Gå til innhold

Seriøse eskortetjenester?


straamann

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 24 år, det er nå fire år siden jeg har hatt sex,

og jeg begynner å bli litt desperat. Jeg vil gjerne ha meg en kjæreste etterhvert, men jeg har erfaring med at desperasjon er et dårlig utgangspunkt for et forhold. Inntil jeg møter en dame jeg trives med på en naturlig måte, har jeg seksuelle behov som jeg ønsker tilfredsstillt. Jeg er ikke glad i ONS på byen, og pulevennskap har jeg dårlige erfaringer med.

Finnes det noen seriøse eksortetjenester, med seriøse damer som utviser diskresjon og renslighet? Om noen vet om dette finnes og har erfaringer med det, er det ulovlig? jeg synes prostituasjon er en uting, men det må da finnes jenter som liker å hjelpe oppegående menn med å forløse seksuelle fantasier?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke helt svar på det du spør om, men jeg kan stille opp! ;)

Trenger pengene :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta betalt for å utføre seksuelle tjenester er prostitusjon uansett hva du velger å kalle det. Om du leter godt nok på nettet så kan det alltids være at det er ei jente som tenner på å tilfredsstille deg, men seriøst, en eskortetjeneste med jenter som vil hjelpe deg uten å ta betalt for det? Hvilken verden lever du i?

I tillegg er det nok svært få jenter som ville satt pris på at kjæresten har en slik historie bak seg.. Men det er vel en annen diskusjon..

Det er forøvrig ikke ulovlig med sex før det er penger i bildet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm. Det er ulovlig å KJØPE sex i Norge, altså er det du som vil gjøre en ulovlig handling. Bare så du er klar over det...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, det er lov å pule horer, det er bare kriminelt å betale for det.

Det er nemlig kvinnediskriminerende skjønner dere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, det er lov å pule horer, det er bare kriminelt å betale for det.

Det er nemlig kvinnediskriminerende skjønner dere.

Prostituerte har også privaliv, og selvsagt er det ikke ulovlig for f.eks en prostituert sin kjæreste å ha sex med henne. Det er nemlig ikke prostitusjon...

Endret av chikako
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

chikako, visste du at en ektemann til en prostiturert automatisk blir halliktiltalt dersom kona hans er ei hore som får betalt for sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså du.

Du har ikke lyst til å hoste opp en kilde mens du er i farta, waco?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var litt upresis, jeg innrømmer det. Det jeg mente var at dersom kona forsørger ektemannen, så tjener han penger på hennes virksomhet og derfor må halliktiltales. kom kanskje litt feil ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også forbudt for nordmenn å kjøpe sex i utlandet, finurlig lov gitt - det er også forbudt å snakke med prostituerte (om du er mann og du vet eller burde vite at du snakker med en prostituert), det sees på som forsøk på å kjøpe sex og straffes på samme måte.

Endret av Inx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var litt upresis, jeg innrømmer det. Det jeg mente var at dersom kona forsørger ektemannen, så tjener han penger på hennes virksomhet og derfor må halliktiltales. kom kanskje litt feil ut.

Så man blir automatisk tiltalt for hallikvirksomhet hvis man bedriver hallikvirksomhet altså? Det får en si...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man blir automatisk tiltalt for hallikvirksomhet hvis man bedriver hallikvirksomhet altså? Det får en si...

Hvis den prostituerte forsørger et barn, er barnet også hallik med andre ord?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den prostituerte forsørger et barn, er barnet også hallik med andre ord?

Er ikke det å la seg forsørge av en prostituert selve definisjonen på hallikvirksomhet? Du skjønner selv at for barn stiller det seg annereldes, så den diskusjonen gidder jeg ikke å ta.

Jeg vil understreke at jeg ikke har sagt noe om hva jeg mener om salg av sex, kun at det er kjøp av sex som er ulovlig, og at det dermed er trådstarter her som risikerer å bli straffeforfulgt.

Edit: og ektemannen til den eventuelle eskortepiken da :fnise:

Endret av chikako
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det å la seg forsørge av en prostituert selve definisjonen på hallikvirksomhet? Du skjønner selv at for barn stiller det seg annereldes, så den diskusjonen gidder jeg ikke å ta.

Jeg vil understreke at jeg ikke har sagt noe om hva jeg mener om salg av sex, kun at det er kjøp av sex som er ulovlig, og at det dermed er trådstarter her som risikerer å bli straffeforfulgt.

Jeg vet ikke hva definisjonen av hallikvirksomhet er, men ting kan tyde på at den er ganske vid. Leier du ut leilighet til prostituerte vil du bli siktet for hallikvirksomhet, men kanskje ikke tiltalt og dømt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ligger med en prostituert og så nekter å betale, er du da på sett og vis mer moralsk? Da er du jo tross alt ingen horekunde per defenisjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 24 år, det er nå fire år siden jeg har hatt sex,

og jeg begynner å bli litt desperat. Jeg vil gjerne ha meg en kjæreste etterhvert, men jeg har erfaring med at desperasjon er et dårlig utgangspunkt for et forhold. Inntil jeg møter en dame jeg trives med på en naturlig måte, har jeg seksuelle behov som jeg ønsker tilfredsstillt. Jeg er ikke glad i ONS på byen, og pulevennskap har jeg dårlige erfaringer med.

Finnes det noen seriøse eksortetjenester, med seriøse damer som utviser diskresjon og renslighet? Om noen vet om dette finnes og har erfaringer med det, er det ulovlig? jeg synes prostituasjon er en uting, men det må da finnes jenter som liker å hjelpe oppegående menn med å forløse seksuelle fantasier?

Kommer ann på hvor i landet du befinner deg, men jeg vet av i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Reproductivist

Er ikke det å la seg forsørge av en prostituert selve definisjonen på hallikvirksomhet? Du skjønner selv at for barn stiller det seg annereldes, så den diskusjonen gidder jeg ikke å ta.

Jeg vil understreke at jeg ikke har sagt noe om hva jeg mener om salg av sex, kun at det er kjøp av sex som er ulovlig, og at det dermed er trådstarter her som risikerer å bli straffeforfulgt.

Edit: og ektemannen til den eventuelle eskortepiken da :fnise:

Hallikvirksomhet er kobleri som er formidling av sex, dvs skaffe kunder til en eller flere horer, ikke å tjene penger på prostitusjon. Om loven straffer ektemenn, er det helt på trynet, og da burde den prosituerte også selv bli straffet for hallikvirksomhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jge er sikker på at du finner noe.

Men de er jo uansett prostituerte så lenge de selger sex, uansett om du velger å kalle eskortepiker. Således ulovlig å betale for sexuelle tjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det helt ubegripelig at det går an å bli så desperat at man betaler ei hore (eller en horebukk) for sex.

Spesielt når man tenker på alle riskene det medfører.

Da er det helt åpenbart noe virkelig alvorlig som mangler oppi hue :klo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det helt ubegripelig at det går an å bli så desperat at man betaler ei hore (eller en horebukk) for sex.

Spesielt når man tenker på alle riskene det medfører.

Da er det helt åpenbart noe virkelig alvorlig som mangler oppi hue :klo:

Tja, ikke alle ser på verden på samme måte som deg (tror jeg erfarte det i barnehagen)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...