Gå til innhold

Seriøse eskortetjenester?


straamann

Anbefalte innlegg

DET ER INGEN MENNESKERETT Å HA SEX!

MÅ MAN HA BERØRING KAN MAN FÅ MASSASJE, UTEN SEX SELVSAGT. HA SEX MED DERE SELV ETTERPÅ. JA.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DET ER INGEN MENNESKERETT Å HA SEX!

MÅ MAN HA BERØRING KAN MAN FÅ MASSASJE, UTEN SEX SELVSAGT. HA SEX MED DERE SELV ETTERPÅ. JA.

Usaklig. Det er ingen menneskrett å ha venner heller, men det er et behov vi alle har. Hold deg til emnet vi diskuterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

I mine øyne kan det bety begge deler.

Oppførselen er den samme.

Det er faktisk stor forskjell på å selge og å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd og nærmest måtte brøyte meg gjennom pågående prostituerte på Karl Johan flere ganger. Hva kaller dere det? Seksuell trakasering? Hadde en mannlig person gjort det samme ville det tatt maks 10 minutter før han hadde blitt bura inne. "Men det er jo så synd på dem jo", sier dere. Javel da skal menn finne seg i seksuell trakasering å late som ingenting. Det er bare så sinnsykt dobbeltmoralsk og jeg er dritt lei av at damer fremstiller seg selv som ett offer, alltid og uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd og nærmest måtte brøyte meg gjennom pågående prostituerte på Karl Johan flere ganger. Hva kaller dere det? Seksuell trakasering? Hadde en mannlig person gjort det samme ville det tatt maks 10 minutter før han hadde blitt bura inne. "Men det er jo så synd på dem jo", sier dere. Javel da skal menn finne seg i seksuell trakasering å late som ingenting. Det er bare så sinnsykt dobbeltmoralsk og jeg er dritt lei av at damer fremstiller seg selv som ett offer, alltid og uansett.

Les innlegget til Anjelika; det har ikke noe for seg å bure inne jenter som kommer til å gå rett tilbake til nullpunktet når de slipper ut igjen.

Ja, det er ubehagelig. Jeg har opplevd det selv fra sidelinja og forstår at det ikke er en koselig opplevelse. Det er mye som er ubehagelig, men som ikke er straffbart. I tillegg tviler jeg på at det samme ikke hadde skjedd om det var en mann som hadde gjort det; jeg tror ikke jeg er alene om å ha opplevd ubehagelige ting fra pågående mannfolk uten at noen har tatt affære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innlegget til Anjelika; det har ikke noe for seg å bure inne jenter som kommer til å gå rett tilbake til nullpunktet når de slipper ut igjen.

Hvorfor legger man ikke lignende hensyn til grunn for småkriminelle? Sånne som selger hasj, gjør bil-innbrudd eller nasker osv? De er ganske på bunn, de også...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor legger man ikke lignende hensyn til grunn for småkriminelle? Sånne som selger hasj, gjør bil-innbrudd eller nasker osv? De er ganske på bunn, de også...

Jeg er litt enig i at det er liten vits i å bure inn dem som selger hasj langs akerselva altså. Politiet gjør vel ikke det i særlig stor grad heller? De har kontroll over miljøet, men griper ikke inn før i spesielle tilfeller, har jeg inntrykk av.

Naskere blir vel stort sett bare anmeldt av vektere, og så faller anmeldelsen på grunn av lav verdi/bevisets stand eller noe sånt uansett? Det er heller ikke noe man vil kaste bort energi på.

I mange tilfeller tror jeg det dreier seg om at lovverket kom før man tok sånne hensyn; sexkjøploven er ganske ny.

Jeg mente ikke at de ville være på bar bakke når de slapp ut, men at de vil gå rett tilbake til gatene for å selge sex igjen, uansett hvor mange ganger de taues inn.

Endret av chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk stor forskjell på å selge og å kjøpe.

Egentlig ikke. Har du hørt om prinsippet "tilbud-etterspørsel"?

Ingen etterspørsel (kjøp) = intet tilbud (salg).

Og vice versa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Hvorfor legger man ikke lignende hensyn til grunn for småkriminelle? Sånne som selger hasj, gjør bil-innbrudd eller nasker osv? De er ganske på bunn, de også...

