Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke sikkert enda er jo fryktlig tidlig, men 1.uka i janyar kanskje... Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo veldig tidlig her og, har regnet meg frem til ca 5. januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo veldig tidlig her og, har regnet meg frem til ca 5. januar :)

da er det helt likt.... 5 her også:) Det var jo arti! Skal til legen på mandag allerede for jeg skulle vært på en MR onsdag, men det kan jeg jo ikke nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er det helt likt.... 5 her også:) Det var jo arti! Skal til legen på mandag allerede for jeg skulle vært på en MR onsdag, men det kan jeg jo ikke nå...

Ja leste det i dagboka di! Ja så morro at vi har samme termindato da! Men den kan bli flytta, da jeg var gravid med nr. 1 ble termindatoen flytta 3 dager, og hun kom ut mellom mens-termin og ul-termin. Spennende med legebesøk allerede da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også melde meg på her! Fant ut i går at jeg har en liten spire i magen :hjerte: Termin er beregnet til 18. januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også melde meg på her! Fant ut i går at jeg har en liten spire i magen :hjerte: Termin er beregnet til 18. januar :)

Så morro, gratulerer! Koselig med flere i terminklubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut og reise til Afrika, så jeg kontaktet fastlegen min i går for å få tatt litt blodprøver (toxoplasmose-antistoffer) før jeg drar, men første kontroll blir ikke før i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her :) Vet ikke eksakt termin, men mens termin sier 1 januar :) Hvordan er formen deres ? jeg kjenner ikke så mye enda, var mye kvalm i starten men det har gitt seg. bare litt av og til nå, ellers så er det ømme bryster og trøtthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her :) Vet ikke eksakt termin, men mens termin sier 1 januar :) Hvordan er formen deres ? jeg kjenner ikke så mye enda, var mye kvalm i starten men det har gitt seg. bare litt av og til nå, ellers så er det ømme bryster og trøtthet.

Så koslig! Gratulerer! :)

Formen min er veldig fin. Absolutt ingen kvalme, kun lett ømme bryster og trøtthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er forsåvidt bra men kvalmen har kommet for fullt... Det er ganske så slitsomt egentlig. Ellers så er jeg trøtt og ømme bryster. Tungt å være på jobb om dagen, men går seg vel til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia!

Kom plutselig på at jeg hadde sett denne tråden:)

Har foreløpig beregnet termin til 18. Januar og er bare 4+3 :)

Mistet i mars i uke 6 men tror det kommer til å gå bra denne gangen.

Er litt småuggen av og til, puppene har blitt ømmere og mer hoven de siste par dagene og trøttheten er enorm! Kunne sikkert sovet atten timer i døgnet uten problem:)

Men med en jr i hus som fyller fem i sommer blir det lite avslapping:) Men det går vel bra:)

Blir spennende å følge dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Kom plutselig på at jeg hadde sett denne tråden:)

Har foreløpig beregnet termin til 18. Januar og er bare 4+3 :)

Mistet i mars i uke 6 men tror det kommer til å gå bra denne gangen.

Er litt småuggen av og til, puppene har blitt ømmere og mer hoven de siste par dagene og trøttheten er enorm! Kunne sikkert sovet atten timer i døgnet uten problem:)

Men med en jr i hus som fyller fem i sommer blir det lite avslapping:) Men det går vel bra:)

Blir spennende å følge dere andre:)

Så godt at det klaffa så fort igjen for dere! Denne gangen sitter spiren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Skytte! :hoppendeglad:

Så fin termin du har :lur:

Håper spiren klorer seg fast denne gangen og at du får et behagelig svangerskap! jeg synes trøttheten er ille nok uten å ha en 5-åring å holde styr på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Skytte og Lusimor :) Morro at det blir flere og flere med her :)

Jeg er også veldig trøtt, og har en ettåring i hus som har begynt å våkne kl 5! Og eksamensperioden er i full gang. Blir godt med sommerferie kjenner jeg! Ha en fin helg allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...