Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Synes også det blir litt for mye pene damer som har seg og bare kjipe menn (typisk "manneserie" :fnise: )

HAHA, tenkte det samme, tydelig beregnet på fantasynerder som aldri har sett en pupp IRL. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det blir litt for mye pene damer som har seg og bare kjipe menn (typisk "manneserie" :fnise: )

What? Jeg er kvinne og synes det er masse vakre menn å se på! Det var en av tingene jeg likte med serien - det er noe for alle. :lur:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye nakenhet og mye vold, synes ikke det er for mye nakne damer og for lite nakne menn. I sist episode fikk vi til og med se en tissefant :jepp:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der homse-ridderen med det halvlange håret var jo ganske søt. Selv om han var alt for tynn. Ellers er det lite bra mannfolk i serien. Hadde gjort seg med en virkelig vakker mann! Det høyner alltid seer-opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, tenkte det samme, tydelig beregnet på fantasynerder som aldri har sett en pupp IRL. :gjeiper:

Jeg er veldig uenig i dette. Jeg er kanskje en fantasynerd, men jeg har sett min fair share av pupper i mitt liv, har tross alt et par selv. Synes som andre her har nevnt at det er maaange fine mannebein (vil påstå det er fler av dem enn det er vakre kvinner) og på ingen måte en manneserie.

Dagens episode = herregud så fantastisk! :D Litt trist over at vi er over halvveis, da :/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode var spennende! Det føles ut som om episodene så vidt har begynt før de ender - altfor korte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende episode! Håper jeg kommer like langt i boka før neste episode igjen :ler: Hvor mange blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest den første boken, og følger nå med på serien :popcorn:

Må prøve å lese videre slik at jeg ligger foran. Gleder meg til å se flere episoder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på og har fått helt dilla! :) Gleder meg til episode 7.

Men jeg må si at jeg fortsatt sliter litt med å huske og holde orden på alle navnene og slektene og relasjonene og stedene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Ble plutselig fan av denne serien jeg også.

Den er gjennomført og har høy kvalitet, noe som er viktig ettersom det ikke skal mye til for at fantasy-serier fort kan bli litt "corny".

Det er jo litt såpe-opera, men den gjør i det minste opp for det med å ha litt voksne temaer, og kan være litt brutal av og til. Er litt mer action enn hotell cæsar da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett fire episoder de to siste dagene, og liker serien kjempegodt!

Helt enig i likheten mellom Prince Charming og Jamie Lannister, jeg kommenterte det selv i går, men fikk ikke overveldende respons fra min trøtte type:p

Blir nok boklesing på meg i løpet av sommeren, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Jeg er kvinne og synes det er masse vakre menn å se på! Det var en av tingene jeg likte med serien - det er noe for alle. :lur:

Agreed somewhat! Hadde ikke gjort meg noe å bytte med lille frøken Targaryen og overtatt som Khal Drogos nye leketøy. :lur:

John Snows vakre øyne kan man drukne i. :rodmer:

Et par hankjønn i Khal Drogos følge kan også passere som eye-candy. Ellers håper jeg det dukker opp flere lekre menn etterhvert. Digger serien, fantasy er fantastisk tidsfordriv! :pls:

Endret av Nymph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Agreed somewhat!

Jeg for min del synes både Viseys og Jaime er usedvanlig pene. Jon Snow er også svært pen, og Sean Bean er jo bare elskelig uansett hvilken rolle han spiller. :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes både Viseys og Jaime er usedvanlig pene. Jon Snow er også svært pen, og Sean Bean er jo bare elskelig uansett hvilken rolle han spiller. :rodmer:

Viserys kanskje, til en viss grad. Han er litt sånn som Legolas, for tynn og gutt for meg, men akkurat i rollen er det noe ved han/de likevel. Jaime.. huff.. nei, han klarer jeg ikke å ta seriøst når han er så lik Prince Charming, pluss at han er milelangt fra min type menn. Sean Bean kan jeg være enig i! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig heller ikke poster-boys, som Jaime kanskje kan se ut som, men han er jo så langt fra Prince Charming man kan komme. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun som spiller Dany (Daenerys) er veldig pen. Sean Bean og Little Finger er nok de av mennene jeg syns er kjekkest, og så er Viserys også pen.

Edit: Og hvordan kunne jeg glemme Khal Drogo da? *sikle*

Endret av Gina_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...