Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker said:

De som deltar i denne underskriftskampanjen - der har du gjeng. Antagelig de samme som konsekvent gir episodene lavest mulig karakter og finner stor glede i at de stadig synker på ratingen. Da er man jo uansett blottet for enhver injurierende kraft.

Jeg har ikke vært udelt positiv til de to siste sesongene, først og fremst for at fortellingen har vært så plotdrevet og alt det medfører, men kritikken GoT nå mottar har mistet alle proporsjoner. Når man ikke evner å anerkjenne de mest åpenbare kvaliteter, blir det for dumt.

Det virker som en del føler et eierskap til GoT som for oss andre ser rimelig latterlig ut. GoT er et univers skapt av GRRM, som andre har fått rettighetene til å filmatisere, portrettere og regissere - for oss til å bli underholdt av eller ikke, hylle eller slakte - men det er ikke som at man har krav på noe som helst. Da har man misforstått en ganske grei rollefordeling. 

Anonymkode: 0b02f...27d

Tror du burde lest underskriftskampanjen før du kritiserte den. For du skyter langt over mål. Står faktisk eksplisitt i kampanjen man signerer på at man ikke forventer at HBO skal lage en remake og at de har forståelse for at HBO ikke vil bruke pengene sine på det. 

Men for all del. Det er jo din rett til å kritisere selv det du ikke har kunnskap om. Vi lever i et fritt land.

Anonymkode: 0c089...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du burde lest underskriftskampanjen før du kritiserte den. For du skyter langt over mål. Står faktisk eksplisitt i kampanjen man signerer på at man ikke forventer at HBO skal lage en remake og at de har forståelse for at HBO ikke vil bruke pengene sine på det. 

"Remake Game of Thrones Season 8 with competent writers" heter kampanjen. Ellers trenger man ikke lese så lenge i tilhørende kommentarfelt for å et ganske klart bilde av hvordan virkelighetsforståelsen er fordelt. 

Anonymkode: 0b02f...27d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som deltar i denne underskriftskampanjen - der har du gjeng. Antagelig de samme som konsekvent gir episodene lavest mulig karakter og finner stor glede i at de stadig synker på ratingen. Da er man jo uansett blottet for enhver injurierende kraft.

Jeg har ikke vært udelt positiv til de to siste sesongene, først og fremst for at fortellingen har vært så plotdrevet og alt det medfører, men kritikken GoT nå mottar har mistet alle proporsjoner. Når man ikke evner å anerkjenne de mest åpenbare kvaliteter, blir det for dumt.

Det virker som en del føler et eierskap til GoT som for oss andre ser rimelig latterlig ut. GoT er et univers skapt av GRRM, som andre har fått rettighetene til å filmatisere, portrettere og regissere - for oss til å bli underholdt av eller ikke, hylle eller slakte - men det er ikke som at man har krav på noe som helst. Da har man misforstått en ganske grei rollefordeling. 

Anonymkode: 0b02f...27d

Enig. Synes man har all anledning til å klage, gi dårlige kritikker eller juble og være fornøyd, men hetsing og underskrifter er tullete. 

Anonymkode: 2d9dd...2be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Remake Game of Thrones Season 8 with competent writers" heter kampanjen. Ellers trenger man ikke lese så lenge i tilhørende kommentarfelt for å et ganske klart bilde av hvordan virkelighetsforståelsen er fordelt. 

Anonymkode: 0b02f...27d

Ok. Det er virkelig patetisk. Ikke rart forfatteren er oppgitt over den gjengen.

Vi får kreve at "Et dukkehjem" av ibsen blir skrevet om av en kompetent forfatter. Jeg liker ikke at Nora dro. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig en av de største twistene med hele finalen 😂

E9F07108-2893-474A-A2B2-22B8C5C27A61.jpeg

Anonymkode: aba6f...0b6

De snakket jo om en forbløffende tredje twist😄

Anonymkode: 2d9dd...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Isambard skrev:

Ok. Det er virkelig patetisk. Ikke rart forfatteren er oppgitt over den gjengen.

Vi får kreve at "Et dukkehjem" av ibsen blir skrevet om av en kompetent forfatter. Jeg liker ikke at Nora dro. 

Nettopp. Så usigelig dumt.

Anonymkode: 0b02f...27d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig en av de største twistene med hele finalen 😂

E9F07108-2893-474A-A2B2-22B8C5C27A61.jpeg

Anonymkode: aba6f...0b6

Ja det er virkelig utrolig at en person blir vokser når han blir eldre:sarkasme:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

"Remake Game of Thrones Season 8 with competent writers" heter kampanjen. Ellers trenger man ikke lese så lenge i tilhørende kommentarfelt for å et ganske klart bilde av hvordan virkelighetsforståelsen er fordelt. 

Anonymkode: 0b02f...27d

Det er jo det jeg sier. Du leste ikke mer enn overskriften før du kritiserte kampanjen. Hadde du lest hva som står under overskriften så hadde du sett at kritikken din ikke treffer i det hele tatt. Men som sagt, vi lever i et fritt land og du må selvsagt få lov til å kritisere en kampanje fordi du ikke gadd å lese mer enn overskriften. 

Anonymkode: 0c089...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Isambard skrev:

Ok. Det er virkelig patetisk. Ikke rart forfatteren er oppgitt over den gjengen.

Vi får kreve at "Et dukkehjem" av ibsen blir skrevet om av en kompetent forfatter. Jeg liker ikke at Nora dro. 

Jeg mener og ha lest et sted at når Et dukkehjem for første gang ble satt opp i Tyskland på 1880 tallet så måtte de forandre slutten til at Nora ikke dro fra mannen og barna, siden tyskerene kunne ikke tro at en mor ville forlate sine barn. Dermed ble slutten forandret til at Nora ble isteden for at hun dro.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg mener og ha lest et sted at når Et dukkehjem for første gang ble satt opp i Tyskland på 1880 tallet så måtte de forandre slutten til at Nora ikke dro fra mannen og barna, siden tyskerene kunne ikke tro at en mor ville forlate sine barn. Dermed ble slutten forandret til at Nora ble isteden for at hun dro.

 

 

https://digitaltmuseum.no/011085443049/tre-versjoner-av-et-dukkehjem

Stemmer

Anonymkode: 36738...f3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg mener og ha lest et sted at når Et dukkehjem for første gang ble satt opp i Tyskland på 1880 tallet så måtte de forandre slutten til at Nora ikke dro fra mannen og barna, siden tyskerene kunne ikke tro at en mor ville forlate sine barn. Dermed ble slutten forandret til at Nora ble isteden for at hun dro.

 

 

😅 Det tror jeg faktisk du har rett i. Får si det tok brodden ut av Ibsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg sier. Du leste ikke mer enn overskriften før du kritiserte kampanjen. Hadde du lest hva som står under overskriften så hadde du sett at kritikken din ikke treffer i det hele tatt. Men som sagt, vi lever i et fritt land og du må selvsagt få lov til å kritisere en kampanje fordi du ikke gadd å lese mer enn overskriften. 

Anonymkode: 0c089...a65

Opplys meg da, du innvidde, i stedet for å gjenta selvfølgeligheter om mine demokratiske rettigheter. Er tittelen på kampanjen misvisende, mener du? Selv om man ikke tror at man vil få gjennomslag, for så virkelighetsfjern er vel de færreste, så er vel intensjonen rimelig klar. For meg taler det uansett tungt å i det hele tatt signere en sånn kampanje. Enten man tror at det vil føre til noe eller ikke. Like meningsløst og fordummende uansett. 

Anonymkode: 0b02f...27d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Opplys meg da, du innvidde, i stedet for å gjenta selvfølgeligheter om mine demokratiske rettigheter. Er tittelen på kampanjen misvisende, mener du? Selv om man ikke tror at man vil få gjennomslag, for så virkelighetsfjern er vel de færreste, så er vel intensjonen rimelig klar. For meg taler det uansett tungt å i det hele tatt signere en sånn kampanje. Enten man tror at det vil føre til noe eller ikke. Like meningsløst og fordummende uansett. 

Anonymkode: 0b02f...27d

Jeg har opplyst deg, men så lenge du ikke gidder å lese begrunnelsen i kampanjen så er kan du jo ikke bli opplyst. Det burde si seg selv, men ja er nok unødvendig å gjenta selvfølgeligheter for går de ikke inn første gangen så går de ikke inn om de gjentas heller. 

Anonymkode: 0c089...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplyst deg, men så lenge du ikke gidder å lese begrunnelsen i kampanjen så er kan du jo ikke bli opplyst. Det burde si seg selv, men ja er nok unødvendig å gjenta selvfølgeligheter for går de ikke inn første gangen så går de ikke inn om de gjentas heller. 

Anonymkode: 0c089...a65

Vel, de fleste underskriftskampanjer har et uttalt mål, en klar hensikt. Det at man (selvsagt) ikke forventer gjennomslag, forandrer ikke på intensjonen. Og den taler for seg selv. 

Anonymkode: 0b02f...27d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Ja det er virkelig utrolig at en person blir vokser når han blir eldre:sarkasme:

For en gøyal fyr du er, gitt....🙄🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Anonymkode: aba6f...0b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Parkeringsvakt skrev:

Hehe, nei. Det du gjør her er å fjerne aboslutt alle de induviduelle motivasjonene og tenkemåtene fra regningen. Fra der alle har en egen agenda, så vil plustelig alle gjøre det som er best for andre og ikke en selv? Når ble det en greie? Kan vi lage en fredspakt idag og få hele verden til å undertegne fordi det er logisk og bra? Nei, fordi det er ikke sånn mennesker fungerer, det er ikke så enkelt å løse konflikter, skape fred, og appellere til mange mennesker med ulike motivasjoner. Se bare på Trump, er det resultat av at mennesker velger objektivt rasjonelt og logisk utenfor egne interesser? Hvorfor er det fortsatt konflikt mellom Palestina/ Israel? Mennesker fungerer ikke sånn som de viser i finalen. 

Om dersom det var induviduelt logisk for alle, hvorfor erklærte sansa Norden som eget kongerike? Hun burde være den første som var enig mtp at deres blod fikk sitte på tronen. Og iron islands som alltid har ønsket selvstendighet, hvorfor sier ikke Yara at hun ønsker være egen hersker? Igrunn burde alle ønske å herske over eget kongerike etter at Sansa brøt ut. Det gir ingen mening at alle går med på at Bran skal være konge, de har ingen lojalitet ovenfor han. Bran har heller ingen egen hær. Siden Sansa tar hæren Starks kommer med, så sitter Bran igjen med ingenting. Det er ikke som om soldatene i byen er autoamtisk lojale til den nye herskeren. Og hvor skal Bran få gull til å betale for dem fra? 

Og dersom du tror mennesker velger den herskeren de mener er mest nøytral eller lojal, da har du ikke fulgt med i serien vi har sett (eller i virkeligheten for så vidt). Det har hele tiden vært et maktspill, og det reflekterer virkeligheten der de med makt som regel har egne motivasjoner og ønsker, som ikke nødvendigvis samsvarer med hva som er best for folk og land. 

Bran har tydeligvis lyst å sitte på tronen når han reiste hele veien dit fordi han så i et syn at han ville sitte på tronen "why do you think i came here". Den forrige three eyed raven ble også, hva, 1000 år gammel? Lurer på når han tenker nevne det for de andre... 

Intriger rundt makt vil alltid finnes, vi har det til og med innenfor egen norsk politikk. Det du snakker om er en disneyending der ingen plustelig har egne egoistiske ønsker og plutselig er alle 100% ærefulle, lojale og velger det som er best for andre, ikke dem selv. Det gir 0 mening. Du så hva som skjedde med den ærefulle Ned Stark i 1.sesong. Ære hjelper deg bare så mye i et brutalt univers der alle har egne ønsker og motivasjoner, og der mer ambisiøse og utspekulerte sitter klar til å kravle seg oppover i maktsystemet. 

Iron island ønsker å herske selv, velge konge som "døpes" i vannet, det gir ingen mening at de skal være med på å velge Bran som konge. Og hvorfor kan ikke alle styre sitt eget kongerike når Sansa får lov? Hvorfor ikke likegodt dele kongeriket inn i 7 kongeriker der alle hersker selv?

I tillegg setter de uerfarne og inkompetente mennesker til å være med i rådet. Er Sam i hele tatt ferdig utdannet? Hva om en sykdom sprer seg i befolkningen, hvordan skal en ulærd person takle det? Og hva med løftet til Night's Watch? De sendte Jon dit, selv om NW er vel en del av Sansa sitt kongerike, så jeg ser ikke hvorfor hun ikke kan "pardon" han etter GW har reist. 

Og dette er bare noe av problemet med slutten. Nei, dette var definitivt en bisarr disneyslutt. Finnes sikkert mer dyptgående forklaring på hvorfor dette er 100% urealistisk

Jeg lurer for øvrig på hvordan Sansa visste at Bran var steril. Når man skader ryggraden kan man slite med fertilitet, men man blir ikke automatisk steril

 

Den beste historien er Jon sin mtp å bli hersker. Han er den skjulte prinsen som overraskende viste seg være arving til tronen. Han samlet folket for å kjempe mot NK, han vant over Boltons som var kjent for å være grusom. Han drepte tyrannen med dragene som kom over sjøen for å drepe alle. Osv. Om man ønsker fortelle en flott historie og skape en helt, så er Jon sin den absolutt mest passende mtp alt han oppnådde + at han var den ekte arvingen all along. Dersom man skulle velge konge basert på det kriterie. Jeg vet ikke egentlig om det som samler folk best er en god historie en gang. Er det det som motiverer og samler nordmenn når vi velger politikere? Historiene deres?

Hvorfor skulle folket tenke at en merkelig overnaturlig person i rullestol skulle være en passende hersker? Han har kanskje en interessant historie på noen måter, men ikke en som er forenlig med å bli valgt som konge

Det er flere karakterer som gjennom serien har vært opptatt av å ha gode herskere og det beste for riket. Og det er heller ikke slik at hele Westeros var med i avgjørelsen, det var en liten gruppe mennesker. Og nei, det fjerner verken individuell motivasjon eller tenkemåte fra karakterene. Flere av de tilstedeværende er karakterer som i serien har blitt fremstilt som moralske karakterer som er opptatt av rettferdighet og folkets beste. Jeg vil feks plassere både Sam, Tyrion, Brienne, Davos og Arya der. Flere av de tilstedeværende har også noe personlig å vinne på Bran på tronen, fordi han er enten slekt eller man har allianser eller bånd med enten House Stark eller House Tully. House Tully har forresten mottoet Family, Duty, Honor. Jeg skal ikke påstå at jeg er helt sikker på hvem alle de tilstedeværende var, men jeg ser noen spekulere i at en var Howland Reed, og om det var det, så har han nære koblinger til både Ned og Bran. En ser ut til å være fra the north, og om så, har vi nok en kobling til House Stark. Yara, tja.. broren hennes døde for å beskytte samme Bran. Både Dorne og Iron Islands har også en tradisjoner for egne monarkier, selv om de er tilknyttet tronen i KL. Jeg ser heller ikke at det er logisk at alle skal ønske å løsrive seg. Det er styrke i en allianse. The north er i en særstilling, som både det største området, og som det huset som i størst grad har tjent sin uavhengighet, i form av innsatsen for å beskytte resten av landet. The vale og iron Islands har bidratt noe, men ii bidro også til fienden, og ingen i samme grad som the north. Så Sansa krever i essens anerkjennelse for det offeret the north har gjort på vegne av alle, og får det. Fleres allianser med House Stark tilsier at det også der kan være så enkelt som de ikke har problemer med et fritt nord, under en Stark. Flere er også klar over realiteten i det Sansa sier, at flere hus i nord har vært tydelig på at de ikke vil bend the knee igjen, bla Lyanna Mormont. 

I tillegg er det et element av at det er litt skrint på lista over bedre alternativer. De står i en situasjon hvor de må velge en konge for å unngå en ny krig, og velger et alternativ som er relativt nøytralt. Og du ser også helt bort ifra at de tilstedeværende også kan antas av å ha lært av flere runder med krig, og har et ønske om en periode med stabilitet og ro. Også for sin egen del. 

Så du må gjerne mislike den løsningen, men det er ikke spesielt vanskelig å peke på faktorer som er med på å forklare den. Altså er den heller ikke blottet for logikk. 

Med tanke på rådet, så velger man ikke random folk, men folk som representerer store hus og/eller som man har tillit til. Jeg hadde heller ikke inntrykk av at Sams forgjengere nødvendigvis var bedre kvalifisert. En var en tvilsom horebukk og den andre Frankenstein. Sam er om intet annet kunnskapsrik, og siden han tydeligvis har et samarbeid med the citadell, ref boka ASOIAF, så kan man vel anta at han har deres tillit. Og hvorfor ikke? Han har da vist flere ganger at han har kunnskap om mye, og er oppdatert på «forskning», teorier, historie og lignende, som er en del av oppgavene til en maester. Han fikset jo til og med Jorah.

NW er vel heller ikke underlagt the north? Vi ser også at Jon ikke blir on the wall, men heller reiser lenger nord med wildlingene. På mange måter mot den fremtiden som passer ham best, basert på hva han selv har ønsket. Og da kan vi jo ta med i betraktning at mannen som dømte ham til den «straffen», vet et og annet om fremtiden. Hvis vi aksepterer at Bran kan fly i kråker og se både fortid og fremtid, så anser jeg det ikke som spesielt merkelig om han også vet at dommen tilfredsstiller the unsullied og andre som krever straff (feks Yara), men at det for Jons del faktisk er en befrielse, fordi Jon velger å reise lenger nord. Han legger hele kongeriket og sitt gamle liv bak seg. 

Brans kommentar om hvorfor han dro til KL handler sannsynligvis heller ikke om personlige ønsker, men om at han vet at det er slik det skal være. Som han sa til Jon, du var der du skulle være. Bran selv skulle være på tronen, altså har han reist til KL. 

Hvordan Sansa vet at Bran er steril er for meg et eksempel på tullekritikk. Det er, i mine øyne, totalt irrelevant for historien. Men om vi virkelig skal dit, så antar jeg at Bran ikke akkurat steller seg selv, og at det dermed kan være kjent at «ting er dødt». Han kan også ha fortalt det. Danerys fikk vite av en heks at hun hadde tryllet henne steril, det er greit, men vi synes det er rart at Sansa kan vite det om broren hun kjenner og har levd med. Mmmkay. 

Jon var den opplagte monarken, både i blod, handlinger og ære. Og det hadde vært high fantasy i bøtter og spann. Den heltemodige bastarden, som kjemper for det gode, er en skjult prins og er villig til å ofre alt for andre. Da mangler vi bare ei prinsesse han kan leve lykkelig med, og at han krones til konge, før alle lever i lykke og velstand. DET hadde vært Disney. Og fullt av klisjeer. The chosen one og the secret heir er to av mange fantasy tropes, og det kler GoT og GRRM langt bedre å bryte med dem. Å bruke The secret heir, for så å bryte med den til slutt, er ikke akkurat utypisk GRRM. Men Jon verken ønsket eller kunne være konge, når de måtte velge. Og joda, historier er viktige. Vi velger jo faktisk også de politikerne som forteller de historiene som passer best med hvordan vi mener at det er eller ønsker at det skal være. 

Endret av Vampen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Isambard skrev:

 

Bran som kjenner hele historien må ha et unikt utgangspunkt for å forstå hva som er rett. Klokere enn noen annen kan være. 

Jeg synes GRRM med denne slutten viser at han tenker lenger og dypere wnn fansen. 

Mulig Bran blir konge i bokserien, men det 100% at  begrunnelsen ikke blir noe i nærheten av hva vi ser i serien. 

Forklaringen på kongevalget i serien er ikke noe dypere enn "Dette vil overraske. Vi satser på at ikke for mange oppdager hvor lite mening dette gir første gangen de ser scenen.".  Uheldigvis for serieskaperne så var de fleste for oppegående til å være fornøyd med hvordan Bran ble konge. Sånn kan det gå. Egentlig positivt at ikke alle seerne av verdens mest populære TV-serie er så lite oppegående som serieskaperne trodde. Ikke mange ganger man blir positivt overrasket over TV-seeres intelligens. 

Anonymkode: fb3fc...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplys meg da, du innvidde, i stedet for å gjenta selvfølgeligheter om mine demokratiske rettigheter. Er tittelen på kampanjen misvisende, mener du? Selv om man ikke tror at man vil få gjennomslag, for så virkelighetsfjern er vel de færreste, så er vel intensjonen rimelig klar. For meg taler det uansett tungt å i det hele tatt signere en sånn kampanje. Enten man tror at det vil føre til noe eller ikke. Like meningsløst og fordummende uansett. 

Anonymkode: 0b02f...27d

Sånn sinna på internett, kampanjer og bombing med dårlige karakterer, er så typisk barnslige sinnatagger på nett. Og det har skjedd flere ganger. For et par år siden var en del nerder sinna fordi et nytt spill fikk så mye hyllest (BotW, for mine mednerder) at de gikk inn for å gi spillet dårlige karakter for å senke en ellers knallgod rating. Uten å ha spilt det. I år var også flere i gang med kampanjer mot Captain Marvel, fordi de ikke likte at hovedrolleinnhaveren var en påstått social justice warrior som hadde noen kommentarer om at filmen ikke var laget til og for hvite menn. Samme gjeng fikk i sin tid også hikke av Black Panther. Og nå er det plutselig kult å slenge dritt om D&D og/eller siste sesong, av ymse årsaker. Og om GRRM selv roser både serien og D&D, så mener han det egentlig ikke, liksom. For Gud forby at forfatteren selv oppriktig er uenig i den enorme klagesangen og direkte nedsablingen av D&D. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig Bran blir konge i bokserien, men det 100% at  begrunnelsen ikke blir noe i nærheten av hva vi ser i serien. 

Forklaringen på kongevalget i serien er ikke noe dypere enn "Dette vil overraske. Vi satser på at ikke for mange oppdager hvor lite mening dette gir første gangen de ser scenen.".  Uheldigvis for serieskaperne så var de fleste for oppegående til å være fornøyd med hvordan Bran ble konge. Sånn kan det gå. Egentlig positivt at ikke alle seerne av verdens mest populære TV-serie er så lite oppegående som serieskaperne trodde. Ikke mange ganger man blir positivt overrasket over TV-seeres intelligens. 

Anonymkode: fb3fc...51f

Var det mindre dypt enn hvordan en del konger har blitt valgt i virkeligheten, mener du? Isåfall er jeg uenig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg sier. Du leste ikke mer enn overskriften før du kritiserte kampanjen. Hadde du lest hva som står under overskriften så hadde du sett at kritikken din ikke treffer i det hele tatt. Men som sagt, vi lever i et fritt land og du må selvsagt få lov til å kritisere en kampanje fordi du ikke gadd å lese mer enn overskriften. 

Anonymkode: 0c089...a65

Den kritikken og underskriftskampanjen er tåpelig. Den handler om at noen fans ikke er enig med hvordan slutten ble og ønsker en ny sesong med en annen slutt. Det er latterlig uansett hvordan du vrir og vender på det. Enhver forstår at de ikke oppriktig tror at HBO kommer til å lage en ny sesong. Jeg ble skuffet og lei meg på grunn av det som skjedde med Dany og ønsket ikke/er ikke enig med den slutten hun fikk, men det betyr ikke at jeg slakter hele serien og skriver under på en patetisk underskriftskampanje fordi serien ikke fikk den slutten jeg hadde håpet på.

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...