Gå til innhold

Naixin´s bok


Naixin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 9 måneder senere...

Næmmen! Nå tror jeg ikke mine øyne små :-) Har faktisk vært og kikket etter dagboken din - kjempekoselig å finne den på side 1 :-)

Bare for det skal du få roser

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Ha en nydelig tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! :-) Så du biter i epler du.. Får passe meg litt da :P

Fant du noen kule briller? Får ikke til å bruke mine, men burde sikkert gjøre det. Blir en annen dag.. Er litt irritert akkurat nå, for mannen måtte på jobb i kveld også, og jeg som har begynt på de fine teppene! Har jo bare lyst å sy for tiden, men det får vente til i kveld. Nå hyler lillemor etter oppmerksomhet..

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat, mat, mat.. Har laget mat hele dagen, og sitter bare nå og venter på gjester. Får bare håpe de liker maten, for gryta var litt merkelig må jeg innrømme... Skulle kokes på øl av alt her i verden :ler: . Kan jo bli en artig kveld.

Er så misunnelig på deg og den der treningen din.. Neste uke - DA altså. Får håpe det lysnet litt opp hos deg, for her har vi sol.

Klemmer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Blir så inspirert - blir så inspirert* :-) - ja, det er helt sant!

I dag er det høstvær her, og det blåser. Jeg synes det bare er koselig. Litt rar sånn. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke det der ganske typisk? Har det kanskje noe med at man belaster kroppen og dermed får et litt svakere immunforsvar helt til man har bygget seg litt opp? Hmm. Mener jeg har hørt om det, og jeg har opplevd flere ganger å bli syk etter å ha startet opp med trening igjen. Men det der vet du bedre enn meg :-) .

Måtte innom og gi deg :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: , og tusen takk for de jeg fikk! Skal kose meg med dem hele helgen - roser og mitt kort korte hår :ler:

Ha en super fredagskveld - vi snakkes vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...