AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Del Skrevet 10. mai 2011 Kan noen hjelpe meg og oversette litt svensk til norsk ? - Vi ärbjuder campingstugor med pentry, köksutrustning och sängkläder. Vatten och service byggnad ligger i nätheten - 3bäddstuga med utemöbler - 4 bäddstuga med altan och utemöbler - Lägenhet: Nyrenoverad lägenhet med stor altan och utsikt över Va: Silen. - 4 bädd med storaltan och ute möbler Vet de aller fleste syns svensk er kjempe lett, men sliter med språk generelt, så takker veldig for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 10. mai 2011 #2 Del Skrevet 10. mai 2011 Vi tilbyr campingstuer med ****, kjøkkenutrustning og sengetøy. Vann og servicebygget (noe ala resepsjon?) ligger i nærheten. Nei, var visst ikke så flink på dette her, tror jeg forvirrer deg mer om jeg prøver å oversette resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. mai 2011 #3 Del Skrevet 10. mai 2011 Kan noen hjelpe meg og oversette litt svensk til norsk ? - Vi ärbjuder campingstugor med pentry, köksutrustning och sängkläder. Vatten och service byggnad ligger i nätheten - 3bäddstuga med utemöbler - 4 bäddstuga med altan och utemöbler - Lägenhet: Nyrenoverad lägenhet med stor altan och utsikt över Va: Silen. - 4 bädd med storaltan och ute möbler Vet de aller fleste syns svensk er kjempe lett, men sliter med språk generelt, så takker veldig for hjelp VI tilbyr campinghytter med minikjøkken, kjøkkenutstyr og sengetøy. Vann og servicebygning ligger i nærheten. Tre-sengshytte med terasse og utemøbler. Firesengshytte med terrasse og utemøbler. Leilighet: Nyoppusset leilighet med stor terrasse og utsikt over vestre Silen. Firesengs med stor terrasse og utemøbler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Del Skrevet 10. mai 2011 VI tilbyr campinghytter med minikjøkken, kjøkkenutstyr og sengetøy. Vann og servicebygning ligger i nærheten. Tre-sengshytte med terasse og utemøbler. Firesengshytte med terrasse og utemøbler. Leilighet: Nyoppusset leilighet med stor terrasse og utsikt over vestre Silen. Firesengs med stor terrasse og utemøbler. Tusen takk så snille dere er Hvor mange soverom tror dere det er i tre-sengs hytta og i fire sengs hytta? Jeg skal dra med en kompis og vi håper på hvert vårt soverrom:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 10. mai 2011 #5 Del Skrevet 10. mai 2011 Tusen takk så snille dere er Hvor mange soverom tror dere det er i tre-sengs hytta og i fire sengs hytta? Jeg skal dra med en kompis og vi håper på hvert vårt soverrom:) Hvis det er en minihytte så vil jeg tro at det er 3 eller 4 senger på samme rom...men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalla Skrevet 10. mai 2011 #6 Del Skrevet 10. mai 2011 TIl neste gang kan du jo bruke Google Translate slik som journalistene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvis det er en minihytte så vil jeg tro at det er 3 eller 4 senger på samme rom...men er ikke helt sikker.. Søren... Han snorker sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå