Naixin Skrevet 8. september 2004 Forfatter #41 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) ... Endret 9. februar 2010 av Naixin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 9. september 2004 #42 Del Skrevet 9. september 2004 Hei vennen min :-) Riktig av deg å lytte til kroppen nå! Du har kommet så langt, ikke la deg rive helt med... Babysteps er ordet du skal ha i bakhodet Fortsatt veldig stolt av deg assa!!! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 9. september 2004 #43 Del Skrevet 9. september 2004 :klem2: Skriver litt til deg jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 9. september 2004 #44 Del Skrevet 9. september 2004 Hei på deg, Naixin. Ville titte innom for å ønske deg en god torsdag ettermiddag. Leser at du holder på meg yoga. Har bare holdt på litt for meg selv, jeg da. Har du holdt på lenge? Kanskje jeg skulle ta sjea i en annen hånd og melde meg på et kurs. Alltid fint å møte nye mennesker også. Er hjemme stort sett i påvente av operasjon, så det hadde vært godt å brukt tiden på noe annet. Venter bare på den store innspirasjonen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 10. september 2004 Forfatter #45 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) ... Endret 9. februar 2010 av Naixin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 10. september 2004 #46 Del Skrevet 10. september 2004 Takk for hilsen, og en kjempefin helg til deg også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 11. september 2004 Forfatter #47 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) ... Endret 9. februar 2010 av Naixin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 11. september 2004 #48 Del Skrevet 11. september 2004 Hørtes koselig ut :-) Kan jeg spørre hvilken film dere skal se? Lurer på om vi skal våge oss på den der jesus filmen til Mel Gibson.. Høres litt heavy ut, så skal tenke på saken.. Ønsker deg i alle fall en fortsatt nydelig lørdag! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 11. september 2004 Forfatter #49 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) ... Endret 9. februar 2010 av Naixin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 11. september 2004 #50 Del Skrevet 11. september 2004 Monster absolutt en film du bør se, enig med deg, velger å ikke se jesus filmen. Kos deg på familiebursdag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 12. september 2004 Forfatter #51 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) ... Endret 9. februar 2010 av Naixin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 13. september 2004 #52 Del Skrevet 13. september 2004 *banker på døra og lurer på om det er mulig å få en kopp kaffe her??* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 13. september 2004 Forfatter #53 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) ... Endret 9. februar 2010 av Naixin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 13. september 2004 #54 Del Skrevet 13. september 2004 Køle svart takk :-) . Håper mandagen din er god! Jeg skal leke alenemamma i ettermiddag, for mannen er på kurs. Får kose oss så godt det går :-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 14. september 2004 #55 Del Skrevet 14. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 14. september 2004 Forfatter #56 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) ... Endret 9. februar 2010 av Naixin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 14. september 2004 #57 Del Skrevet 14. september 2004 Ja tenk om det hadde vært mulig.. Vi får drikke nett-kaffe så lenge vi :-) Så flott at du endelig fikk tatt rotta på den gardinen! Føles bra godt når man endelig får gjort noe som man har grudd seg litt til. Flink du! Kroppen sier at jeg skal vente litt med å skru så hardt på tempo-knappen, men det skal ikke være så lenge igjen nå før jeg starter mitt slow modus . Må bare finne ut hvordan man gjør det... Tror jammen jeg skal prøve meg en sånn yoga-time. Høres så stilig ut. Har enda ikke hentet den nye planen, men skal få det gjort denne uka. Basta. Håper tirsdagen din blir fin! Klemmer fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 14. september 2004 Forfatter #58 Del Skrevet 14. september 2004 Eplegrønn: At til sin tid, vettu :-) Din tid kommer så sikkert som bare det. Tirsdagen min er fin. Er alene med barna nå, da mannen er ute og trener. Får løpe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 15. september 2004 Forfatter #59 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) ... Endret 9. februar 2010 av Naixin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 15. september 2004 #60 Del Skrevet 15. september 2004 Hei hei kjære venn! Skal snart skrive til deg, jeg, men må få noen unger i seng først. Snakkes! :-) Og det er deilig å bruke sofaen innimellom.. Og det er veldig lov :-) Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå