Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hva synes dere om at prequel til game of thrones,  the long night ikke blir noe av? Det ble sagt at den skulle forklare mer om opprinnelsen og motivasjonen til the night king. Er derfor litt skuffet. 

Anonymkode: 2d9dd...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt blandet følelser. Det blir laget serie om dynastiet til Targaryen familien I stedet . (House of the Dragon). George Rr Martin skal være ganske aktiv med som både manuset og som produsent. Miguel Sapochnik som regisserte mangen bra episoder i Game of thrones får mer ansvar i den nye serien. Kjenner at jeg er litt spent på denne. 

Anonymkode: a27bf...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjipt å få vite at dum og dummere ikke skal lage Star Wars likevel, når vi vet at de ødela sesong 7 og 8 av verdens beste TV-serie for å rekke å lage SW....

Fuck dem. Hardt.

Anonymkode: eee76...362

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig kjipt å få vite at dum og dummere ikke skal lage Star Wars likevel, når vi vet at de ødela sesong 7 og 8 av verdens beste TV-serie for å rekke å lage SW....

Fuck dem. Hardt.

Anonymkode: eee76...362

Enig!! 

Anonymkode: a27bf...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!! 

Anonymkode: a27bf...1da

Ja også enig! Er fortsatt skuffet over siste sesong. Ubegripelig at samme mennesker laget de første og de siste sesongene. Håper og ber og påkaller høyere  makter om at winds of winter kommer ut neste år.

Anonymkode: 2d9dd...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt blandet følelser. Det blir laget serie om dynastiet til Targaryen familien I stedet . (House of the Dragon). George Rr Martin skal være ganske aktiv med som både manuset og som produsent. Miguel Sapochnik som regisserte mangen bra episoder i Game of thrones får mer ansvar i den nye serien. Kjenner at jeg er litt spent på denne. 

Anonymkode: a27bf...1da

Ja det blir sikkert bra, vil tro at HBO vil satse hardt på at det ikke skal bli en lignende historie som siste sesong av game of thrones.

Anonymkode: 2d9dd...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva synes dere om at prequel til game of thrones,  the long night ikke blir noe av? Det ble sagt at den skulle forklare mer om opprinnelsen og motivasjonen til the night king. Er derfor litt skuffet. 

Anonymkode: 2d9dd...2be

Deler av problemet med siste sesong var jo at det ble klart at ingenting i serien hang sammen. Karakterene endret personlighet etter hva som passet handlingen. Da tenker jeg det ikke er noe vits i å lage noe forhistorie til the night king. 

Om de skal lage noe så tenker jeg det er greiest å starte med blanke ark i stedet for å prøve å gi mening til en serie som ikke ga mening. 

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det blir sikkert bra, vil tro at HBO vil satse hardt på at det ikke skal bli en lignende historie som siste sesong av game of thrones.

Anonymkode: 2d9dd...2be

Kanskje greieste å prøve å lage en miniserie. Da har man jo manuset fra start til slutt før man begynner å filme. 

Anonymkode: 0c089...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Siste episode av Game of Thrones er nominert for beste manus. Det viser vel bare at de som  stemmer over nominasjonen ikke har sett serien. 

Anonymkode: b0541...93f

Vant den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Du uttaler deg faktisk ikke på vegne av alle som så serien, altså. Jeg så hele, og jeg synes avslutningen var bra. Jeg synes den var overraskende, samtidig som jeg i ettertid tenkte at det ikke kunne ha sluttet annerledes. Jeg kjenner mange som så serien, og ingen av dem har klaget på avslutningen.

Anonymkode: e8bd0...c51

Jeg har aldri påstått at jeg uttaler meg på vegne av alle. Jeg påpeker hvorfor folk klager over den elendige slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, jabx skrev:

Vant den?

Nei, gudskjelov, «better call Saul» vant. Game of thrones vant beste dramaserie, noe som vel er greit. De første fire sesongene er jo fantastiske. 

Anonymkode: 2d9dd...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Wiener, wiener wiener, wiener wiener.
One wiener, next to another wiener.
Wiener, wiener wiener, wiener wiener.
Two wieners alongside yet another wiener.

Party, wiener party, wiener party, party party, wiener party, wiener wiener.

Soft wieners, nice and soft, non-erect wieners!
Keep them flopping, flopping wieners, floppy floppy, dangle wieners, dangle dangle.

Five wieners in my face.

 

Anonymkode: 882d3...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2019 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Wiener, wiener wiener, wiener wiener.
One wiener, next to another wiener.
Wiener, wiener wiener, wiener wiener.
Two wieners alongside yet another wiener.

Party, wiener party, wiener party, party party, wiener party, wiener wiener.

Soft wieners, nice and soft, non-erect wieners!
Keep them flopping, flopping wieners, floppy floppy, dangle wieners, dangle dangle.

Five wieners in my face.

 

Anonymkode: 882d3...32b

Bedre og mer tro mot sesong 1 og bøkene enn sesong 8.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Sett på høydepunktene på youtube nå. Surt at en serie som hadde såpass mye bra klarte å rote det til såpass mye på slutten. Kan ikke komme på en serie som har like mange kule karakterer som Game of Thrones. 

Anonymkode: 0c089...a65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2019 den 18.32, jabx skrev:

Bedre og mer tro mot sesong 1 og bøkene enn sesong 8.

Det er en opplagt grunn til det, sesong 8 hadde ingen bok å ta kildematerialer fra.

Anonymkode: ba503...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det er mange sterke meninger om siste sesong, og om finalen. Selv synes jeg hele serien var innmari bra, og at slutten var god. 

Jeg lurer på om de som er så misfornøyde er de som så serien fra første sesong kom ut, og ventet og ventet på ny sesong etter hver sesongslutt? Selv begynte jeg å se serien på vårparten i fjor, og rakk akkurat å se siste episode av nest siste sesong før den siste sesongen ble sluppet. Jeg så mye på kort tid, og hadde liksom ikke tid til, eller behov for, å reflektere og filosofere mye rundt handling og mulig fortsettelse. Det kan godt være at jeg hadde hatt en annen innstilling til siste sesong og finalen om jeg hadde sett serien over flere år, og kjent på spenningen og utålmodigheten som mange her gjorde.

Bare en tanke. :)

Anonymkode: e8bd0...c51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.5.2020 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at det er mange sterke meninger om siste sesong, og om finalen. Selv synes jeg hele serien var innmari bra, og at slutten var god. 

Jeg lurer på om de som er så misfornøyde er de som så serien fra første sesong kom ut, og ventet og ventet på ny sesong etter hver sesongslutt? Selv begynte jeg å se serien på vårparten i fjor, og rakk akkurat å se siste episode av nest siste sesong før den siste sesongen ble sluppet. Jeg så mye på kort tid, og hadde liksom ikke tid til, eller behov for, å reflektere og filosofere mye rundt handling og mulig fortsettelse. Det kan godt være at jeg hadde hatt en annen innstilling til siste sesong og finalen om jeg hadde sett serien over flere år, og kjent på spenningen og utålmodigheten som mange her gjorde.

Bare en tanke. :)

Anonymkode: e8bd0...c51

De som er misfornøyde er de som så forandringen og "hollywoodifiseringen" fra sesong 1 til sesong 8. Så er det sikkert noen som foretrekker forutsigbart oppgulp, og da er jo sesong 8 midt i blinken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 2.12, AnonymBruker skrev:

Sett på høydepunktene på youtube nå. Surt at en serie som hadde såpass mye bra klarte å rote det til såpass mye på slutten. Kan ikke komme på en serie som har like mange kule karakterer som Game of Thrones. 

Anonymkode: 0c089...a65

Enig. Det er århundrets tragedie 💔 (neida)

Anonymkode: 67084...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når kommer neste sesong? Burde ikke det være omtrent nå? Forrige sesong kom vel i mai i fjor? Kan noen si ifra, så får jeg fikset HBO abonnement når alle 10 episodene er ute 🙂

Anonymkode: 35b1a...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Når kommer neste sesong? Burde ikke det være omtrent nå? Forrige sesong kom vel i mai i fjor? Kan noen si ifra, så får jeg fikset HBO abonnement når alle 10 episodene er ute 🙂

Anonymkode: 35b1a...cb3

Serien er over 😉

Anonymkode: c86d3...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...