Gå til innhold

Beste selvbruningen jeg har prøvd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet verdens beste selvbruning uten tvil.. Har brukt alt fra St.tropez til clarins, dior, loreal, garnier, Fake bake osvosv.. Men denne tok prisen, Karora heter den og er helt naturlig, økologisk og brukes i flere salonger i UK osv. Veldig fint merke.. Tenker jeg ville dele det med dere som er ute etter en fin selvbruning som ikke etterlater seg en "ekkel" lukt også, eller oransje farge...:)

Hvilken selvbruning liker dere best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fan av fakebake og Tancan! Du ser naturlig brun ut og ikke som en forvokst gulrot på høye heler!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet verdens beste selvbruning uten tvil.. Har brukt alt fra St.tropez til clarins, dior, loreal, garnier, Fake bake osvosv.. Men denne tok prisen, Karora heter den og er helt naturlig, økologisk og brukes i flere salonger i UK osv. Veldig fint merke.. Tenker jeg ville dele det med dere som er ute etter en fin selvbruning som ikke etterlater seg en "ekkel" lukt også, eller oransje farge...:)

Hvilken selvbruning liker dere best?

Hvor får du kjøpt denne på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanCan, så absolutt! Jeg har vært innom det meste når det gjelder selvbruning, og ingenting kan måle seg med TanCan.

Veldig frisk, naturlig farge uten oransjeskjær. Får alltid spørsmål om jeg har vært i Syden når jeg bruker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnte å få allergisk reaksjon av selvbruningskremer og sprayer osv, huden ble ekstremt tørr osv, derfor jeg har gått over til en litt mer naturlige uten "tunge" stoffer.. Veldig overrasket.. Er gravid også derfor er jeg litt nøye med hva jeg bruker..Utrolig mye rart det finnes i sminke, hudprodukter osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cosmica sin, den er ikke så dyr og er lett å få tak i :) blander den med fuktighetskrem og jeg brukte den da jeg var i syden. Hadde ikke tid til å sole meg med en 10 mnd gammel baby :P Det var troverdig ihvertfall, alle mente jeg hadde fått så fin farge og frisøren min måtte dobbeltsjekke leggene mine.. Hahha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria.

Jeg har funnet verdens beste selvbruning uten tvil.. Har brukt alt fra St.tropez til clarins, dior, loreal, garnier, Fake bake osvosv.. Men denne tok prisen, Karora heter den og er helt naturlig, økologisk og brukes i flere salonger i UK osv. Veldig fint merke.. Tenker jeg ville dele det med dere som er ute etter en fin selvbruning som ikke etterlater seg en "ekkel" lukt også, eller oransje farge...:)

Hvilken selvbruning liker dere best?

Hvor kjøper du Karora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du Karora?

Lurer jeg og på! Så langt har fake bake vært min favoritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket Modelco sin, men så sluttet de å selge den, typisk.

Utenom den så er TanCan er stor favoritt!

Endret av Benedicte22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tancan, er det sånn farge som vaskes vekk? jeg er nemlig på jakt etter en som sitter litt mer enn i 2 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tancan, er det sånn farge som vaskes vekk? jeg er nemlig på jakt etter en som sitter litt mer enn i 2 dager..

Nei. Fargen sitter i ca. 7 dager. Fuktighetskrem er viktig om fargen skal vare lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saint Tropez sin Mousse faketan er desidert den beste på dagensmarked!

Utrolig lett å påføre fordi man ser hvor man har påført den, på den måten får man et helt jevnt resultat uten flekker :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er det med toll når man bestiller derfra, TS ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Moriz selvbruningsmousse kjøpt på Vita !! Etterligning av den mye dyrere St. Tropez mousse.

Fant den for kun 60,- kr. Bestilt den flere ganger gjennom engelsk ebay etter anbefaling fra lollipop26 på youtube. Gir en nydelig mørk karamellfage <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...