Gå til innhold

Hvilken parfyme dufter du av idag?


Gjest Raptuza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å kalle all lukt på flaske for forferdelig er ikke særlig modent å skrive det heller. Av hundrevis av parfymer så finnes det ikke EN du liker? Dummeste jeg har hørt! :filer:

Hva i all verden har det at jeg ikke liker parfyme med modenhet å gjøre?

Om du synes det er så forferdelig å høre folks mening - som du er uenig i - er du på helt feil sted.

Utrolig at du må synke så lavt som til å komme med stygge bemerkninger fordi noen ikke mener det samme som deg.

Og nei - det finnes ikke en eneste parfymelukt jeg liker, fordi jeg oppfatter lukten som falsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden har det at jeg ikke liker parfyme med modenhet å gjøre?

Om du synes det er så forferdelig å høre folks mening - som du er uenig i - er du på helt feil sted.

Utrolig at du må synke så lavt som til å komme med stygge bemerkninger fordi noen ikke mener det samme som deg.

Og nei - det finnes ikke en eneste parfymelukt jeg liker, fordi jeg oppfatter lukten som falsk.

Henger du i denne tråden ennå? :hakeslepp: Denne tråden er for de som liker å lukte godt, du bruker jo ikke parfyme. :kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger du i denne tråden ennå? :hakeslepp: Denne tråden er for de som liker å lukte godt, du bruker jo ikke parfyme. :kjefte:

La meg gi deg en applaus for et modent og flott svar.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Ærlig talt? Jeg yter min mening på et forum, og presiserer at det er nettopp det, og så blir jeg kalt "dust"?

På tide å vokse opp litt, kanskje? :roll:

Eller var det meningen at bare de som liker parfyme skal få svare?

Har du lest overskriften? "Hvilken parfyme dufter du av idag?"

Det er helt i orden at du ikke liker parfyme, men da er det misforstått av deg å skrive noe i tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest overskriften? "Hvilken parfyme dufter du av idag?"

Det er helt i orden at du ikke liker parfyme, men da er det misforstått av deg å skrive noe i tråden.

Jeg er halvveis enig med deg, Belladonna. Jeg skjønner nok at jeg umiddelbart ikke hadde noe å gjøre i denne tråden, men jeg synes virkelig det er unødvendig å svare slik Vinnie gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg hadde et innlegg som et tilsvar til en annen her, men glemte i farten å skrive hva jeg dufter av idag. Jeg har brukt "Emerald dream" fra Estée Lauder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker svært sjeldent parfyme, men bruker body splash/spray - og i dag (egentlig den siste uken) bruker jeg H&M's body splash ginger & vanilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Ærlig talt? Jeg yter min mening på et forum, og presiserer at det er nettopp det, og så blir jeg kalt "dust"?

På tide å vokse opp litt, kanskje? :roll:

Eller var det meningen at bare de som liker parfyme skal få svare?

Nå spurte TS om hvilke PARFYME man brukte. Om du vil lukte eu natural er helt opp til deg. Det er nok heller du som burde vokse opp og bruke fritiden din på noe mer fornuftig. Den der "jeg yter min mening" når man kommer med slike meningsløse kommentarer er kun for å lage kvalm.

Lag en "vi som hater parfyme" tråd istedenfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...