Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vurderer å se denne men er litt skeptisk siden jeg ikke har lest bøkene enda.

Du trenger bare lese den første boken (selv om den er tykk nok), siden sesong èn bare er basert på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det er jo litt betryggende. Likevel er jeg midt oppi The Wheel of Time, The Belgariad, Gobi og skal begynne på Riftwar Saga og The Malloreon (er dårlig til å lese ferdig en serie før jeg begynner på en ny, mest fordi jeg har kjøpt begynnelsen på en del serier veldig billig gjennom loppemarked). Men jeg ser ikke bort ifra at jeg får lest A Game of Thrones i løpet av sommeren en gang, så kan jeg se serien etter det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riftwar Saga :strix: Jeg må si at jeg liker Riftwar og A song of ice and fire bedre enn Wheel of time.

Gleder meg til episode i dag :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandagene blir så mye bedre nå som jeg har disse episodene å se fram til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne blir bare bedre og bedre! Og det er jeg dum nok til å si etter tre episoder. Mange karakterer og hendelser som skal inttroduseres (selv for meg som har lest bøkene) - dette skal det bli en fornøyelse å følge videre. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Ny episode klar! :hoppe: vurderer om jeg skal se den nå før jeg legger meg eller om jeg skal vente til torsdag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Hrm, lastet nettopp ned et par epioder, visste ingenting om verken bøkene eller serien fra før, men nå dukket plutselig kompisen min opp og anbefalte bøkene på det varmeste...

Kan da ikke se serien før jeg har lest bøkene nå... :/

Men først må jeg lese ferdig boka jeg holder på med nå (elendig pliktlesing av "viktig bok", og så skulle jeg egentlig begynne på The Name of the Wind.

Ngh, must hurry! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett nyeste episode, og nå har jeg kjøpt boka i dag! Den skal leses etter siste eksamen om en uke og tre dager til :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så skulle jeg egentlig begynne på The Name of the Wind.

Den tar veldig kort tid å lese selv om den er lang. Det samme gjelder for The Wise Man's Fear. De ble så alt for fort ferdige begge to.

Jeg skal lese A Game of Thrones før jeg ser serien, får begynne på den straks jeg er ferdig med den jeg holder på med nå. Som vil si i morgen, eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Den tar veldig kort tid å lese selv om den er lang. Det samme gjelder for The Wise Man's Fear. De ble så alt for fort ferdige begge to.

Jeg skal lese A Game of Thrones før jeg ser serien, får begynne på den straks jeg er ferdig med den jeg holder på med nå. Som vil si i morgen, eller noe.

Gleder meg! :D

300 sider igjen av Atlas Shrugged... Aaaargh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anuket

Aaaaah gaad! :kjefte:

Jeg hater når episoden slutter sånn! :kjefte:

Men det er sykt spennende samtidig! Gleder meg til neste episode! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som er skikkelig skuffa?

Har lest bøkene og kan anbefale dem på det varmeste.. men denne serien minner mer om en dårlig såpeopera :sjenert: Synes også det blir litt for mye pene damer som har seg og bare kjipe menn (typisk "manneserie" :fnise: )

Skal se noen episoder til men er ikke overbevist :lete:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Bare jeg som er skikkelig skuffa?

Har lest bøkene og kan anbefale dem på det varmeste.. men denne serien minner mer om en dårlig såpeopera :sjenert: Synes også det blir litt for mye pene damer som har seg og bare kjipe menn (typisk "manneserie" :fnise: )

Skal se noen episoder til men er ikke overbevist :lete:

Jeg har ikke lest bøkene, men min bror har antydet at det brukes en del tid på presentasjon av karakterer før det blir litt mer action...

Ellers liker jeg serien veldig godt! Intromusikken har satt seg skikkelig i hodet til og med.

Ellers:

Sofie777: Tror WoT bare hadde funket som serie når det gjelder de første par bøkene, blir jo lenger og lenger og leeeengeeer mellom noe annet enn intriger dess lenger ut i serien man kommer...

Safira: Riftwar er fantastisk, helt annen divisjon enn Eddings i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...