Gå til innhold

Hva skjer hvis jeg klapper ei random jente på stompen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kan jeg ikke gjøre begge dele da? Typ klappe til litt og si hun har søt stump eller noe? Eller ev ansiktet ditt var like tiltrekkende som stompen din? Lol tror jeg må teste i dag, får det ikke ut av hodet

Så klart du kan.

Men så fort du berører henne fysisk er det alltid en risiko for at du får ett slag eller spark i din retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Så klart du kan.

Men så fort du berører henne fysisk er det alltid en risiko for at du får ett slag eller spark i din retning.

Ok, så jeg bør løpe rett etterpå? Det vil se veldig dumt ut, men jeg får vel gjøre et forsøk. Takk for tipsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av meg ville du fått deg en skeiv nese.

Sorry meg, men slike ting hater jeg så innmari, hvorfor i all verden skal noen ta seg rett til å gjøre noe slikt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ILU<3

Det kan jo være at du er skikkelig heldig å møter hun som vil "straffe deg" ved å tvinge deg hjem til henne selv der du er nødt til å gjøre opp for deg ved å tilfredsstille henne. Kjør på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde blitt ganske så paff om det kom en helt random fyr og klappet meg på rumpe på f.eks butikken. Men hadde det skjedd og jeg snudde meg for å oppdage at det var en høy, mørk og kjekk fyr, hadde det vært helt i orden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at mange har en større intimsone enn ellers, og kanskje har blitt misbrukt tidligere, noe som i verste fall kan føre til anfall, eller andre problemer for jenta du bare måtte klappe på rumpa.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du gjort det med meg hadde det garantert gått med deg som med han som absolutt måtte klemme på puppene mine. Du hadde fått en ørefik av den vonde sorten. Slik gjør man bare ikke.. :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husk at mange har en større intimsone enn ellers, og kanskje har blitt misbrukt tidligere, noe som i verste fall kan føre til anfall, eller andre problemer for jenta du bare måtte klappe på rumpa.

Det meste kan utløse et anfall hos ei jenter. Hvorfor skal han bry seg? Svake, små, sarte rosa vesner som kan bli emosjonell for det meste. Det er ikke så mange menn som tar jenters temperament og emosjoner veldig seriøst, da det meste bare er pytt pytt for mannfolk selv.

Bare jenter gråter over en brukket negl. Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort noe, blitt litt forfjamset og ikke vist helt hvordan jeg skulle reagere.. Men hadde nok ikke hatt noe imot det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg så meg selv i speilet og innså at alle advarsler og trussler ikke gjelder for meg da en gjenomsnittlig jente ikke har noe å stoille opp med uansett. Nå skal jeg ut å handle, og forhåpentligvis få det unnagjort og ut av tankene mine :) Til deg som spurte så er jeg 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaunis

Ok, så jeg bør løpe rett etterpå? Det vil se veldig dumt ut, men jeg får vel gjøre et forsøk. Takk for tipsene :)

WTF????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annika

Jeg så meg selv i speilet og innså at alle advarsler og trussler ikke gjelder for meg da en gjenomsnittlig jente ikke har noe å stoille opp med uansett. Nå skal jeg ut å handle, og forhåpentligvis få det unnagjort og ut av tankene mine :) Til deg som spurte så er jeg 22

Ikke gjelder for deg bare fordi du er større å sterkere? Så feigt! Da kan i prinsipp de fleste menn bare gå rundt å ta seg til rette da fordi vi jenta ikke har noe å stille opp med fysisk! Blir kvalm. Håper hun har en stor sterk type som setter deg på plass ditt mannesvin! Nå var du veldig heldigerestilt fysisk da og slipper sikkert unna med det med de målene, men fyfaen!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bea!!!!

Ikke gjelder for deg bare fordi du er større å sterkere? Så feigt! Da kan i prinsipp de fleste menn bare gå rundt å ta seg til rette da fordi vi jenta ikke har noe å stille opp med fysisk! Blir kvalm. Håper hun har en stor sterk type som setter deg på plass ditt mannesvin! Nå var du veldig heldigerestilt fysisk da og slipper sikkert unna med det med de målene, men fyfaen!

Jeg må innrømme at jeg blir litt svak i knærene av den'gjelder ikke for meg' holdningen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikke gjelder for deg bare fordi du er større å sterkere? Så feigt!

:fnise:

Hvor mange av dere slipper unna med den psykisk voldlige adferden Deres? Ser tendensene i denne tråden hvor straffen ikke på noen som helst måte samsvarer med overtrampet, men det er vel fordi straffen som regel blir tatt ut på det psykiske plan og derfor må mangedobles for å veie opp?

Dette er hva vi menn kaller for et jævla gnål og slike tupper er det bare å klapse på baken, gjerne med et lurt smil og et blikk som sier jeg ser deg, ditt tøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å prøve å bevise at man er fri, har ingenting med frihet å gjøre. Da prøver man bare å overbevise seg selv om at man er fri.

Du lider trolig av tvangstanker, og du må respektere at andre har sitt rom og plass. Det er et overtramp å gå over intimgrensen til andre, uten at du først kjenner denne personen og har forsikret deg om at det er helt greit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått for meg en tvangstanke. Jeg får bare lyst til å klappe litt på stompen til ei random jente. Se reaksjonen. Var ei i butikken i dag som bøyde seg for å ta skolissa. Klarte å styre meg, men fik kså lyst til å daske litt til. Ikke fordi det gir noe tenning, men fordi jeg har lyst til å teste ut. Være litt fri liksom.

Skal jeg bare go for it å få det ut av systemet å ta konsekvensene, eller skal jeg prøve å motstå fristelsen?

Vel... First of all: :kjefte::nei:

hvis du absolutt må få ut dette behovet, ikke slå ei jente midt på en butikk/buss på lyse dagen, du kan feks prøve det på et mørkt dansegulv.. (Stakkars jente :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...