Vedkjepp Skrevet 4. juni 2011 #1 Del Skrevet 4. juni 2011 Nå er jeg spent! Hvilke Barne-Tv figurer var din(e) favoritt(er)? Jeg husker veldig mye,men disse var nok mine favoritter: -Jul i Skomakergata -Jul i Portveien 2 -Vertshuset den Gyldne Hale Er VELDIG glad i jula jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 4. juni 2011 #2 Del Skrevet 4. juni 2011 De du nevner, samt tøydukke Anna, huset med det rare i og Sesam stasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolltausa Skrevet 4. juni 2011 #3 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Taremareby (Ingebrigt Davik) Lekestue (Vibeke Sæther og Geir Børresen) Klabb og Babb Pompel og Pilt Colargol Tante Brun, Tante Grønn og Tante Fiolett (Elsa Beskow) Halvsju da jeg ble litt større og hvordan kunne jeg glemme "Andungen Quack-Quack"... Jeg ser ut av svarene at jeg er en god del eldre enn dere andre som har svart... Endret 4. juni 2011 av Trolltausa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margrethe86 Skrevet 4. juni 2011 #4 Del Skrevet 4. juni 2011 Liker også Jul i skomakergata! Og Amalies Jul Ellers likte jeg godt de lørdagsseriene som "flukten fra dyreskogen" Mummitrollet var også en stor favoritt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. juni 2011 #5 Del Skrevet 4. juni 2011 Må si meg enig i mye av det som er nevnt; både Portveien 2, Skomakergata, Den Gyldne Hale og Tøydukke Anna husker jeg også veldig godt. I tillegg: - Redda Joppe - Bertha, kjære Bertha (den het kanskje ikke det, men var om den maskinen på en fabrikk ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 4. juni 2011 #6 Del Skrevet 4. juni 2011 Og bamsebybjørnene :D Jeg digga bamsebybjørnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vedkjepp Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 4. juni 2011 Liker også Jul i skomakergata! Og Amalies Jul Ellers likte jeg godt de lørdagsseriene som "flukten fra dyreskogen" Mummitrollet var også en stor favoritt! Flukten fra Dyreskogen går fremdeles på Nrk Super av og til!! :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vedkjepp Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen som husker "Jaja og Paja"?Var noe tjekkisk Barne-Tv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 4. juni 2011 #9 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen som husker "Jaja og Paja"?Var noe tjekkisk Barne-Tv Ja det husker jeg Var det noe som het to gode naboer som var litt i samme stil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vedkjepp Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 4. juni 2011 To gode naboer: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 4. juni 2011 #11 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg så egentlig aldri på barnetv når jeg var liten, men Disneyfilmer. Jeg tror vi hadde alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #12 Del Skrevet 4. juni 2011 Skomakergata Tre nøtter til Askepott Colargol Lekestue Halvsju 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 4. juni 2011 #13 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Brannmann Sam og Flukten fra dyreskogen Mummitrollet Amalies Jul Sesam stasjon Mumfie Portveien 2 Savner denne tiden Edit: Jeg må ikke glemme Mormor og de 8 ungene! Endret 4. juni 2011 av Pjusk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margrethe86 Skrevet 4. juni 2011 #14 Del Skrevet 4. juni 2011 Pompel og pilt syns jeg var kjempeskummelt! (det syns jeg enda) Men husker en tegneserie som jeg likte godt men kommer ikke på navnet :gjeiper: I introen var det noe med en gutt og en oppvaskbørste, og han og faren (eller onkelen/bestefaren) bodde i en leilighet opp fra marken...Altså boligblokk e.l. Vaaage minner, og regner vel ikke med noen skjønner dette, men hadde vært moro å vite hva den serien het (var litt sånn Albert Åberg tegninger..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 4. juni 2011 #15 Del Skrevet 4. juni 2011 Portveien 2, Björne's Magasin, Skurt, Brannman Sam, Postman Pat, og flere av de over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juni 2011 #16 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Den vesle Bjørnen og den vesle Tigeren. Og så fikk jeg jo med meg Flukten fra Dyreskogen. Ellers husker jeg så smått: Romlingane Lekestue Klabb og Babb Tante Brun, Tante Grønn og Tante Fiolett Shagma Portveien 2, selvsagt. Postmann Pat Kalles Klatretre To gode naboer Halv-sju, så klart, og Blikk-boks. Og Midt i Smørøyet! Og Borgen Skole. Og så disse engelske seriene som gikk iblant; Lille Lord Fauntleroy, og en om ei jente som gikk på en skole for rike barn, men så døde faren hennes, og hun måtte jobbe som tjener på skolen istedet. Husker ikke hva den het. Og Drømmen om Narnia. Åh, og Anne fra Bjørkely (var det ikke det den het?). Legger til etterhvert som jeg kommer på flere, ser jeg. =P Endret 4. juni 2011 av Raven Emerald 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vedkjepp Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 4. juni 2011 Det er veldig vanskelig å forklare denne figuren,men jeg prøver Er det noen av dere som husker en tegnefilm,der det var en liten bjørn med hatt og stripete fargerik hale.Så malte han alt han ville ha,"i løse lufta",så fikk han liksom alt han trengte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. juni 2011 #18 Del Skrevet 4. juni 2011 Kalles (?) klatretre, om han gutten som lå i et tre og tenkte. Børretsen hadde fortellerstemmen. Den vesle heksa. Het kanskje ikke det, men var om ei lita, snill heks som ble mobbet av de andre heksene fordi hun var snill. Portveien 2 Theodor Brannman Sam Postmann Pat (gamle versjonen er SÅ mye bedre enn nye!) Den vesle bjørnen og tigeren (herlige historier og herlig fortellerstemme) Flukten fra dyreskogen Tøydukke Anna Andungen Quak quak (går fortsatt på barne-tv av og til) Mummi Bertha Kalle klovn Jaja og Paja To gode naboer Skomakergata 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margrethe86 Skrevet 4. juni 2011 #19 Del Skrevet 4. juni 2011 åja, den vesle heksa likte jeg veldig godt! Og midt i smørøyet var jo kjempestas (Selv om det ikke var barne TV) Jeg husker og noe med en malende bjørn, som Vedkjepp snakker om. Men husker ikke mer enn det som ble skrevet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #20 Del Skrevet 4. juni 2011 Pompel og pilt syns jeg var kjempeskummelt! (det syns jeg enda) Men husker en tegneserie som jeg likte godt men kommer ikke på navnet :gjeiper: I introen var det noe med en gutt og en oppvaskbørste, og han og faren (eller onkelen/bestefaren) bodde i en leilighet opp fra marken...Altså boligblokk e.l. Vaaage minner, og regner vel ikke med noen skjønner dette, men hadde vært moro å vite hva den serien het (var litt sånn Albert Åberg tegninger..) Kalles klatretre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå