Lisa-Marie Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Kjøpte i dag et sjokolade proteinpulver som han i butikken anbefalte, både på smak og bruk. Men det smaker jo drit Blader med lett melk for å døyve smaken litt, men bare jeg ser på boksen får jeg jo brekninger. Noen som har et tips til å bruke opp 1kg pulver?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har også kjøpt pulver som smaka helvete.. ga det vekk til slutt. Synes ærlig talt at når man skal vurdere å kjøpe 1-3 kg proteinpulver, så burde man få prøvesmake først!
Sekretæren Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Tja... putt det i kaker, smoothies, bland det med youghurt/kesam/skyr. Det er ikke så godt, men kanskje bedre enn å gulpe det i seg http://www.kriweb.no/ har mange baketips med proteinpulver.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Jeg hadde gått til butikken og bedt om å få pengene tilbake. Og i fremtiden funnet mer velsmakende og naturlige kilder til protein.
Inx Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Lag "smoothies" med det?.. feks. banan + kokosmelk + proteinpulver + litt melk ... Burde smake godt uansett hvordan pulveret smaker utblandet i melk
Lisa-Marie Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2011 Kjøpte det i sverige, så blir litt vanskelig å bra dra tilbake med det. Hadde litt av det i "lødagsgodet" min, det funka. Tar 86% sjokolade og smelter det sammen med fløte og litt sukrin, hadde proteinpulveret oppi i dag som litt ekstra søtning, ble ikke værst.
Supraspinatus Skrevet 28. mai 2011 #7 Skrevet 28. mai 2011 Jeg hadde gått til butikken og bedt om å få pengene tilbake. Og i fremtiden funnet mer velsmakende og naturlige kilder til protein. Enig. Fortell dem at det smaker helt forferdelig. Kan godt være det er noe gale med det. På en annen side så smaker jo ikke proteinpulver o'boy akkurat. 1
Gjest Tjoms Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Lag "smoothies" med det?.. feks. banan + kokosmelk + proteinpulver + litt melk ... Burde smake godt uansett hvordan pulveret smaker utblandet i melk Enig, jeg blander alltid proteinpulver (jeg bruker hemp) i smoothie, funker helt topp!
baltazar Skrevet 28. mai 2011 #9 Skrevet 28. mai 2011 hm.. jeg har proteinpulver med jordbærsmak og det smaker veldig godt blandet med skummet melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå