Gå til innhold

"De ti første slikkene smaker tiss.. etter det er så er det godt..."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke meningen at damer skal slikkes der nede. Det blir bare for ekkelt. Jeg er selv en heterofil mann, men jeg fatter ikke at enkelte menn gjør det. Selv om fitta er renslig og alt, så har den som oftest en litt kvalmende lukt. Nei, hva er vitsen liksom?! Kjedelig er det og.

Uff..for en patetisk holdning til seksualitet. Lykke til med å få deg kvinnfolk med den holdningen :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff..for en patetisk holdning til seksualitet. Lykke til med å få deg kvinnfolk med den holdningen :gjeiper:

Syns du at man skal behøve å slikke dem rein da, som om man var en katt?Hei, jeg er din vaskeservice i kveld, liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du at man skal behøve å slikke dem rein da, som om man var en katt?Hei, jeg er din vaskeservice i kveld, liksom?

Nei, det sa jeg ikke. Men jeg snakker om holdningen! Du trenger ikke slikke noe som helst rent. Men det handler om å i hvert fall PRØVE det ut før man syter og klager som en annen idiot. Dessuten, normalt friske jenter lukter og smaker ikke tiss. Hvis noen lurte...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det sa jeg ikke. Men jeg snakker om holdningen! Du trenger ikke slikke noe som helst rent. Men det handler om å i hvert fall PRØVE det ut før man syter og klager som en annen idiot. Dessuten, normalt friske jenter lukter og smaker ikke tiss. Hvis noen lurte...

Kanskje vi HAR prøvd...

Og kanskje vi vet at de sunne friske ikke lukter, men at de ofte ikke er ren og/eller sunn...Men lukter reke.

TS sa at fyren sa de smakte tiss (til han fikk slikket dem rene) og da syns jeg det ble litt veldig motbydelig, og psykt å forlange at andre skal godta det (pluss like det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi HAR prøvd...

Og kanskje vi vet at de sunne friske ikke lukter, men at de ofte ikke er ren og/eller sunn...Men lukter reke.

TS sa at fyren sa de smakte tiss (til han fikk slikket dem rene) og da syns jeg det ble litt veldig motbydelig, og psykt å forlange at andre skal godta det (pluss like det!)

Jepp okei. Jeg mente ikke at man SKAL gjøre det hvis man ikke har lyst. Men jeg reagerte på innlegget, da det bar en slags negativ tone som hørtes ut som om han ikke en gang hadde prøvd. Jeg ja, startinnlegget var ekkelt og det reagerte jeg også litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jenter går på do å tisser, så må de tørke av med papir når de er ferdig. Og selvfølgelig blir det da litt tiss der man skal slikke. Skal det ikke være noe tiss der, så må jenta være nydusjet uten å ha gått på do før hu blir slikka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jenter går på do å tisser, så må de tørke av med papir når de er ferdig. Og selvfølgelig blir det da litt tiss der man skal slikke. Skal det ikke være noe tiss der, så må jenta være nydusjet uten å ha gått på do før hu blir slikka.

Det er ikke nødvendigvis at det hjelper at hun er "nydusja", hvis hun ikke vasker seg mellom beina, siden vann renner som kjent ikke oppover og inn mellom hennes kjønnslepper...Noe enkelte jenter er ute av stand til å tro på/skjønne. Derav er de heller ikke ren i underlivet, etter dusj av håret og armhulene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Merkelig. Kjenner ikke urin-smak når jeg går ned på Madammen, uansett hvor lenge siden det er hun har dusjet. Dog fokuserer kun på klitoris når det er lenge siden hun har dusjet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn smaker vel piss de også om de ikke er helt reine... Har aldri smakt på ei jente, men har smakt piss av mannfolk for å snakke språket i tråden her. Har man akkurat vært å tisset så er det vel naturlig. Og hvor skadelig er det om de ti første slikka smaker piss. Før i tida brukte de piss mot mye rart og dævva ikke av den grunn, tvert i mot ble de bedre.

Smaker dama fisk, send'a til legen. Da trenger'a en runde med antibiotika pga bakterier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn smaker vel piss de også om de ikke er helt reine... Har aldri smakt på ei jente, men har smakt piss av mannfolk for å snakke språket i tråden her. Har man akkurat vært å tisset så er det vel naturlig. Og hvor skadelig er det om de ti første slikka smaker piss. Før i tida brukte de piss mot mye rart og dævva ikke av den grunn, tvert i mot ble de bedre.

Smaker dama fisk, send'a til legen. Da trenger'a en runde med antibiotika pga bakterier.

Så vidt jeg vet skal man ikke behandle med antibiotika i unøde, så man gir ikke det ut så lett lenger, til en bakteriforstyrrelse hun mest sannsynlig vil få tilbake. Er i hvertfall det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man nå må slikke dama ti ganger, så er hun rett og slett skitten og man vasker da ikke folk med tunga og forblir frisk etterpå... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tisser jo med/fra kjønnsorganene våre, så om det smaker litt tiss om det er lenge siden en dusj og ikke fullt så lenge siden dobesøk er vel ikke det så rart? Jeg har kjent litt smak av samboeren min innimellom, men det smaker bare de første sekundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så rart hvordan menn alltid skal klage over dette rekeopplegget og kattepiss meg både her og der, når de er minst like ille selv på dårlige dager. Jeg har selv vært borti streng pisslukt som har fått meg til å tenke litt, men jeg liker kjæresten min og regner med at jeg overlever de minimale mengdene med piss jeg får i kjeften. Dessuten vet jeg at han dusjer hele kroppen både innvendig og utvendig, for å si det på den måten. Og litt må man tåle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er best og mest opphissende å slikke når det lukter og smaker litt der nede, og da mener jeg litt. Smaken og lukten av såpe der nede passer ikke helt inn, det skal dufte og smake litt kvinnekjønn, herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...