Gå til innhold

- Er så sint å skuffa!


Gjest anygirl

Anbefalte innlegg

Gjest anygirl

Jeg er så sint, så skuffet å forbanna på de j*vla guttene i klassen.

Vi er alle avgangselever og russ, å vi bestemte oss for at vi skulle ha en russebil, vi var to jenter og resten gutter. Dette ble kjøpt å russetiden begynte.

Så skal dere høre hvor fin russetid jeg og venninna mi har.

Det ble mye krangling og masing om å få være med å kjøre i russebiln fra min og venninna min si side.

Jeg fikk sponset 1000 kr og ett par sett med led tåkelys.

Så begynte kranglinga, de ville ikke ha oss med lengere.

De sa aldri ifra når de dro ut for å kjøre med bilen, kom med unnskyldinger for at de ikke var ute. Så var jeg å kjørte med kjæresten min, å gjett hvem vi så.. Jo! Russebilen!!!

Vi ringte å sendte mld, men de svarte ikke de barnslige ungene!!!

Igår skjedde det hele, de kastet oss utav bilen. De sa de ville kjøpe oss ut siden vi var for mange på bilen og det bare ble krangling.

Så skal dere høre her, de mener vi er for mange på bilen, men likevel skal de ha kompiser og kjærester med i bilen istedefor oss som har betalt for bilen, de har ikke lagt ut ett eneste rødt øre for bilen, ikke lagt av mye tid for å male den å fikse den opp.. Så kjøper de ut oss!!!!!!

Jeg er så skuffet!!!!! å sint!!

Så hadde vi laget en gruppe på fb om russebilen, der har de fjernet oss.. De sier ingenting til oss i klasserommet..

Forbanna unger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeje, sånn er det med russebil. Vi var seks gutter sammen. To av dem var veldig gira og jobbet mye med bilen, noe som gjorde at de to plutselig en kveld kunne finne på at "det må vi gjøre", handlet inn og kom til oss for penger. De handlet inn mye tull på et tidspunkt hvor det var mye annet som egentlig burde fikses, f.eks. en girkasse som skulle byttes, styresnekke osv.

Han ene hadde også tilgang til bankkontoen for bilen, noe som endte med at han brukte kontoen til sine private utgifter. I tillegg ble det ofte til at andre satt på i bilen, selvsagt uten å betale for seg. Svært økonomisk i en amerikansk van med bensinforbruk, ja bensin faktisk, på rundt 2-3 liter på små/tullekjøring...

Endret av aluminium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sys du skal være kjapp til å ta imot, jeg. Det er tydelig at dette ikke er et godt samarbeid, og da er det tross alt bedre at dere blir kjøpt ut og får igjen pengene deres, enn at de fortsetter å lure dere og dra ut uten dere. Uansett hilken løsning dere velger, er det jo tydelig at dere ikke får være med på moroa, så sørg for å få tilbake alt dere har betalt og finn andre måter å komme dere rundt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å få tilbake penger dere skal ha og finn andre løsninger på transport. Hvis dere i utgangspunktet ikke har laget kontrakter og gjort et solid grunnarbeid rundt det å ha russebuss sammen - så kan det desverre ende slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å få tilbake pengene dere har betalt.

Regner med at dere har satt skilter på bilen etter 1. januar, noe som vil si at dere ikke har betalt årsavgiften ennå... Javel, da får gutta sitte med den på delings. Det samme gjelder forsikringen.

Ikke bruk russetida på å være sinna. Fortsett med feiringen, det er ikke mange dager igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

Sørg for å få tilbake pengene dere har betalt.

Regner med at dere har satt skilter på bilen etter 1. januar, noe som vil si at dere ikke har betalt årsavgiften ennå... Javel, da får gutta sitte med den på delings. Det samme gjelder forsikringen.

Ikke bruk russetida på å være sinna. Fortsett med feiringen, det er ikke mange dager igjen nå.

Desverre endte det slik. Men vi får pengene tilbake.

Men tru meg, vi har løst på hevn..

Noen geniale idéer om hevn ? Foreksempel : kan jeg egge deres bil, men om de da egger personbilen min, kan jeg annmelde de og kan de annmelde meg tilbake, for jeg egget først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...