Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha tips om hva slags neil/hånd rutine dere har.

Jeg er på utkikk etter noe som styrker neglene, og som hjelper på neglbåndet.

Gjerne kom med andre tips også :)

Skrevet

Jeg tester for tiden ut Nail Vital fra Micro Cell 2000 :) Så langt ser ting meget lovende ut, men jeg er enda ikke ferdig med hele kuren. Gjør underverk - det er en negleforsterker.

Ellers så er jeg meget fornøyd med negleforsterkeren fra merket Trind! Knall produkt som får neglene til å nærmest se kunstige ut - de blir hvite og sterke :biggrin:

Produkt for neglebånd skrev jeg nå nettopp en omtale om - Cuticle Soft Remover, som igjen er fra merket Micro Cell 2000.

Produkter som virkelig anbefales! Jeg hadde meget tynne og svake negler en periode som følge av bruk av kunstige negler. Med disse produktene har nå neglene mine heldigvis funnet tilbake til en bedre versjon av seg selv :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Takk :) Hvor kjøper du disse produktene?

Skrevet

De fleste parfymerier har disse (Micro Cell 2000) :) Jeg kjøpte mine på Fredrik&Louisa =)

Trind finner du på Vita.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg har ikke funnet noe som hjelper på neglene enda. Vitaminer og tran etc. utgjør virkelig ingen forskjell, neglbåndoljen jeg brukte før heller ikke. Nå for tiden bruker jeg kun produkter for hendene, som jeg synes fungerer veldig bra. Men de har altså ingen innvirkning på neglene.

Spent på om det er noen gode tips her! :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en tråd for meg

AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på her :)

Skrevet

Støtter Yasi veldig når det kommer til Trind! Jeg kjøpte kit i vinter etter å ha brukt negleforsterkeren i flere år (både antibit og orginal). Kitet besto av neglebåndsfjerner, neglebåndsbalsam, neglebalsam og orginal forsterker. Dette kitet har vært gull verd for mine negler og neglebånd! Jeg fjerner neglebånd (neglebåndsfjerner og en neglebåndskutter) og polerer neglene mine en gang ca annenhver uke, hver gang jeg skifter neglelakk bruker jeg neglebåndsbalsam og neglebalsam og negleforsterkeren som underlakk. Neglene mine er nå sterke, fliser seg aldri opp (noe som var et problem i vinter, før jeg kjøpte kitet. Tror jeg kan takke neglebalsamen for det) og ser pene ut, selv uten lakk.

Ved siden av neglepleien anbefaler jeg å investere i en mild neglelakksfjerner, jeg sverger til trind her også, milde såper og en god håndkrem som du bruker gjevnlig :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøptet du trind kitet på vita :)?

Skrevet

Jepp, var et spesialkit til jul, 289kr. Tror kanskje almea har slike kit, men de er ofte dyrere på almea.no enn hos vita og kicks på Trind :( Vita har inne kit til 199 nå, da er det negleforsterker og neglebalsam i pakken.

Skrevet

Takk :)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker og trind

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha sterkere negler og gjerne hvitere. Er det fortsatt Trind som er bra? Hva trenger man egentlig? http://www.vita.no/m...lter/trind.html

Av disse produktene trenger du balsamen, en av forsterkerene (matt, naturlig, perlemor) og balsam for neglebåndene (cuticle) er veldig lurt.

For å lage en illusjon av hvitere negler har trind en lakk med lillatone som du kan ha oppå der igjen. http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Negler/Neglelakk/Trind-Nail-Brightener.htm

Anonym poster: 2466d4b202ae34b16bfe0958454d02c9

Skrevet

Uff, hvorfor må det være så masse forskjellige produkter?

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke, du kan nok komme unna med kun forsterkeren og en god neglebåndsolje eller krem.

Anonym poster: 2466d4b202ae34b16bfe0958454d02c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...