Gå til innhold

Silikon, mulig å få det dekket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til anonym ts

Det er lenge siden du skrev her, men jeg lurer på hvordan det har gått?

Jeg sliter nemlig med det samme, og vet akkurat hvordan du har det. Jeg er også en A-cup, og føler meg ikke "hel". Jeg har en kjæreste, og føler også at han unngår dette "området". Det kan godt hende at det bare er jeg som innbiller meg det, men når det er noe som plager meg, så er det ekstra lett å tenke sånn. Det blir som du sier: man tenker på det hele tiden.

Jeg er heller ikke interessert i å få så store bryst, bare "normale", sånn at bikini-overdeler og andre type topper passer.

Jeg har vært til konultasjon hos en klinikk, og fikk konstatert forskjell i str på puppene i tillegg at de er små.... :( Men, kirurgen foreslo ikke at jeg kunne få det dekket. Derfor lurer jeg på om du har vært hos legen og undersøkt mer selv?

Håper uansett at du har det bra ellers :)

Ls

Hei, ts her

Jeg har ikke gjort noe med saken ennå. Har ikke lyst til å ta silikon ennå, vil prøve andre ting først. Har begynt å lese en bok om å få bedre selvfølelse. For jeg sliter veldig med selvfølelsen min. Men jeg vet at jeg har rett på dekket silikon hvis jeg bare orker/vil. Det skulle bare mangle, og jeg driter i hva andre mener om det.

Noe har skjedd i puberteten min og jeg har ikke blitt utviklet normalt. Kan sikkert ikke amme en gang, når den tid kommer. Og alle kvinnene i min familie har minst c-cup. Mamma har store pupper og hun har til og med tatt en brystreduksjons-operasjon for en del år siden.

Men hver gang jeg tenker over at jeg er så unormal blir jeg lei meg. Så det kan hende jeg tar silikon en gang. Men jeg har og et lite håp om at puppene mine begynner å plutselig vokse en gang... Kanskje ikke så lurt å gå rundt med forhåpninger om det, men.. er så vanskelig å godta at jeg ser ut som jeg gjør.

Men akkurat nå prøver jeg bare å være fornøyd og ikke hate meg selv :)

Og til deg under, jeg har gått på 4 forskjellige p-pille merker uten at det har gjort noe for puppestørrelsen min. Men jeg har jo hormonproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan sikkert ikke amme en gang, når den tid kommer.

Hvorfor kan du ikke det? :klo: Størrelsen har jo ingenting å si for muligheten til å amme. Som jeg skrev tidligere oppe i tråden hadde jeg mindre pupper enn deg (alle andre damer i min familie har også store pupper, så det er bare hos meg det har skjedd en "feil" :fnise: ) og jeg ammet, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan amme, men jeg har veldig små brystvorter og puppene mine er jo helt flate, så jeg tror ikke det er nok melkekjertler der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at du har mindre pupper enn meg ? Det er egentlig ikke mulig

Ut ifra det du sa i et av de første innleggene om hvor store puppene dine er...70A/70AA var det ikke? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke pupper, i en alder av 24! Jeg har kun brystvorter, og ikke noe mer. De er like små nå, som når jeg var 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut ifra det du sa i et av de første innleggene om hvor store puppene dine er...70A/70AA var det ikke? :klo:

70A er de ikke, kanskje 70AA. Aner ikke hva den egentlige størrelsen er, men de fyller ut ca halvparten av en 70A bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke pupper, i en alder av 24! Jeg har kun brystvorter, og ikke noe mer. De er like små nå, som når jeg var 5...

Oi, enda mindre enn mine faktisk. Da kan du helt sikkert få dekket operasjon hvis du vil ha det. Men hvordan takler du å ha så små pupper?

ts (var ts i stad og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig små pupper selv og i tillegg et stort arr etter 2 operasjoner tvers magen.Jeg har aldri kledd meg i bikini og når jeg har på meg badetøy legger jeg innlegg till puppene trippelt for at jeg skal se ut på en måte på starnda..Jeg har en pen ansikt,fin rumpe,men ellers føler meg helt forferdelig pga.arret og puppene.Nå er jeg midt opp i 30 årene og har kommet så langt at jeg lovte for meg selv at aldri kommer til å kle av meg foran en gutt/mann.Dette betyr også at jeg aldri kommer til å få en famillie,barn..Jeg får gråteanfall da jeg ser ut som en som har møtt med Jack the ripper (det har jeg fått til og med spm.om)!Ingen som elsker meg for det jeg er eller for di jeg har andre kroppsdeler som er fine da jeg ikke har pupper og har et styggt arr på det verste stedet!Jeg er dømt for dette livet!Så jeg synes det er bare tull at folk sier liksom at gutter skal like deg slik du er...Gutter er uansett meget kroppfikserte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig små pupper selv og i tillegg et stort arr etter 2 operasjoner tvers magen.Jeg har aldri kledd meg i bikini og når jeg har på meg badetøy legger jeg innlegg till puppene trippelt for at jeg skal se ut på en måte på starnda..Jeg har en pen ansikt,fin rumpe,men ellers føler meg helt forferdelig pga.arret og puppene.Nå er jeg midt opp i 30 årene og har kommet så langt at jeg lovte for meg selv at aldri kommer til å kle av meg foran en gutt/mann.Dette betyr også at jeg aldri kommer til å få en famillie,barn..Jeg får gråteanfall da jeg ser ut som en som har møtt med Jack the ripper (det har jeg fått til og med spm.om)!Ingen som elsker meg for det jeg er eller for di jeg har andre kroppsdeler som er fine da jeg ikke har pupper og har et styggt arr på det verste stedet!Jeg er dømt for dette livet!Så jeg synes det er bare tull at folk sier liksom at gutter skal like deg slik du er...Gutter er uansett meget kroppfikserte!

