Gå til innhold

Hva skal jeg skrive?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke. Vil ha en pause. Hun har heldigvis sovnet nå, kan jeg kose meg litt for meg selv :)

Herre gud du er så patetisk. Du vil ha ett forhold på dine premisser. Voks opp gutt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Hva gjør du ellers i uken når hun ikke er der da om jeg får spørre?

Tipper ikke du legger deg klokken 10...

Du kan da jammen kose deg med en film og en snus i ukedagene også.

Du fortjener faktisk ikke dama om du bare har henne der for morro skyld, hun har da følelser hun som alle andre!

Si ifra allerede nå at neste helg passer det ikke å treffes, men at dere kan møtes igjen helgen etter.

Da har du fått deg et pusterom for å kjenne etter hva du vil, og så får du heller slå opp helgen etter om du da kjenner at du gruer deg til den helgen hun da kommer. For man GRUER seg nemlig ikke for å treffe dama si!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her syntes jeg folk var veldig dømmende mot TS.

Da jeg fikk kjæreste følte jeg det på akkurat samme måte. Jeg hadde vært singel veldig veldig lenge, og hadde vært veldig mye for meg selv. Så fikk jeg kjæreste og vi begynte å være sammen hver helg. Det er klart det blir en overgang og at man trenger en tilvenning. Jeg sa til min kjæreste at jeg trengte alenetid, at det er slik jeg er skrudd sammen. Hvis ikke ville jeg følt meg kvalt i forholdet. Han respekterte det og jeg er overbevist om at det reddet forholdet, for vi er sammen nå 4 år senere :) Og nå har jeg vent meg mer til å være mye sammen med han. Men det er også veldig sunt å være fra hverandre og å få tid til å savne hverandre :) Men det er viktig å forklare den andre partne hvorfor. Og her er det faktisk sant med klisjeen "det er ikke deg, men meg"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jørgen

Hva gjør du ellers i uken når hun ikke er der da om jeg får spørre?

Tipper ikke du legger deg klokken 10...

Du kan da jammen kose deg med en film og en snus i ukedagene også.

Du fortjener faktisk ikke dama om du bare har henne der for morro skyld, hun har da følelser hun som alle andre!

Si ifra allerede nå at neste helg passer det ikke å treffes, men at dere kan møtes igjen helgen etter.

Da har du fått deg et pusterom for å kjenne etter hva du vil, og så får du heller slå opp helgen etter om du da kjenner at du gruer deg til den helgen hun da kommer. For man GRUER seg nemlig ikke for å treffe dama si!

Jeg kjenner flere gutter som gjør akkurat det. Mye mer vanlig enn du tror. Ingen gutter liker egentlig å henge med dama si, men det må jo til for å opprettholde sexlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Ingen gutter liker egentlig å henge med dama si, men det må jo til for å opprettholde sexlivet.

Typen min er nok unormal han da, for iflg kompisene hans, så vil han mye heller henge med meg enn med dem :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Typen min er nok unormal han da, for iflg kompisene hans, så vil han mye heller henge med meg enn med dem :fnise:

Klart, du har pupper og mus. Derfor. Uansett, du fniser bort det at han heller henger med deg, og ser ikke hvor grunn og integritetsløs han er i forhold til sine kompisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama og jeg bruker å møtes hver helg og jeg må ærlig innrømme at jeg er litt lei. Lenge siden jeg har sittet og kost meg alene hjemme på fredagskvelden med litt pils, snus og fred og hun ødelegger det med denne helgeordningen sin. Vil prioritere henne litt mindre framover og tenkte å sende henne en melding om det. Hvordan skal jeg formulere meg på best mulig måte uten å fornærme eller såre henne?

eeeh, ikke akkurat in love eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeh, ikke akkurat in love eller?

Nei skal man liksom være det hele tiden? Har aldri vært særlig forelskert i noen av damene mine, men flere av forholdene har vart lenge :)

Og til deg som kalte meg patetisk - Ok, jeg bryr meg ikke om din mening:) Har heller ikke bedt om den.

