Gå til innhold

"De ti første slikkene smaker tiss.. etter det er så er det godt..."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitert fra en fyr jeg traff i militæret for en del år siden. Han var den store sjarmøren som hadde hatt seg med en god del jenter. Hans erfaring var at det å slikke mus ikke var så godt i starten pga smaken. Men kan jo hende at han traff på urenslige jenter.

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitert fra en fyr jeg traff i militæret for en del år siden. Han var den store sjarmøren som hadde hatt seg med en god del jenter. Hans erfaring var at det å slikke mus ikke var så godt i starten pga smaken. Men kan jo hende at han traff på urenslige jenter.

Eller?

Ja... Spesielt med de damene som inbiller seg at det er "farlig å vaske seg i underlivet" eller at "vagina er selvrensende". Æsj. Man kan ikke slikke dem... De trenger å få utlevert en flaske intimsåpe eller noe, og vaske seg først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaker tiss? :skratte:

Jaja, det var noe nytt. Hehe, aldri fått noen negativ kommentar om mitt underliv i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Ja... Spesielt med de damene som inbiller seg at det er "farlig å vaske seg i underlivet" eller at "vagina er selvrensende". Æsj. Man kan ikke slikke dem... De trenger å få utlevert en flaske intimsåpe eller noe, og vaske seg først.

Vagina er selvrensende. Det vil ikke si at man ikke burde vaske seg på utsiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrsTux

Ja... Spesielt med de damene som inbiller seg at det er "farlig å vaske seg i underlivet" eller at "vagina er selvrensende". Æsj. Man kan ikke slikke dem... De trenger å få utlevert en flaske intimsåpe eller noe, og vaske seg først.

I slike tileller kan jeg ikke tenke meg at det er godt etter ti slikk heller...

Om man ikke har hatt sjansen til å vaske seg på noen timer, er det vel ikke usannsynlig at det kan smake et og annet, men en pikk som har vært innestengt i flere timer, smaker heller ikke så friskt :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Spesielt med de damene som inbiller seg at det er "farlig å vaske seg i underlivet" eller at "vagina er selvrensende". Æsj. Man kan ikke slikke dem... De trenger å få utlevert en flaske intimsåpe eller noe, og vaske seg først.

Du vet hva vagina er ikke sant? Vagina er det samme som skjeden, den ER selvrensende og skal IKKE vaskes.

Vulva derimot, kjønnslepper - både indre og ytre, klitoris, urinåpningen - alt dette kan vaskes, med rent vann eller vann og underlivssåpe. Det er som regel vulva som slikkes ved munnsex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meningen at damer skal slikkes der nede. Det blir bare for ekkelt. Jeg er selv en heterofil mann, men jeg fatter ikke at enkelte menn gjør det. Selv om fitta er renslig og alt, så har den som oftest en litt kvalmende lukt. Nei, hva er vitsen liksom?! Kjedelig er det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er ikke meningen at damer skal slikkes der nede. Det blir bare for ekkelt. Jeg er selv en heterofil mann, men jeg fatter ikke at enkelte menn gjør det. Selv om fitta er renslig og alt, så har den som oftest en litt kvalmende lukt. Nei, hva er vitsen liksom?! Kjedelig er det og.

Elsker menn som deg, det gir meg flere alternativer og velge mellom :D

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meningen at damer skal slikkes der nede. Det blir bare for ekkelt. Jeg er selv en heterofil mann, men jeg fatter ikke at enkelte menn gjør det. Selv om fitta er renslig og alt, så har den som oftest en litt kvalmende lukt. Nei, hva er vitsen liksom?! Kjedelig er det og.

Sier du nei takk til en blowjob også kanskje?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du nei takk til en blowjob også kanskje?

Selvsagt ikke. ;) Men det er jo ikke min feil at kvinner elsker å suge og at menn er lunkne når det gjelder fittesliking. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Selvsagt ikke. ;) Men det er jo ikke min feil at kvinner elsker å suge og at menn er lunkne når det gjelder fittesliking. :)

Menn er ikke det. Du er det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva vagina er ikke sant? Vagina er det samme som skjeden, den ER selvrensende og skal IKKE vaskes.

Vulva derimot, kjønnslepper - både indre og ytre, klitoris, urinåpningen - alt dette kan vaskes, med rent vann eller vann og underlivssåpe. Det er som regel vulva som slikkes ved munnsex.

Joda, men min erfaring er at ikke alle damer vet dette. De tror nemlig at da skal man ikke vaske i det hele tatt. Ikke mellom kjønnsleppene en gang. Gruff.

De som får kvalmende lukt er somregel de som ikke har skjønt det med renslighet... Null oralsex der fra meg, og muligens null sex i det hele tatt hvis det lukter kattepiss og/eller fisk av dem... :eeeh:

(Tar livet av min reisning pp null komma svisj.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke. ;) Men det er jo ikke min feil at kvinner elsker å suge og at menn er lunkne når det gjelder fittesliking. :)

menn er ikke mye lunke til dette. Tvert imot. Og for all del - la de holde på, for det er DIGG.

Det er forresten ikke vondt å vaske seg før man skal få litt tungejobb. Jeg liker å vite at jeg er ren der nede før tunga til mannen skal ned der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier du nei takk til en blowjob også kanskje?

Tror damer ville sagt nei til å suge en stiv en MED kukost... Så hvorffor skal vi slikke ei fitte MED tiss...? Vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke. ;) Men det er jo ikke min feil at kvinner elsker å suge og at menn er lunkne når det gjelder fittesliking. :)

:skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror damer ville sagt nei til å suge en stiv en MED kukost... Så hvorffor skal vi slikke ei fitte MED tiss...? Vel?

Karen det siktes til skriver at "selv om fitta er ren". En kuk er ikke ren om den har kukost.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen det siktes til skriver at "selv om fitta er ren". En kuk er ikke ren om den har kukost.

Nei, garantert ikke...

Og min opplevlese er at fitter som har kvalmede lukt- der er det heller ikke rent.

Dessuten sikriver han at fitta kan være renslig, men det blir flisespikkeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...