Hvis du er pen (som du sier) bortsett fra at du har små pupper og litt stygge arr, så er det garantert mange menn som vil ha deg. Jeg ser helt grei ut bortsett fra at puppene mine er utrolig små, men jeg får fortsatt nok oppmerksomhet fra gutter. Og utseende er virkelig ikke alt. Hvis du bare møter en fin fyr som liker deg for den du er så er det ikke noe problem med små pupper og arr. Jeg lover deg, det er garantert mange menn som tenner på deg og vil ha deg og bli sammen med deg. !!! :)

Jeg har aldri vært naken med noen andre gutter enn kjæresten min, som jeg har vært sammen med i ett år nå. Han er kjekk, smart og omtenksom og alt jeg vil ha i en mann. Og han liker meg for den jeg er, akkurat som jeg er. Selv om jeg ofte er veldig usikker på meg selv og misliker utseendet mitt. Men jeg har fått utrolig mye mer selvtillit etter jeg ble sammen med han, han har fått meg til å tro at jeg er bra nok og fin som jeg er. For han er jeg perfekt. Og du finner sikkert en sånn mann du og. Ikke si at du aldri skal ha en kjæreste og familie, for det kan fort skje! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man tenker på selvmord pga kroppen sin og brystene sine så trenger man først og fremst å øke selvfølelsen sin. All verdens kirurgi vil ikke hjelpe uten å jobbe med sitt indre, ellers finner du bare nye feil du vil ha fikset.

Dersom dette er så utrolig viktig for deg så sparer du penger. Dersom du fint kan vente i 2 år for å få det via staten så var det kanskje ikke så viktig allikevel?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Herregud! Du skulle virkelig hatt ett skudd mellom

Øya!! Så lenge du selv ALRDRI har opplevd hvor harde psykiske problemer dette kan medføre, og hvor lite som skal til får å få det bra med seg selv bør du virkelig lære deg å holde munn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lett for alle dere som er normale her og si at "jeg håper ikke MINE skattepenger går til fostørrelse av dine pupper". Vet dere at å være flatbrystet som kvinne kan føles som et handikap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Det skader nok ikke å prøve å søke. Sliter selv med det samme så jeg skal dra til legen straks å få sjekket det. De som er imot dette kan bare drite å dra, de vet garantert ikke hva du snakker om. Skattepengene går til mye annet dritt uansett, så et par pupper er neppe det verste pengene har gått til. Jeg betaler heller litt ekstra i skatt for å hjelpe deg i denne situasjonen enn å betale skatt til narkiser og arbeidsløse tullinger som ikke gidder å løfte en finger for å skaffe penger.

Jeg har jobbet og betalt skatt i mange år, helt siden jeg var ung tenåring. Så å få støtte til et par pupper hadde ikke skadet samvittigheten min! ;)

GO GIRLS WITH SMALL BOOBS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få dekket silikonoperasjon hvis man ikke har utviklet bryster og er helt flat? + sliter veldig med selvtilliten pga dette. Jeg er 21 år.

Noen som har erfaringer?

Ja, jeg har hørt at det visstnok skal gå an. Men da må du være unaturlig flat. Som i så flat at flyene ved en feiltagelse tror du har en landingsbane der...

det beste er å høre med legen først og fremst :)

Anonym poster: 2d61b4f2cc16282ff15a8057f9062748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom plutselig over denne tråden, en del interessant å lese og det er trist å se at det er en del kvinner der ute som ikke har det så godt med seg selv grunnet cup-strl osv.

Jeg dømmer ingen og har forståelse for at folk har visse ønsker her i livet, og det får være dem om det.

Det jeg gjerne vil lufte her inne er at jeg nå skal ta en operasjon om ikke så lenge. Jeg bruker til vanlig str 75B. Grunnen til operasjonen er at jeg har en godartet svulst i det ene brystet mitt, den er over 6 cm i diameter og rommer så og si hele brystet mitt. Kulen er også svært synlig. Problemet mitt er at jeg har lest en del steder at brystet vil kunne kollapse/bli helt flatt etter operasjonen, og ettersom at kulen er såpass stor vil jeg få to forskjellige str på brystene mine etter operasjonen. Det jeg lurer på er følgende:

Vil jeg kunne ha krav på å legge inn et implantat i dette brystet slik at det blir sånn som det er nå, (før operasjonen). Vil også legge til at jeg har lav selvfølelse og det at jeg skal "pungtere" det ene brystet gjør ikke saken noe bedre..

Unner ingen denne situasjonen jeg er i nå!

Endret av Scampi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Bare hyggelig! Er bare å dra til fastlegen din og forklare hvordan det føles etter du har fjernet svulsten, så vil han mest sannsynlig sende inn en søknad. Når du får den innviglet kan du benytte deg av fritt sykehusvalg for å få det gjort så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...