Hun skal være her over helgen og i dag vil hun ut på piknik så jaja. Hun drar på mandag, skal jeg sende henne en melding rett etter at hun drar da? eller vente noen dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å sii at det er nærmest kun i helgene og andre fridager vi møtes pga avstand. Men jeg syns det blir for mye uansett. Så det ender jo med at det kun blir fb og skypekontakt framover.

Hvis du synes det er for mye å møte kjæresten din en gang i uka, så tror jeg du ikke vil være i et forhold. Si det som det er til henne du..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Klart, du har pupper og mus. Derfor. Uansett, du fniser bort det at han heller henger med deg, og ser ikke hvor grunn og integritetsløs han er i forhold til sine kompisser.

Han har gode kompiser som han prioriterer og som prioriterer han, men ikke hele tiden. Han er sammen med meg for en grunn, og vil dele livet sitt med meg, og da kan jeg ikke skjønne annet enn at han faktisk VIL være sammen med meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han har gode kompiser som han prioriterer og som prioriterer han, men ikke hele tiden. Han er sammen med meg for en grunn, og vil dele livet sitt med meg, og da kan jeg ikke skjønne annet enn at han faktisk VIL være sammen med meg.

Fordi du har pupper og mus og han har tillgang til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal man liksom være det hele tiden? Har aldri vært særlig forelskert i noen av damene mine, men flere av forholdene har vart lenge :)

Og til deg som kalte meg patetisk - Ok, jeg bryr meg ikke om din mening:) Har heller ikke bedt om den.

Hun skal være her over helgen og i dag vil hun ut på piknik så jaja. Hun drar på mandag, skal jeg sende henne en melding rett etter at hun drar da? eller vente noen dager?

Herre gud. Du er på ett forum. Tåler du ikke andres meninger så stikk!

IKKE SEND HENNE MEDLIGN PYSE.Hvor gammel er du? 13?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre gud. Du er på ett forum. Tåler du ikke andres meninger så stikk!

IKKE SEND HENNE MEDLIGN PYSE.Hvor gammel er du? 13?

Ok anonymbruker. Så tøff du er anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok anonymbruker. Så tøff du er anonym :)

Men du tør ikke å svare på spm mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du tør ikke å svare på spm mitt.

Jeg er 22. Hvorfor lurer du på det? Jeg ser det er champions league finale i kveld på tv, og jeg får garantert ikke sett den nå som hun er her. Må vel bare manne meg opp å si det til henne nå. FML

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22. Hvorfor lurer du på det? Jeg ser det er champions league finale i kveld på tv, og jeg får garantert ikke sett den nå som hun er her. Må vel bare manne meg opp å si det til henne nå. FML

Lure pga jeg regner med at voksene mennesker vet de ikke bare kan nærmest dupe dama på sms. Men kan du ikke bare ringe og slå opp? Så kan dama di få slippe å vente noen uker mellom hver gang hun har sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lure pga jeg regner med at voksene mennesker vet de ikke bare kan nærmest dupe dama på sms. Men kan du ikke bare ringe og slå opp? Så kan dama di få slippe å vente noen uker mellom hver gang hun har sex.

Slutt med de der sex-anklagene dine. Nesten bare hun som tar initsiativ til sex. Jeg er faktisk ikke så gira på sex, så kutt ut. Merker jeg ikke får lyst til å være her lenger. Ha et fint liv din surpump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med de der sex-anklagene dine. Nesten bare hun som tar initsiativ til sex. Jeg er faktisk ikke så gira på sex, så kutt ut. Merker jeg ikke får lyst til å være her lenger. Ha et fint liv din surpump!

Sex anklager...Du beviser jo det jeg sa...Hun får ikke en gang sex. Du som er surpomp. Men du viser jo egentlig bare nå at du er ett TROLL!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en prat og gjør det slutt med henne før hun drar i morgen.. Høres ut som det er det beste for dere begge!

Hvorfor vil du være sammen med henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...