Gå til innhold

Hvilken parfyme dufter du av idag?


Gjest Raptuza

Anbefalte innlegg

Nå spurte TS om hvilke PARFYME man brukte. Om du vil lukte eu natural er helt opp til deg. Det er nok heller du som burde vokse opp og bruke fritiden din på noe mer fornuftig. Den der "jeg yter min mening" når man kommer med slike meningsløse kommentarer er kun for å lage kvalm.

Lag en "vi som hater parfyme" tråd istedenfor ;)

Ja, jeg burde latt være å svare i denne tråden. Det har jeg allerede innrømmet.

Men fortjener jeg virkelig å bli kalt "dust" for det jeg skrev??

Og nei, jeg skrev ikke for å lage kvalm. Så barnslig er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uAnonymBruker

Måtte innse i går at chanel mademoiselle parfymen min ikke passer meg på sommeren, alt for tung. Så i dag er det Lanvin-Jeanne. Utrolig deilig sommerlukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg burde latt være å svare i denne tråden. Det har jeg allerede innrømmet.

Men fortjener jeg virkelig å bli kalt "dust" for det jeg skrev??

Og nei, jeg skrev ikke for å lage kvalm. Så barnslig er jeg ikke.

Du kalte henne (og alle andre som bruker parfyme) forfengelig, hun kalte deg dust. Vi fortjener ikke å bli kalt forfengelig bare fordi vi bruker parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kalte henne (og alle andre som bruker parfyme) forfengelig, hun kalte deg dust. Vi fortjener ikke å bli kalt forfengelig bare fordi vi bruker parfyme.

Kan du vise meg hvor jeg skrev at jeg synes dere er forfengelige? Det synes jeg overhodet ikke.

Men nå har jeg tatt opp nok plass i denne tråden, dette blir bare for dumt. Jeg beklager til TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på parfymetesting i dag, så nå har jeg Shiseido Zen sin sommerversjon fra i fjord på en gang og Escada Taj Sunset på andre. Shiseido sin var helt utrolig! Beste jeg har kjent på lenge og så klart også utgått :S De hadde 2 igjen på butikken så jeg tenker å kjøpe den på mandag. Kjøpte sommerduften til Beyonce, Heat rush i dag, nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

calvin klein eternity! den beste!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest navnelapp

Hot Couture har eg lurt på om eg skal kjøpe, syns den er god. Eg har på meg TBS White musk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...