AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Del Skrevet 8. mai 2011 Haha, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 8. mai 2011 #2 Del Skrevet 8. mai 2011 flUor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. mai 2011 #3 Del Skrevet 8. mai 2011 flU-Or Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 8. mai 2011 #4 Del Skrevet 8. mai 2011 Er det noen som sier flOr da? Jeg sier flUor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Del Skrevet 8. mai 2011 TS her. Grunnen til at jeg spør er at jeg alltid blir rettet på når jeg sier flUor.. Det heter visst flor, i følge venninnene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 8. mai 2011 #6 Del Skrevet 8. mai 2011 FlU-Or. FlOr høres da bare rart ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 8. mai 2011 #7 Del Skrevet 8. mai 2011 Har bestandig sagt FlUor, og har aldri blitt rettet på dette. FlOR høres da bare helt feil ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. mai 2011 #8 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg sier det det heter, fluor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 8. mai 2011 #9 Del Skrevet 8. mai 2011 Fluor sier jeg. Flor er for meg noe hekt annet. Der hadde farfar hly og sauer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 8. mai 2011 #10 Del Skrevet 8. mai 2011 Fluor sier jeg. Flor er for meg noe hekt annet. Der hadde farfar hly og sauer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 8. mai 2011 #11 Del Skrevet 8. mai 2011 TS her. Grunnen til at jeg spør er at jeg alltid blir rettet på når jeg sier flUor.. Det heter visst flor, i følge venninnene mine. Haha, da kan du si at de tar feil. De vil sikkert bare prøve å snakke "penere". Akkurat som å uttale "prosent" "prosang" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 8. mai 2011 #12 Del Skrevet 8. mai 2011 FlUor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #13 Del Skrevet 8. mai 2011 Fluor. Og det sier tannlegen min også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #14 Del Skrevet 8. mai 2011 Intelligente venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2011 #15 Del Skrevet 8. mai 2011 Det kunne jo også være to forskjellige ting på engelsk som du spurte om her, nemlig forskjellen i uttale på "mel" og "blomst". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. mai 2011 #16 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg sier selvfølgelig fluor. Det er jo det det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #17 Del Skrevet 8. mai 2011 Regner med det er innholdet i f.eks tannkrem du er ute etter? Det heter uten tvil FLUOR Søk gjerne i en ordliste sammen med venninnene dine om de ikke tror deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 8. mai 2011 #18 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg sier også fluor, har aldri hørt noen uttale det som flor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 8. mai 2011 #19 Del Skrevet 8. mai 2011 Fluor selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #20 Del Skrevet 9. mai 2011 Det er sikkert trykket venninnene dine snakker om, altså om det heter fluOr (fluór) eller flUor (flúor). Det første kan kanskje høres ut som flor, dersom man sier det fort... Jeg sier flUor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå