Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hestene og den gamle vognen gjør hele bryllupet litt eventyraktig :)

Endret av Sofie_22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke til at nrk plutselig byttet reporter fra London?

Ja. de hadde en inne i kirken og noen andre utenfor. Omtrent som når be bytter idrett under OL.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå kate er så nydelig :) Kjempe vakker kjole. Har ingen ting å klage på. Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, hvor kom alle de hestene fra da? :hakeslepp:

Fra Drømmestallen......:rodmer:

Tror ikke det er mye rust på seletøyet der i går'n! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glad i reiser

Noen som la merke til at nrk plutselig byttet reporter fra London?

Tenkte du på de som er plassert rundt om i London? Hun som var utenfor kirken hadde nok ikke mulighet til å komme seg til slottet. Også som pøbelsara sa, de har "spesial"kommentatorer på forskjellige ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Drømmestallen......:rodmer:

Tror ikke det er mye rust på seletøyet der i går'n! :fnise:

Hehe, nettopp. Og at INGEN av dem fikk panikk er jo et under i seg selv :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte du på de som er plassert rundt om i London? Hun som var utenfor kirken hadde nok ikke mulighet til å komme seg til slottet. Også som pøbelsara sa, de har "spesial"kommentatorer på forskjellige ting :)

Da så! :fnise: Synes hun som var der i begynnelsen mumlet sånn, så gjorde meg ingen ting at det kom en ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nettopp. Og at INGEN av dem fikk panikk er jo et under i seg selv :rodmer:

Temmelig skuddtrente de folene der! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Joda, jeg vet dette. At brudepikekjolene er hvite er forsåvidt ok, men på deres kjoler er det blant annet bånd som bryter litt av det rene og hvite. Derfor synes jeg forloverens kjole ble litt for lik en brudekjole.

Mvh Yvonne :heiajente:

Men så er man i England heller ikke forlover slik man er i Norge. Man er mer en voksen brudepike. Og det er naturlig at en voksen brudepike ikke har en fullt så barnslig kjole på seg.... Og småjentene med blomster er flowergirls, det er de store jentene som er bridesmaids. Og det er helt akseptabelt med hvite kjoler. Har vært i flere bryllup i England hvor det ikke er noen såkalt forlover - kun unge bridesmaids/flowergirls.

Uvant for oss norske - men helt vanlig i England.

I et vanlig bryllup kunne Pippas kjole vært en brudekjole, men sett i forhold til Kates så var den veldig enkel og nedtonet slik at Kate kunne stråle!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole! Elsker at ho gjekk for ein Grace Kelly inspirert ein :D Likte at ho valgte blondeermer :D

Nydelig brudgom og, flott i uniformen. Men syntes at han kunne tatt håret, det såg litt bustete ut no når det er så tynt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei de bussene er stusselige. Skjønner at ikke alle kan bruke hest og vogn men minibusser er jo bare stygt. Spesielt den knall gule! Fniste litt da jeg så den. Åh, jeg vil gifte meg NÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hun med tenna og den beige kjolen som nettopp gikk inn?

Princess Beatrice of York :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...