Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er den her!

:duskedame: :is: :duskedame: Softisdietten :duskedame: :is: :duskedame:

For mental helse og mentalhygiene er også viktig.

Ta og kveil leppene rundt denne her, da:

Banzaivaffel

Stek dine favorittvafler. Gjerne med mye godt smør, slik at de blir sprø.

Løsne beltet et hakk.

Smør et tynt lag aprikosmarmelade på halve vaffelen, og legg vaniljeiskule® på den besyltetøysete halvdelen. Dryss litt ekte kanel over iskremen, og brett resten av vaffelen over.

Legg ferdigklippede papirhjerter på halvvaffelen, og dryss et flortynt lag med melis over. Fjern papiret.

Sliter du med samvittighetskvaler, kan den deles i to, så kan du ringe en venn. Men du må smi mens vaffelplata er varm.

Spises med kniv og gaffel, med sterk kaffe til.

___ _ ___

Livet må nytes også.

- Værsågod neste:

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjentaes ved behov?

:lol:

• Liker 1
Gjest Naenia
Skrevet

Denne hørtes vanskelig ut, kanskje jeg må øve meg? :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Gjentaes ved behov?

:lol:

:jepp:
Skrevet

YUM! Småtjukk og lykkelig :D:D:D

Skrevet

YUM! Småtjukk og lykkelig :D:D:D

En behøver ikke bli småtjukk av å kose seg. Men hva så om en blir det? Hvor lenge skal motehomoene i NewYork og Paris og mediefjottene bestemme over vår samvittighet? Greier de ikke designe klesplagg som får en til å bli en delikatesse også om en er et eller to nummer romsligere enn deres vandrende spiseforstyrrede kleshengere, så burde de vel knapt fått lov til å kalle seg fagfolk...

:gullengel:

• Liker 12
Skrevet

Endelig en diett jeg kan overveie... :fnise:

Men ettersom jeg ikke drikker kaffe, kan jeg da satse på en ekstra vaffel istedet?

• Liker 1
Skrevet

Du glemte sjokoladesaus. Is uten sjokoladesaus skulle vært forbudt. Masse saus! Både Smil og stivnesaus. Masse!!

• Liker 1
Skrevet

En behøver ikke bli småtjukk av å kose seg. Men hva så om en blir det? Hvor lenge skal motehomoene i NewYork og Paris og mediefjottene bestemme over vår samvittighet? Greier de ikke designe klesplagg som får en til å bli en delikatesse også om en er et eller to nummer romsligere enn deres vandrende spiseforstyrrede kleshengere, så burde de vel knapt fått lov til å kalle seg fagfolk...

:gullengel:

Helt enig med deg! :) Var igrunn meg selv jeg snakket om...hehe

Blitt litt hjernevasket av å henge for mye her en periode nå... :danser:

Skrevet
Endelig en diett jeg kan overveie... :fnise:

Men ettersom jeg ikke drikker kaffe, kan jeg da satse på en ekstra vaffel istedet?

:jepp:

Du glemte sjokoladesaus. Is uten sjokoladesaus skulle vært forbudt. Masse saus! Både Smil og stivnesaus. Masse!!
Nå må du være oppmerksom på at det finnes to skoler innen isvaflingens art noble: Puritanere og multikunstnere. Når du blander så mye sauser, blir det litt som nonfugurativ kunst, med masse farger. Selv foretrekker jeg en mer puritansk, ja kall det gjerne asketisk fremgangsmåte. Jeg blander ikke, men lager meg en porsjon av hver versjon. Så får jeg heller bare finne meg i å drømme om en ekstra joggetur, mens jeg halvdøser på sofaen mens alt sammen forbrennes, helt av seg selv.

Iskrem forbrennes nemlig av basalforbrenningen, så dette er ingenting å engste seg over. :engel:

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Glede forbrenner kalorier, tenk, så blir man glad av å spise is, blir man slank av det også.

I tillegg, så er det viktig å påpeke at sjokoladesais, for eksempel, jo egentlig er som grønnsaker å regne, den er jo laget av kakao BØNNER, ja BØNNER tenk.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Mmmm, og jeg som bare var litt sulten fra før av... Kutter middagen og går rett på desserten :happy:

Endret av Strix
Gjest mari kontrari
Skrevet

Vaffler til folket! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Gjest Naenia
Skrevet

På en kafé i Trondheim kan man få en såkalt episk vaffel til 100 kroner, den har ti typer tilbehør på seg :rodmer:

• Liker 1
Skrevet
I tillegg, så er det viktig å påpeke at sjokoladesais, for eksempel, jo egentlig er som grønnsaker å regne, den er jo laget av kakao BØNNER, ja BØNNER tenk.
Da plukker jeg opp hansken! Bønnene dine var en. Aprikossyltetøyet er to. Meliset er sukker, sukker utvinnes av roer eller rør, begge to grønnsaisk. Vi er nå oppe i tre. Melet i vaffelrøren utvinnes av korn - en bona fide plante! Fire! :danse:

Vi mangler nå kun en, så er vi oppe i fem om dagen. Vi kan jo alltids klaske kua i hodet med noe tungt, eller sparke til høna som la eggene, slik at de blir "grønnsaker", men det er juks. Og juksedietter er juks. Jeg nekter å spise is- og vaffelpiller eller ampuller.

Greier noen å finne en siste en, for å komplettére vår fem-om-dagen-vaffel? - Før jeg lar papirhjertene bli på, siden trær kommer fra planteriket, og derfor er veldig nær beslektet med grønnsaker?

På en kafé i Trondheim kan man få en såkalt episk vaffel til 100 kroner, den har ti typer tilbehør på seg :rodmer:
Luregourmet! Hvilke da? Si det, si det, si det! :hoppe:
Gjest Trolltausa
Skrevet

Da plukker jeg opp hansken! Bønnene dine var en. Aprikossyltetøyet er to. Meliset er sukker, sukker utvinnes av roer eller rør, begge to grønnsaisk. Vi er nå oppe i tre. Melet i vaffelrøren utvinnes av korn - en bona fide plante! Fire! :danse:

Greier noen å finne en siste en, for å komplettére vår fem-om-dagen-vaffel? - Før jeg lar papirhjertene bli på, siden trær kommer fra planteriket, og derfor er veldig nær beslektet med grønnsaker?

Nå spiser jo både kua og høna vegetabilsk føde (korn) - det blir igjen omgjort til melk/egg, og dermed må det da være en viss vegetabilitet (nytt ord for anledningen) i produktene de produserer. :opplyser:

Skrevet (endret)

Det er ofte kardemomme i vaffelrøre -kardemommekrydder er malte frø fra kardemommeplanten :opplyser:

Endret av Daria
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Denne tråden gjør meg så glad, men samtidig så trist. Jeg har ikke vaffeljern.

• Liker 1
Skrevet

Glede forbrenner kalorier, tenk, så blir man glad av å spise is, blir man slank av det også.

:fnise: Dette minner meg om en kompis, som kom med en lang argumentasjonsrekke for hvorfor sjokolade var en grønnsak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...