Som jeg skrev så blir det jo i praksis litt sånn for småkriminelle heroinister o.l., politiet kan ikke gjøre stort mer enn å skrive det opp på blokka og eventuelt bure dem inne for en liten stund når de skylder ørten tusen kroner i bøter. Kjenner en vekter og vet at de i høy grad overser at de finner brukerdoser og diverse på folk de tar for nasking, og politiet er kjent med dette.

Men det sier jo seg selv at man ikke akkurat kan legalisere bil-innbrudd og veskenapping likevel. Legalisering av hasj og (brukerdoser av) heroin derimot, det er noe som har blitt overveid seriøst og som i min mening burde blitt gjennomført for lenge siden.

Ble veldig off topic dette, men det er jo ikke så mye mer å svare TS enn at sexkjøp er ulovlig uansett hvor "seriøs" eskortetjenesten er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 24 år, det er nå fire år siden jeg har hatt sex,

og jeg begynner å bli litt desperat. Jeg vil gjerne ha meg en kjæreste etterhvert, men jeg har erfaring med at desperasjon er et dårlig utgangspunkt for et forhold. Inntil jeg møter en dame jeg trives med på en naturlig måte, har jeg seksuelle behov som jeg ønsker tilfredsstillt. Jeg er ikke glad i ONS på byen, og pulevennskap har jeg dårlige erfaringer med.

Finnes det noen seriøse eksortetjenester, med seriøse damer som utviser diskresjon og renslighet? Om noen vet om dette finnes og har erfaringer med det, er det ulovlig? jeg synes prostituasjon er en uting, men det må da finnes jenter som liker å hjelpe oppegående menn med å forløse seksuelle fantasier?

Dette er ikke en eskortetjeneste, men prøv c-date, har såvidt vært innom siden. Virker som en seriøs og fin side å finne en sexpartner=)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Egentlig ikke. Har du hørt om prinsippet "tilbud-etterspørsel"?

Ingen etterspørsel (kjøp) = intet tilbud (salg).

Og vice versa.

Aha, så du driver og lager egne definisjoner på ord igjen?

Dersom jeg jobber som Selger, hva tror du jeg gjør da? Kjøper ting... :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er forskjell på ei jente som tar betalt i fysiske kroner for sex, kontra ei jente som blir i ett forhold kun av økonomiske fordeler?

For det skjer..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Aha, så du driver og lager egne definisjoner på ord igjen?

Dersom jeg jobber som Selger, hva tror du jeg gjør da? Kjøper ting... :roll:

At du gidder, Kate. Steinar sitter fastlimt i sine egne forestillinger om alt, han evner ikke å ta til seg andres synspunkter om noe som helst eller tenke igjennom om de har noe for seg, og dermed kanskje selv skifte mening om noe. Undring og fleksibilitet er fremmedord for ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

At du gidder, Kate. Steinar sitter fastlimt i sine egne forestillinger om alt, han evner ikke å ta til seg andres synspunkter om noe som helst eller tenke igjennom om de har noe for seg, og dermed kanskje selv skifte mening om noe. Undring og fleksibilitet er fremmedord for ham.

Jeg gidder egentlig ikke, men en mannlig prostituert er ikke en horebukk. JEZUZ! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder egentlig ikke, men en mannlig prostituert er ikke en horebukk. JEZUZ! :kjefte:

Jeg har alltid hørt at det brukt som en mannlig hore... Det betyr ikke at det er riktig, seffklart, så jeg googla det, og fikk fantastiske svar!

Den første horebukken kom til verden den 2. august 1784. Han ble født i et grisetrau, nord for ekvator, nærmere bestemt i Gjerstad kommune (for dem som ikke er bekjent med dette stedet, grenser Gjerstad til den mer kjente kommunen Drangedal).

Han ble døpt Kjoddleif Rusul, og var sistefødte barn av Reidar Tor og Tomine Rusul.

Reidar Tor jobbet lenge som barkrakk, mens Tomine leide ut tannpirkere til trengende.

De var opprinnelig en familie på åtte, men Kjoddleif mistet sine fem brødre i en konkurranse i isfiske sommeren 1790.

Dette var en sorgens dag i kommunen, og det ble siden forbudt å drive isfiske i Gjerstad etter at isen hadde gått, noe som førte til store protester og ytterlige dødsfall.

Kjoddleif ordinerte seg selv som horebukk den 26. juli 1800, i en alder av 15 år. Sammen med embetet fulgte et esel, en barhytte og fem utpulte høner. Dette var en betraktelig formue i Gjerstad på den tiden, og Kjoddleif sørget for seg og sin familie med sin eiendom. Dette passet bra, siden morens tannpirkerutleie gikk konkurs i 1798, da det ikke var flere gjersdølinger med tenner i kjeften, pga den store tannråte-epidemien som tok kommunen året før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har alltid hørt at det brukt som en mannlig hore... Det betyr ikke at det er riktig, seffklart, så jeg googla det, og fikk fantastiske svar!

Den første horebukken kom til verden den 2. august 1784. Han ble født i et grisetrau, nord for ekvator, nærmere bestemt i Gjerstad kommune (for dem som ikke er bekjent med dette stedet, grenser Gjerstad til den mer kjente kommunen Drangedal).

Han ble døpt Kjoddleif Rusul, og var sistefødte barn av Reidar Tor og Tomine Rusul.

Reidar Tor jobbet lenge som barkrakk, mens Tomine leide ut tannpirkere til trengende.

De var opprinnelig en familie på åtte, men Kjoddleif mistet sine fem brødre i en konkurranse i isfiske sommeren 1790.

Dette var en sorgens dag i kommunen, og det ble siden forbudt å drive isfiske i Gjerstad etter at isen hadde gått, noe som førte til store protester og ytterlige dødsfall.

Kjoddleif ordinerte seg selv som horebukk den 26. juli 1800, i en alder av 15 år. Sammen med embetet fulgte et esel, en barhytte og fem utpulte høner. Dette var en betraktelig formue i Gjerstad på den tiden, og Kjoddleif sørget for seg og sin familie med sin eiendom. Dette passet bra, siden morens tannpirkerutleie gikk konkurs i 1798, da det ikke var flere gjersdølinger med tenner i kjeften, pga den store tannråte-epidemien som tok kommunen året før.

Fantastisk! Du har fantasi i lange baner :skratte:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid hørt at det brukt som en mannlig hore... Det betyr ikke at det er riktig, seffklart, så jeg googla det, og fikk fantastiske svar!

Den første horebukken kom til verden den 2. august 1784. Han ble født i et grisetrau, nord for ekvator, nærmere bestemt i Gjerstad kommune (for dem som ikke er bekjent med dette stedet, grenser Gjerstad til den mer kjente kommunen Drangedal).

Han ble døpt Kjoddleif Rusul, og var sistefødte barn av Reidar Tor og Tomine Rusul.

Reidar Tor jobbet lenge som barkrakk, mens Tomine leide ut tannpirkere til trengende.

De var opprinnelig en familie på åtte, men Kjoddleif mistet sine fem brødre i en konkurranse i isfiske sommeren 1790.

Dette var en sorgens dag i kommunen, og det ble siden forbudt å drive isfiske i Gjerstad etter at isen hadde gått, noe som førte til store protester og ytterlige dødsfall.

Kjoddleif ordinerte seg selv som horebukk den 26. juli 1800, i en alder av 15 år. Sammen med embetet fulgte et esel, en barhytte og fem utpulte høner. Dette var en betraktelig formue i Gjerstad på den tiden, og Kjoddleif sørget for seg og sin familie med sin eiendom. Dette passet bra, siden morens tannpirkerutleie gikk konkurs i 1798, da det ikke var flere gjersdølinger med tenner i kjeften, pga den store tannråte-epidemien som tok kommunen året før.

Fantastisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet den selv, æssæ! Det var jo den jeg fant når jeg googla... Burde kanskje bare ha posta link til den isteden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har ikke skrevet den selv, æssæ! Det var jo den jeg fant når jeg googla... Burde kanskje bare ha posta link til den isteden :P

Pytt pytt. Jeg forestiller meg at du er typen til å finne på "eventyr" :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt pytt. Jeg forestiller meg at du er typen til å finne på "eventyr" :ler: .

Jeg har skrevet mange eventyr før. Noen har jeg til og med posta på KG, tenk ass!

Du får følge med i den fine dagboka mi. Kanskje det kommer noen flotte eventyr der snart, nå som du satt meg på den tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...