler liksom om å bøye seg i støvet for mannen for å unngå at han er utro eller blir lei osv.

Jeg har mer troen på forhold hvor begge gjør hverandre lykkelige, kan ikke skjønne at det skal bli et bra ekteskap for noen parter om kvinnen utsletter seg selv.

Også seksuelt sett tror jeg mange foretrekker en kvinne som har egne fantasier, ønsker og en egen seksuell identitet, ikke bare en pulerobot.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

*note to self* oppfør deg som en narkoman, sliten sexslave fra nigeria og krev penger etterpå!

Takk for verdens beste tips, vedder på min fremtidige mann vil ha et finfint sexliv med meg nå!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

*note to self* oppfør deg som en narkoman, sliten sexslave fra nigeria og krev penger etterpå!

Takk for verdens beste tips, vedder på min fremtidige mann vil ha et finfint sexliv med meg nå!

Sånn har jeg holdt på i flere år, har ikke du? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker
Sånn har jeg holdt på i flere år, har ikke du? :popcorn:

Nei jeg har trodd at den ellers så populære nytelse for begge to metoden var best, men nå vet jeg jo bedre. Jeg er bra dum da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppføre seg som en prostituert i senga? Nå vet jeg ikke helt hvordan det er, men jeg ser for meg at det er totalt følelsesløst, og forsøke å få tømt mannen fortest mulig, for deretter å sparke han ut derfra for å ta for seg neste. God kone? Nei, gi meg en toveis-nytelse med sterke følelser og et gjensidig ønske om å gjøre det best mulig for begge parter anytime...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en prostituert.

Det er ikke noe spesielt å ettertrakte...

Upersonlig 'inn-ut' pumping, samt det evinnelige maset om penger. Først gir de deg en pris. Så drar de deg kanskje inn i en taxi som kjører over halve byen, og den må jo selvsagt du betale. Så kommer maset om at pengene du ga henne i stad ikke var nok, og hun prøver å melke deg for mer penger

Så handler det om å bli ferdig så fort som mulig, og kaste deg ut så hun kan gjøre det samme med neste kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Prostituerte utfører jo de tjenester som en betaler for. Slik sett så er det å oppføre seg som en prostituert i sengen ikke annet enn en komplisert måte å uttrykke de tradisjonelle ekteskapelige plikter. Av og til må en stille opp og gi mannen det han trenger for å ha et harmonisk hjem. Er slik det alltid har vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prostituerte utfører jo de tjenester som en betaler for. Slik sett så er det å oppføre seg som en prostituert i sengen ikke annet enn en komplisert måte å uttrykke de tradisjonelle ekteskapelige plikter. Av og til må en stille opp og gi mannen det han trenger for å ha et harmonisk hjem. Er slik det alltid har vært det.

Nåja. Slik jeg tolket det her, mener disse kvinnene at det å "oppføre seg om en prostituert" betyr at man er mere dristig og vågal og frekk i sengen enn hva en "dydig" kvinne vil gjøre naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Nåja. Slik jeg tolket det her, mener disse kvinnene at det å "oppføre seg om en prostituert" betyr at man er mere dristig og vågal og frekk i sengen enn hva en "dydig" kvinne vil gjøre naturlig.

Riktig, da har vi tolket det likt. Og det er jo en ekteskapelig pliktm som gir et harmonisk hjem som gevinst. Såpass kan en gjerne ofre for ekteskapet. Dog, det bør ikke bli utidig masing om denne typen aktiviteter. Spesielt ikke etter at en har fått barn. Da bør en bruke sine krefter på annet enn unødig fysisk samkvem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Men så oppdrar de jo ungene sine til å være dydige, sjenerte og tilbaketrukne.

Du kan ikke akkurat be de "snu på flisa" bare fordi de blir gift.

Kan ikke av-lære masse års oppdragelse bare fordi de føler for at dama plutselig skal være "løssluppen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...